אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: הכירו את הלקסוס פרא

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
כמה יפני, ככה מזוייף
אין ארבעה פתחי אגזוז, יש שניים מפוצלים. ככה זה שמנסים לחקות את הדבר האמיתי. M3 של BMW עדיין תשלח את היפנים להכין שיעורי בית. אין ספק שיש כאן משהו חדש ומרענן. יש כלים יפנים חזקים וטובים, ראה EVO לדורותיה, אבל הבדלי התרבות נותרים, אירופה אורזת כוח וביצועים בחבילה נוחה ומאובזרת, ה F היא היפנית החזקה הראשונה שעושה משהו דומה. דומה אבל זה עוד לא זה.
קלרקסון | 22.06.09
2.
כנראה שכבודו מזמן לא רכב על אופנוע ספורטיבי
למרות שהלקסוס מדהימה-המרחק עד להשוואה לאופנוע עוד רחוקה מאוד. טורבואים כחולות זה נחמד, אבל ליטר מצוי שעושה 0- 100 בפחות מ2 שניות עדיין גורם נזק גדול בהרבה לשרירי הצוואר, שלא לדבר על היחס של החותנת, מה אתה מעדיף לספר, שקניתה לקסוס או CBR? :) אחלה כתבה, ממש אהבתי את הכתיבה.
אבי | 22.06.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת