אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מס ירוק או אור אדום? בכירי ענף הרכב: "כל המכוניות יתייקרו"

56 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

55.
ביבי אני מקווה שתקרא
אני לא מצליח להבין מה מנסים לעשות לנו במדינה קודם המעמ ,דלק מס ירוק זה נראה כמו שוואה בתא גזים להרוג אותנו לאט לאט הכול יקר במדינה אי אפשר להרויח כסף חבל שזה מה שקורה תפתחו את הענים מדינה דמוקרטית שביבי קובע ביבי אם אתה רואה את זה אתה צריך להתבייש כי לך קל לחיות במדינה מסיעים אותך אוכל טוב שותה טוב יש לך סהכ תפקיד בכיר מאד אל תנצל אותו לרעה תשמור על העם שלך ותאחד אותו אל תיתן לו לאכול אחד את השני בגלל הקשים שאתם עושים אני לא מתפלא שיש משפחןת פשע,רציחות,גנבות זה קורה בגלל קשים שקימים פה
ערן | 01.08.09
53.
מס ירוק אי צדק חברתי
המס ככל רע ואני מסכים עם רוב המגיבים ,לטעמי המס לא ואינו צודק ושווה ,היות וככל שמחזיק הרכב נוסע יותר הרכב יותר מזהם ולא משנה הקבוצה ,לכן יהיה נכון להטיל את המס על הדלק ולא על הרכב ובכך להפוך את הנטל על אלה שנוסעים יותר ומזהמים את האוויר ואיכות הסביבה .
שמעון סודאי  | 15.06.09
52.
מדינת עולם שלישי
שלום לכל שתולי משרד האוצר שהגיבו לכתבה. לענייננו,כרגיל במדינת ישראל גוזרים על חשבון האזרח כספים. אם אתם דואגים לסביבה באמת,דווקא יש להוזיל את מחירי המכוניות,בכדי שכל אזרח ממוצע כלכלית יוכל לרכוש רכב חדש פחות מזהם,והרבה יותר בטיחותי,מאשר הטרנטות שמסתובבות בארץ.
עופר | 15.06.09
51.
מדינת קומבינה
כל אותם התמימים שקוראים לחרם , ולא לקנות רכבים חדשים פשוט לא מבינים איפא הם חיים.70% מהמכוניות החדשות נמכרות לחברות ליסינג במחירי הנחה של עד 25% כל משתמשי הליסינג בינהם השרים החכ"ים ואוכלי חינם ששיכים למגזר הממשלתי. כולם נוסעים על רכבים חדשים והדלק עלינו. גם בחברות הפרטיות , בנקים ביטוח וכו' כנ"ל כאשר חשבון הדלק לא יוצא מכיסו של המשתמש. רק הטמבלים ושאר הפריירים במדינה קונים רכבים משומשים מליסינג ומסבסדים את כל הפרזיטים, כולל החתולים השמנים שהם יבואני הרכב. אני מציע לכל בחור צעיר שלא שייך לחבורת הנהנתנים לחפש מדינה אחרת. המצב הזה יימשך לעד.
יקי | 15.06.09
46.
היבואנים משקרים כתמיד
היבואנים כבר שנים עושים קומבינה עם חברות הליסינג על חשבון הצרכן הפרטי. את היבואנים לא מעניין הצרכן הפרטי, ממילא כשהאוצר הוריד את מס הקנייה הם המשיכו לעלות מחירים של מכוניות משפחתיות ורק הגדילו את מרווחי הרווח שלהם. תסתכלו למשל על מחיר מזדה, למרות שהדולר ירד בחדות מ-4.7 לפחות מ-4 ולמרות שמס הקנייה ירד בכ-20 אחוז, המחיר של המזדה (לצרכן הפרטי) עלה ב10 אלפים שקלים. מה ההסבר? קומבינה עם הליסינג, שחייבים העלאת מחירים מתמדת של המחירון לצרכן הפרטי, כדי שיוכלו למכור את הגורטאות שלהן, אחרי 3 שנות שימוש, במחיר מופקע. היבואנים מפחדים בעיקר מהקביעה שמחיר הליסינג מ-2011 יהיה 2.75 אחוז ממחיר הרכב. זה יאלץ אותם להוריד את המחיר לצרכן הפרטי, למחיר שהם מוכרים לליסינג, בערך 85 - 90 אלף, כדי שאפשר יהיה לשכנע אנשים לקחת מכונית בליסינג. בקיצור. לשם שינוי האוצר צודק הפעם, ואת הכעס יש להפנות ליבואנים ולחברות הליסינג, שמתעשרים על חשבוננו.
משה | 14.06.09
45.
אל תקנו רכבים חדשים במשך ...-אבל עם יתנו DVD במבצע אז.... ויסות מחירים כולל...
מדינת הפראיירים מעלים לנו את כל המחירים במשק בשביל להציל כמה טייקונים וזה בכל תחום בעיקר בנדל"ן במזון (חוץ מרמי לוי) הרי איך תסבירו את מה שקורה כאן לעומת כל העולם השפויי מכוניות בכל העולם נמכרות בהנחות ענק -חוץ מ..ישראל בתים נמכרים בחצי מחיר חוץ מ...ישראל כמובן אנחנו המדינה היחידה שהמחירים עולים בה בזמן מיתון קשה-ההסבר היחיד לכך זה ויסות מחירים בכל תחום
השפויי | 14.06.09
43.
מה כולכם באים בתענות ליבואנים הם אשמים שהמדינה לוקחת מיסוי של כימעט פי 2
מגיע לנו שנקבל גם מיסוי של 200% כי אנחנו עם מפגר שממשלות ישראל לדורותיה עושים בנו כרצונם ולא משנה מה נאמר לפני הבחירות אם היינו יוצאים לרחובות ומפגינים ויוצרים מהפכה או הפיכה הדברים היו משתנים כבר מזמן, אולם מכיוון שאנחנו לא עושים כלום אז למה שהממשלות יעשו משהו? מקווה שבבחירות הבאות גם תצביעו לביבי אפילו מדינות טוטאליטריות מנהגות לאזרחים טוב יותר ממשלת הליכוד שבראשות ביבי נתניהו לביבי מתאים להנהיג מדינה נידחת באפריקה שם הוא יכול לעשות חייל אם כל הגחמות שלו
שי | 14.06.09
42.
אלוהים ישלם לכם !!!הרגתם אותנו עם המיסים !!!!!
אין מדינה בעולם שהעלתה מיסים בזמנים כמו היום !!! רק יובל שטייניץ הבן אלף שרמוטות ופקידי האוצר הזוטרים שלו העלו כל מיני מיסים שאפילו באירופה לא שמעו עליהם, פתאום אכפת להם מאיכות הסביבה .שטנייניץ אל תדאג יום הדין יבוא ואתה גם תשלם על כל מה שעשית
יעקב | 14.06.09
38.
האמת, האוצר חארות אבל לא כל כך איכפת לי מהגזירה הספציפית הזו
ביננו, יש יותר מדי מכוניות בארץ, הכבישים מוצפים בליסיניג. אנשים קונים מכוניות יוקרה בלי הכרה (למה בישראל יש כל כך הרבה רכבי 4X4 על הכביש?). אני יודע שמזיינים אותי עם מיסוי חסר תקדים בארץ, וזה מטריף אותי שהחארות מהאוצר עוד מתכוונים להעלות את המיסוי, אבל ביננו - חאלס, זה בקטנה בקטנה ביחס לדברים הבאמת מעצבנים פה. ממש לא סוף העולם.
פרופורציות | 13.06.09
37.
דווקא שיטת חישוב הזיהום של האוצר נכונה מאוד
הייתי באירופה. בושה וחרפה כמה שהמכוניות מסריחות שם. אירופה מאמינה בדיזל והוא מזהם ברמות. תחמוצות חנקן, פחמן חד חמצני ושאר רכיבי הזיהום מרעילים אותנו - ולכן זה נכון לכלול אותם בחישוב הזיהום. אתם רוצים מכוניות שפולטות כמו אוטובוסים? נו, באמת. זה שהיבואנים רוצים למכור מכוניות דיזל, אז שירצו. אני מאמין שמכוניות נקיות נמצאות מעבר לפינה ולכן בשנים הקרובות תהיה לנו הזדמנות לקנות מכונית נקיה במחיר סביר. מי שרוצה לקנות גיפ, לנהוג אגרסיבי ולזהם - שישלם מצידי 200 אחוז.
גילבוע | 14.06.09
36.
תגידו לי, מה לא ברור????
המיסוי הירוק - סיפור אחד. החוצפה הינה של המדינה!!!! במקום להמשיך במתווה הקודם של הורדה מדורגת של מס הקניה כדי שנהיה דומים (אין סיכוי זהים) לשאר האומות המתוקנות, פשוט העלו את מס הקניה והחזירו אותנו לתקופת האבן. במקור הכוונה הייתה רק להחיל את כללי המיסוי הירוק 0 על היקפי מס הקנייה הקיימים. בכלי הרכב שמחירם ירד בגלל "מיסוי ירוק" - אין בכך לקזז את עליית מס הקניה. מה אתם רוצים מהיבואנים? ..הם לא קשורים בזה. יש דברים אחרים שהם אחראים להם - אבל לא הפעם. ולכל אלו ששולחים אותי לקנות משומשת. עשו לי טוב, כמה זמן יכול לעבוד ה"טריק" הזה? רוב כלי הרכב שעלו ב- 3 השנים האחרונות לכביש בנויות מראש באופן כזה שלא יהיה כדאי להחזיק אותן כעבור 7 שנים. עלות החלפים, התיקונים וימי העבודה האבודים כמעט ומתקזזים מול פחות של רכב חדש. חוץ מזה "מר ישראלי" לא מטפל במכוניתו כראוי כי יודע שכעבור 3 שנים הוא זורק אותה למישהו אחר שיאכל את הקש... בקיצור - אפשר בטווח הקצר (1 עד 3 שנים) לקנות משומשות - אחר כך, לא יהיה מה לקנות, הביקוש יגדל על ההיצע, מכונית משומשת תעלה הרבה מעבר לשוויה הראוי. בחלק מהדגמים זהו המצב גם היום. ניסיתם לקנות טויוטה קורולה במחיר מחירון בשנתיים האחרונות? (מכונית תקינה, ללא תאונות או סיבה לירידת מחיר)...
א.א | 14.06.09
34.
במדינה הזאת מוצאים כל פעם מחדש דרכים להוציא מאיתנו כסף....
כבר נגמרה הבושה במדינה הזו... אנשים כמוני וכמו רבים אחרים אינם יכולים להרשות לעצמם לקנות רכב חדש, אפילו רכבים זולים, שהיו אמורים לעלות עשרות אלפי שקלים פחות מהמחיר המוצע בארץ... אז עכשיו מעלים עוד יותר את המחיר?! שיהיו לי בריאים... חבורה של גנבים... אבל על האודי שלהם הם לא מוותרים... גועל נפש... טפו!! העיקר שכל יפי הנפש הצביעו לביבי...
רובי | 14.06.09
30.
היבואנים אינם נקיים הם אינטרסנטים. אבל ה אוצר מצא עוד דרך כיצד לא לקיים את מה שהתחייב
להזכירכם לא מטוב ליבו של האוצר עמדו לרדת אחוזי המס על הרכב. זה היה בעקבות לחץ יצרניות הרכב. האוצר נאלץ להבטיח תוכנית להורדת המיסוי. חיפשו ומצאו דרך מתוחכמת כיצד להפר את מה שהבטיחו מבלי להרגיז את היצרניות. עד שהם יבינו את התרגיל האוצר ירוויח עוד שנה עוד כסף. זה כל מטרת המיסוי הירוק.
אזרח | 14.06.09
29.
משיהו יכול להסביר לי מדוע פושעי האוצר הרמאים שודדים שקרנים בראשותו של שטיניץ
לו מאשרים יבוא של רכבים שמונעים בגז אם איכות הסביבה כל כך חשובה להם? מדוע הם לא מבטלים את המע"מ על הסבת מכוניות להנעה בגז ומורדים את מחירי הגז למוכניות כדי לעודד הסבה כל התרמית הזו מיועדת לרושש את אזרחי מדינת הבית שימוש הזו שהפכה למדינת מיסים מושחתת כדי לממן את בזבוזי שילטון הקומבינות שאזרחי ישראל המטומטמים החזירו לשילטון והאימנו לשקרן הבלתי נלאה מקים בתי התמוחי שודד כספי קיצבאות הזיקנה האחראי לעוני ולרעב של 800000 ילדים האחראי לעוני ולרעב של שליש מבתי האב האחראי הישיר להרס החינוך האחראי הישיר לשוד הגדול של כספי הפנסיות הלו הוא עליבבאשקרניהו השטן שבא עלינו מארה"ב ארץ החזירים הקפיטליסטים
המסתרעב | 14.06.09
27.
ביבי התנעה של רכבך עולה לי 100 ש"ח
ביבי אולי תעבור לרכב ירוק ,למה אני צריך ללמן לך רכב עם מנוע 7000 סמ"ק, ועוד שיירת רכבים מזהמים מלווה אותך,כן גם השרים והחכים שמשו דוגמה לעם ותעברו לתחבורה ציבורית!!!(ליידעתכם הציבור לא מאמין לתרגיל המסריח של שמירת איכות הסביבה)זיהום כדור הארץ ואיכות הסביבה נשמר עיי ממשלת ביבי והליכוד,הצחקתם אותי
טל | 14.06.09
26.
האוצר הודיע בעצמו שהמס יגדיל הכנסותיו ב-400 מליון ש"ח לשנה
אין כל חדש בידיעה. לפי הערכות אוצר, המס החדש יגדיל את הכנסות המדינה ב-400 מיליון ש"ח שאותם יישלם הציבור. מכוניות ירוקות לפי הגדרת האוצר הן מכוניות קטנות ומסוכנות שיגדילו את מספר ההרוגים והפצועים קשה בתאונות הדרכים. אבל אם האוצר גובה את ליטרת הדמים שלו, זה כל מה שחשוב.
ב.ק. | 14.06.09
19.
ליבואני הרכב - איך לגרום לאוצר לחזור בו מהעלאת המס, ולהשיג עוד כמה יתרונות - קראו -
מישהו באמת ציפה מ"רפורמה" מבית מדרשו של האוצר להקטין את תקבולי המס?מעניין איך ועדת הכספים והמשרד לאיכות הסביבה אכלו את הלוקש הארוך הזה בלי למצמץ. לא רפורמה, לא ירוק ולא בטיח. בסה"כ עוד מיסוי. וליבואני הרכב - אתם יכולים לפגוע באוצר בדרך פשוטה מאד: לשנה הקרובה תודיעו שאינכם מייבאים אף מכונית שתתייקר עקב ה"רפורמה". כך גם תוכלו להיפטר מהמלאי הענק שלכם, גם תגרמו לאוצר לירידת הכנסות עצומה שאולי תגרום להם לשנות את הרמאות האחרונה, וגם תתרמו לידידיכן חברות הליסינג שערך מכוניותיהן בהכרח יעלה. ברור לי שהבעיה שלכם תהיה להתגבר על תאוות הבצע הרגילה ולא למכור כמעט במשך שנה, אבל למאבק יש מחיר, ורק על ידי דמעות תנין בתקשורת לא תגרמו לאוצר לסגת. תחשבו על זה.
