אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התקציב החדש של משרד התחבורה: 22 מיליארד שקל

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
למה צריך מגדל פיקוח חדש??
יש שם מגדל פיקוח חדש מהניילונים שבנו עם נתב"ג 2000? כמה "חלם" כבר אפשר להיות?? אולי במקום לבנות אחד חדש, שיצצידו את הקיים עם ציוד נורמאלי, שלא מבייש אותנו מול שאר המדינות המערביות, כפי שיש כיום. ולהתקין גם ILS. ולעשות מסלולים מקבילים ולא ניצבים. אבל זה כבר חלומות באספמיה.
יובל | 01.07.09
14.
לעודד רכב דו גלגלי להוריד מיסים ומחירי ביטוחים.
יש לי הצעה מהפכנית ופשוטה.יש לקחת נתיב אחד מכל שני נתיבים ולהפוך לרכבת בתוך העיר ללא חפירות וללא סבל לתושבים.תחשוב על זה כץ .אם זה יתבצע אני מוכר את הרכב שאחזקתו עולה לי יקר מאוד ועובר לתחבורה ציבורית.ככה יתפנה לי כסף לקניות וגם להרבה אנשים שכמותי והכלכלה תצמח.ואת ההשקעות בכבישים תעבירו לדברים חשובים יותר.בכלל איפה הירוקים מישהו שמע משהו?
יוסי | 29.06.09
7.
תחבורה ציבורית
ישראל היקר אני לא יודע אם הכנסת את זה לתקציב אבל דע לך שבלי יישום של תוכנית אב לנושא תחבורה ציבורית הדברים לא יזוזו ומדינתנו תשאר צפופה ופקוקה. אני מציע לך לעשות ניסוי, בקש מנהגך להסיעך לאחת מהערים האלו הסובבות את ת"א: כפ"ס, הרצליה, רעננה, הוד/רמת השרון, פתח תקווה, איזור בקעת אונו, ראשל"ץ, חולון, בת ים. לאחר שהגעת לשם אמור לנהגך לחזור למשרד ומשם סע בתחבורה ציבורית לת"א או חזרה לירושלים. תנאי הניסוי: עליך להגיע לשכונת מגורים רגילה, ללא הכנה מוקדמת (השתמש בשלטים, באינטרנט הסלולרי, במוקדי השירות החברות), עליך לנסוע בתחבורה ציבורית בלבד: אוטובוסים, מוניות שירות, רכבת, ללא שימוש במונית לנסיעה ארוכה (היות ואין אדם ממעמד הביניים שיכול לעמוד בעלויות יומיומיות של מוניות) אני מבטיח לך שתוך 5 דקות אתה תבין את הבעיות בתחבורה הציבורית ותבין שלאדם העובד הסביר ממעמד הביניים אין שום ברירה מלבד רכב פרטי.
אריאל מירקין | 25.06.09
4.
ל 2 ("בטיחות בדרכים")
התכנית היחידה למאבק בתאונות הדרכים ששר תחבורה למאבק בתאונות הדרכים יכול לקדם היא תוכנית למלחמה בנהגים, זאת הדרלך היחידה שהם מכירים. במקום תכנית למאבק בתאונות הדרכים כדאי שישקיעו בתוכניות ללימוד נהיגה שיכללו בתכניות הלימודים של משרד החינוך ואולי פעם יהיה פו דור שנוהג בצורה בטוחה. בעצם לא... לא כדאי שלימודי הנהיגה יהיו ברמה של לימודי המתמטיקה, היסטוריה, חינוך, ספרות וכו וכו....
א1 | 24.06.09
3.
מה עם התחום הזניח וחסר החשיבות "בטיחות בדרכים"?
נכון שהרחבת וסלילת כבישים, הנחת מסילות רכבת והקמת מערכות להסעת המונים תורמים בעקיפין להפחתת מספר ההרוגים בשנה. אבל לא הגיע הזמן להשקיע סכומים גבוהים בתכנית אמיתית למאבק בתאונות הדרכים? משהו להציג בגאווה מול ועדת הכספים ויותר מזה - מול אזרחי המדינה??! בעצם לא... על תכנית כזאת אי אפשר לחרוט את השם "ישראל כץ" באותיות גדולות...
500 הרוגים | 24.06.09
2.
מה עם התחום הזניח וחסר החשיבות "בטיחות בדרכים"?
נכון שהרחבת וסלילת כבישים, הנחת מסילות רכבת והקמת מערכות להסעת המונים תורמים בעקיפין להפחתת מספר ההרוגים בשנה. אבל לא הגיע הזמן להשקיע סכומים גבוהים בתכנית אמיתית למאבק בתאונות הדרכים? משהו להציג בגאווה מול ועדת הכספים ויותר מזה - מול אזרחי המדינה??! בעצם לא... על תכנית כזאת אי אפשר לחרוט את השם "ישראל כץ" באותיות גדולות...
500 הרוגים | 24.06.09
1.
איפה נשמע דבר כזה ? שנמלי חיפה ואשדוד אינם מחוברים במסילה לנמל אילת ? רק בישראל
רק במדינת חכמי חלם, יתכן נמל ימי שאינו מחובר באמצעות רכבת לאזורי התעשיה שמספקים לו מטענים ושהוא אמור לספק להם חומרי גלם ומוצרים מוגמרים מחו"ל. מש' התחבורה, אחראי גם לבטיחות בכבישים, אם יורידו את שיירות הסמי טריילרים מכביש הערבה (היות ותהיה רכבת) זה יתרום ? או לא לבטיחות הנסיעה בכביש ? עכשיו אחרי שהבנתם את זה, לכו דברו עם הלמפה.
 | 24.06.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת