אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

להיות שעון מעורר

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
דרוש ניעור רציני לחברות הביטוח והסוכנים
הייתי מבוטח שלך כמנהל בכי'ל. עם פרישתי עברתי 7 מדורי גהיינום עם מגדל. זה החל מטעות בחישוב הקצבה, עניין שהיה גורם לי הפסד של 1000 ש"ח בחודש לכל החיים, אח'כ טעות בהקצאת כספי תגמולים פטורים שהוכנסו לתכני מגדלור לא סולידית וכך נכנסתי למשבר באוקטוברוהפסדתי 60000 ש"ח שקיבלתים בחזרה רק לאחר שמגדל נתבעה על ידי למשפט, ועוד טעות מטופשת של מגדל שהגשתי בעטיה תביעה נוספת לבימ"ש. ועל כל אלה לא זכיתי לסיוע של הסוכן שחלק מהטעויות הן בגללו.(אני מכיר אותך ואת אביך מנחם קרוב ל30 שנה ונתתם שרות טוב במשך השנים- לקראת פדיון הביטוח מנהלים העברתי עניני לסוכן אחר, אל תיקח זאת אישית...אבל מאמרך הוא קול קורא במדבר) קודם כל יש לכתוב פוליסות בצורה ברורה שתכלול את כל הפרמטרים- איפה מזכר מקדם הקצבה? מדוע הטיפול בבעיות לוקח חדשים? מדוע לא ניתן להגיע למנהל בכיר בשעת הצורך?
עמנואל מאירשטין | 07.06.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת