7. זה אותם קרונות שנויים במחלוקת שנרכשו בלי בדיקות, מסטוקים ישנים?! מטומטמים מנהלים את הרכבת | 27.05.09 (ל"ת)
6. מישהו עשה "קופה" כל העיס'ה הזאת היתה "חשודה" מלכתחילה! די ברור שמישהו עשה כאן קופה תוך ניצול צורך אמיתי של רכבת ישראל. לבדוק מהר כיצד זה קרה כיון שעכשיו מתבררת הפשלה . מאיר | 27.05.09 (ל"ת)
3. רכבת ישראל עלאק מסיעה 1000 איש ביום מתקלקלת כל יומיים---הסאב ויי של ניו יורק מסיעה 4 מליון איש ביום לא עוצרת לשנייה ולא מתקלקלת בחיים הממממ.... no name | 27.05.09 (ל"ת)
2. לו הייתי צריך להכין רשימת גורמים לאיחורים ברכבת - סימנס היו אחרונים אבל כידוע לנו יותר קל להאשים ספק חיצוני מאשר את עצמך. שלום | 27.05.09 (ל"ת)
1. 1.45 מיליון אירו לקרון ? כמובן שהעסקה נחתמה לפני עידן חקי איתן כמנכ"ל.....אין לי מושג בנושא קרונות של רכבת,אבל נשמע לי סכום בומבסטי. אני רק מקווה שההנהלה הקודמת לא גזרה מהעסקה יותר מ-50%...כי אז זה כבר מ-מ-ש שחיתות.....אגב: המנכ"ל הקודם בארץ ? הוא שמע מה קורה ? או שמא הוא עדיין בטיול סובב עולם.......? נהג קטר 70-400-14 | 27.05.09 (ל"ת)
רכבת ישראל: קרונות סימנס חוזרים למוסך
9 תגובות לכתיבת תגובה