9. יש לי בדרך קאמארו SS 2010 426 כ"ס, חדשה בנילון ב340 אלף ש"ח. אין תוספת שקיימת שאין ברכב הנ"ל... מה אני צריך את הפחנוע הזה? ישי פלד | 23.06.09 (ל"ת)
7. ל6 ולאבא שלי יש באסטה לירקות בשוק הכרמל. הנה פרסומת: ירקות משה, הכי טוב. ולגבי הכתבה. כתוב היטב. באמת חבל שהיבואן לא מביא את המכונית לארץ. חן | 23.06.09 (ל"ת)
6. הנחה או אנחה אל תיתנו לסוחרי הרכב לעשות עליכם קומבינה. התמקחתי איתם בכיף אחרי שהבנתי כמה הם משלמים- אתמול גלשתי למדריך יד שנייה בלי קומבינה באתר automati.biz והתפננתי שלא ראיתי את זה קודם. וי זמיר. תומר | 23.06.09 (ל"ת)
4. כמה יפני, ככה מזוייף אין ארבעה פתחי אגזוז, יש שניים מפוצלים. ככה זה שמנסים לחקות את הדבר האמיתי. M3 של BMW עדיין תשלח את היפנים להכין שיעורי בית. אין ספק שיש כאן משהו חדש ומרענן. יש כלים יפנים חזקים וטובים, ראה EVO לדורותיה, אבל הבדלי התרבות נותרים, אירופה אורזת כוח וביצועים בחבילה נוחה ומאובזרת, ה F היא היפנית החזקה הראשונה שעושה משהו דומה. דומה אבל זה עוד לא זה. קלרקסון | 22.06.09 (ל"ת)
3. כתב מעולה הרבה זמן לא נהניתי מכתבה כמו זו. לתומר הדר - אתה כתב מצויין. תודה. באשר לאוטו - נפלא (ואני אומר זאת כמי שמכור למרצדסים). הייתי שמח לראות השוואה בין הלקסוס הזו ומרצדס CLS63 AMG. אורן | 22.06.09 (ל"ת)
2. כנראה שכבודו מזמן לא רכב על אופנוע ספורטיבי למרות שהלקסוס מדהימה-המרחק עד להשוואה לאופנוע עוד רחוקה מאוד. טורבואים כחולות זה נחמד, אבל ליטר מצוי שעושה 0- 100 בפחות מ2 שניות עדיין גורם נזק גדול בהרבה לשרירי הצוואר, שלא לדבר על היחס של החותנת, מה אתה מעדיף לספר, שקניתה לקסוס או CBR? :) אחלה כתבה, ממש אהבתי את הכתיבה. אבי | 22.06.09 (ל"ת)
בלעדי: הכירו את הלקסוס פרא
10 תגובות לכתיבת תגובה