שלמה סוסיתא | 13.06.09
17.
קודם שהאוצר ומשרד התחבורה ידאגו לחלופות לרכב לפני שיפילו עלינו את העול
אם התחבורה הציבורית היתה (וסליחה על הקלישאה) כמו באירופה\ ארה"ב מדוייקת (דקה זה דקה ולא 15 דקות אחרי ) ומתוזמנת לפי שעות לחץ אז המון אזרחים היו עוזבים את הרכבים, אבל לא כך המצב. ולכן עצה למשרדים הנ"ל תשקיעו כסף בתחבורה הציבורית שתיתן מענה ראוי ולאחר מכן תוכלו לבוא לציבור בדרישות. מה גם שאני מאמין שהמון אזרחים בעצמם יעזבו את הרכבים לטובת התחבורה הציבורית, אבל במדינתנו הקטנה חושבים איך לעשוק את האזרח בלי אלטרנטיבות ראויות
יוסי  | 13.06.09
12.
אם היבואנים בוכים סימן שזה מצויין!!
אפשר להיות רגועים.... תאמינו לי, מנסיון רב שנים, ברגע שהיבואנים צועקים כנראה ששזה כדאי לנו בסופו של דבר. למשפחה הממוצעת זה לא ישנה דבר ולא יקרה כלום אם נובורישי הג'יפים ישלמו יותר על הזיהום שהם מותירים אחריהם גם באוויר וגם בשטח. מה לעשות? שהיבואנים יתאמצו יותר ויורידו את מתח הרווחים המטורף שיש להם על מכוניות כאלו!
גיל | 13.06.09
11.
לשמשון התמים עם הבעיות בהבנת הנקרא
ברור לך שהמס נתפר ע"פ הרצון של האוצר להגדיל את הקופה, אם הם היו הולכים לפי התקן האירופאי אזי ההכנסות ממס לא היו גבוהות (ואל תגיד לי שהתקן האירופאי לא מחמיר) ואולי אפילו יורדות. רוב המכוניות לא יעמדו התקן הישראלי (וגם היצרנים לא יתאימו את את עצמם בשביל פקקטה מדינה) אז בפועל מה שנוצר הוא העלאה במיסוי לרכב. מה שיגרום לפחות מכוניות חדשות (ובטיחותיות) להכנס ומחירי משומשות (מזהמות ופחות בטיחותיות) לעלות. מהי מדינת ישראל שתגדיר תקן לזיהום? רוצים ירוק?! קודם תכניסו את כל הבקבוקים לחוק המיחזור, תתנו תחבורה ציבורית יותר נוחה ועוד אלף ואחד דברים שבאים קודם.
דלילה | 13.06.09
7.
ככל הנראה זה הסוף של ענף הרכב בארץ,המוסכים שוחטים במחירים
החברות מרוויחות מיליונים והאזרח הקטן יחזור מהר לאופניים ולתחבורה ציבורית. החלפים בארץ עולים אלפי שקלים. לי יש רנו די חדשה והחלפתי כבר מזגן ועוד הרבה חלפים ב30000 ש'ח ,דבר שלא קרה לחברי בעלי מכוניות מזדה וסוברו.
רון | 13.06.09
6.
לעם מטומטם בלי אופי מגיע שככה יתנהגו איתו
אנחנו כל הזמן מעתיקים מהתרבות האמריקאית אבל את הדברים החשובים השארנו להם. חרם צרכנים בארה"ב קורה מידי פעם והוא יעיל עד מאד. אצלינו יעלו את המיסים עוד ועוד ופרט לקיטורים בסלון אף אחד לא יעשה כלום. בואו נראה למנהיגי המדינה שאנחנו לא מוכנים יותר. אל תקנו מכוניות חדשות במשך חודשיים תמימים, אף מכונית. המדינה תפסיד מליונים מזה ואז היא תבין שנטל המס הכבד על האזרח עבר כבר כל גבול.
שלומי | 13.06.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת