אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנהלת בריטיש איירוויס ישראל יוצאת לקרב: "אלחם על נתח השוק שלנו ואוריד מחירים"

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
רק british airways
אני מסכים לגמרי עם תגובה 2 ו3 . אחת החברות הכי נורמלית בקו ללונדון , אין ספק שהיא מודל לחיקוי לחברות מתחרות, השירות תמיד עונה לביקוש , החסרון לדעתי הוא שעות ההמראה מתל אביב שמקשים קונקשנים למספר יעדים. יחד עם זאת אנו מצפים שתשמור על חדשנות ותוריד מחירים... לצערי העם הישראלי קונה מחיר !
האני | 07.07.09
3.
אל מנהלת BA בישראל
ללא ספק את מנהלת את סניף ישראל באחת מחברות התעופה הטובות בעולם , ובהשוואה (מנסיוני האישי) רמת השירות לנוסע אינו שונה מטיסה לטיסה משאר חברות תעופה בהן השירות משתנה בקיצוניות. בקשה אחת , אל תלחמי , פשוט תזמי , תפתחי, תציעי, תביאו ערך מוסף לנוסע תציעו טיסות המשך באנגליה, אירלנד, סקולנד, וצפון אמריקה במחירים אטרקטיבים דבר שאין לרבים מהמתחרים. רוב הציבור אינו חשוף לאטקטיביות שלכם ואתם מסתמכים על סוכן הנסיעות שיציע אתכם . אתם תמיד תהיו העדפה ראשונה שלי בטיסה הבאה שלי כל זאת בתנאי שלא תהיו יקרים יותר ב %5 מהמתחרים
צחוק באמצע | 02.07.09
1.
כן יש שינוי בקו לתקופת החורף
בפעם הראשונה מזה שנים והחל מאוקטובר בריטיש מפסיקה לטוס לארץ עם ה777 ומחליפה אותו עם ה767, כך ששתי הטיסות היומיות יתופעלו על ידי ה767. מה זה אומר? אין יותר מחלקה ראשונה על הקו. מחלקת עסקים יהיה מהדור הישן יותר שכן בריטיש לא החליפו את המושבים ב767 וגם אין שום כוונה לעשות זאת. לא שהביזנס דור קודם לא מצוין אך הוא כבר מתיישן... ומומ
רוברטכןאין מחלקהייייהמטוס קטן יותרולכן כל המחלקות גם | 30.06.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת