אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רמי לוי בטקטיקת מלחמה חדשה: הנחות על נייר טואלט ודגני בוקר למפוטרי הייטק

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
מר לוי היקר
מבחינת שיווקית אני מוריד את הכובע בפניך הגעת לכותרות בטלויזיה ובאינטרנט בלי לשלם בתמורה ישירה לאף גורם כזה. אך בוא ניהיה ריאלים - לטווח הקצר אתה יכול להרשות לעצמך לעשות משחקי מחירים כאילו שאתה מפסיד על מנת לשווק את הסניף אך לטווח ארוך שזה כמה חודשים עד שנה קדימה אתה תיהיה חייב להעלות את המחירים ואפילו יותר יקר ממתחריך אך יש לזכור דבר אחד עם ישראל היקר אם הטיקונים הגדולים ישיבו מלחמה לאורך זמן זה מר לוי היקר יפשוט את רגלו מה שיגרום לגל פיטורים נוסף במשק לכל עובדיו ואז הטיקונים הגדולים לא יהיו נדיבים להוזיל מחירים כי כבר לא יהיה חכמולוג ששובר מחירי שוק וכי מחיריהם של הגדולים כבר די מתואמים לסיכום - תורת המשחקים כל הכבוד לך על המהלך אתה מאותת להם אל תתעסקו איתי אך שהעצבים של המנכלים יעלו אתה מוזמן לחפש עבודה באחד מסניפיהם בתור עוזר ירקן יום טוב לכולם
מבין בתורת המשחקים | 26.05.09
15.
עם מטומטם וצמא דם - לכל המשבחים את רמי לוי
בכל תחום/ענף שיש בו שחקנים שעובדים ומרוויחים קם לו איזה אידיוט כמו רמי לוי ושובר את השוק באופן שהוא מפסיד רק בכדי לפגוע במתחרה. עכשיו לכל הציניקנים שיגידו שהשרשתות מרוויחות מליונים : תקראו את הדוחות הכספיים של הרשותות כמו שופר סל ותראו שהרווח הנקי שולי שלהם הוא משהו כמו 5% בשנה. אז איפה הגניבה ? מי שטוען שהרשתות גונבים את הצרכן היה צריך לראות רווחים עתק ( למה אין תגובות כאלו לחברות היי טק שמרוויחות 30% ברווח הנקי ? ). תסתכלו גם על המשכורות של המנהלים בשופר סל ותראו שהם משכורות נמוכות יחסית למנהלים. עסק צריך להרוויח בכבוד וכל מי שחושב שמלחמת מחירים היא דבר בריא, אז יש לו טעות. יש להתחרות על שירות ! על איכות ! על מיקצוענות ! מלחמת מחירים פוגעים בסופו של דבר גם בצרכן וגם בספק. תזכרו טוב מלחמה זה הורג ובמלחמה יש רק מפסידים. דבר נוסף, נפגש עוד 10 שנים ואז נראה את המחירים של רמי לוי .
אנרגיה | 22.05.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת