אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דטרויט החדשה צומחת בסין

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
כתבה מרתקת
איך אפשר להפוך נושא די רגיל לכתבה סוחפת עם "צבע"... כל הכבוד לכותבת. לנושא הכתבה, רעיון קפיצת הצפרדע הוא מצוין. נותן תמריץ לראש היהודי לחשוב 10-15 שנים קדימה ולהשתלב בשוק הענק הזה. תדמיינו לכם שכל מכונית שלישית בעולם תוחלף בשני העשורים הבאים במכונית עם אנרגיה חלופית פרי פטנט ישראלי...לזה אני קורא אור לגויים. יאללה בואו נחזיר את הגאווה (כל האיינשטנים הרדומים) :-)
דודו | 02.06.09
7.
לא לתת לרכב אחד לא בטיחותי או מזהם שעובדי המפעל מרוויחים פחות מ-1000$ לחודש
למלא כבישים ברכבים לא בטיחותיים ומזהמים שמיוצרים על ידי עבדים שמקבלים 100$ לחודש - לזה תהיה רק משמעות אחת. יבוא עוני והמשך קריסה כלכלית עד שבאמריקה ירוויחו גם 100$ לחודש. צריך תחרות ושהסינים ישגשגו - אבל בלי לרמות.
לא לתת | 02.06.09
5.
לא מסכים עם 2 ו 3
כשאתם אומרים שיש בסין מחסור בכשרונות ניהוליים , האם כוונתכם למחסור בכשלונות ניהוליים מערביים ? בסין ובניגוד למערב יש תרבות עבודה שונה. לפיכך תרבות ניהול מערבית לא בהכרך תתאים ותיצור משהו שונה. נהפוך הוא קיימת סכנה שרק נקלקל. אני ממליץ ללמוד מהסינים ולשלב את היצירתיות הישראלית האיכות היפנית ביחד עם תרבות העבודה הסינית.
איציק | 02.06.09
3.
מסכים עם 2 ועם השורה התחתונה של הכתבה
בסין צמיחה עצומה ומחסור בכשרונות ניהוליים. בארה"ב ניסיון ומסורת שאפשר ליייצא כשתעשיות הייצוא המסורתיות קורסות. זה מצב מובהק של WIN-WIN וגם המנהלים שלנו יכולים להשתלב בתעשייה הסינית האדירה. צריכים להתחיל ללמוד איך להגיע לשם.
ירון | 02.06.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת