אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מקצרים את הדרך לתל אביב: החלו העבודות לקו רכבת בין ב"ש לאשקלון

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
בעיה עם הרכבת
אני אשדודי ואני משתמש ברכבת לעתים רחוקות מבחירה. קודם כל את תחנת רכבת מיקמו מחוץ לעיר, הדרך היחידה להגיע היא באוטובוס שיכול גם לאחר או במונית. הבעיה הכי חמורה היא, שכאשר אתה חוזר לאשדוד, קרוב לוודאי לא יהיה אוטובוס חזרה, זה קרה לי ביום שישי לפני שבועיים, נאלצתי לקחת מונית ב-25 שקל כדי לחזור הביתה. עד כאן תחבורה ציבורית זולה. (נ.ב כשהגעתי לתחנה באשדוד, כבר סגרו את השירותים, כלומר תחנת רכבת נערכת לסגירה עוד בזמן שיש שירות הסעות של הרכבת, כנראה קבלן חיסכון רוצה לחסוך כמה שקלים על גבינו). אשדודים יקרים: תזכרו שיש לכם את קו 280 ו-281 שמגיעים לעזריאלי ודרך נמיר ובצורה הרבה יותר מהירה מרכבת. מבחינתי הרכבת היא רק למקרים בהם אני צריך להגיע בבוקר ויש פקקים מאשדוד לתל-אביב. אחרת אין לי צורך בשירות לקוי שכזה וגם יקר יותר.
מישקפופר | 03.07.09
7.
כל השרים הבטיחו. כולם לא עשו כלום כנסו!!.
על הקו המהיר מבאר שבע מדברים הרבה ועשו כמעט כלום בשטח, ורק בשנה האחרונה התחילו לזוז באיחור של 5 שנים. את הרכבת החדשה מאשקלון לבאר שבע הבטיחו כל שרי התחבורה בעשר שנים האחרונות. איש מהם לא נקף אצבע ועשה משהו בנושא . 7 שנים של שירטוטים ומכרזים. אולי עכשיו יתחילו הכלים לעלות לשטח באיחר נורא. ולא נשכח את הבטחות סנה,ביבי, ליברמן , שטרית, ומופז על התחלת העבודות לקו רכבת לעפולה בית שאן וכרמיאל. מה קרה לרכבת המהירה לירושלים, למה כולם הבטיחו ואין עובדים בשטח. נכון צדקתם מילים מילים כמו חול ואין מה לאכול. השר כץ אנשים לא מטומטמים. זוז כבר לעבודה.
מוטקה | 03.07.09
6.
זה כבר קורה
קל להיות ציני, קל לפסול הכל ולשקוע בבוץ הכל כדי להשמיץ מתוך אינטרסים של טוקביסטים מטעם. הרי העבודות החלו לאשקלון ויש זמנים ויעדים, הרכבת לתא עוברת שדרוג ושינוי. זה קורה בפועל. ראש העיר רוביק דנילוביץ פעל נכון שדחף ודוחף בעניין הזה למען עירו.הבעיה הכללית היא שהממשלה לא מקציבה מספיק לנושא הרכבת ועל זה צריך לדבר ולא סתם להמשיץ.
תושבת העיר באר שבע | 03.07.09
3.
סיפורים מהמסילה
"השר הורה", "השר אמר", השר הבטיח", מועדי סיום, הכפלת מסילות, כאילו כל הקוראים מטומטמים שנולדו אתמול. כדאי לבדוק בשביל הספורט, מתי הוחלט על הכפלת קו המסילה מחיפה לנהריה, וכמה מועדי סיום נקבעו מאז. לדעתי הטקס הזה נמשך יותר מעשרים שנה עם יותר מעשרה מיניסטרים לתחבורה, 48 חברות ייעוץ חיצוניות, ו-98 משרדים ליחסי ציבור, אאוט סורסינג, כמובן. ועכשיו כולם ביחד: השר הורה לסיים את הכפלת בקו מחיפה לנהריה עד אפריל 2011. ואז כמובן יגלו לפתע שאי אפשר להגביר את תדירות הרכבות בגלל פקקי תנועה במפגשי כביש מסילה ממזרח למערב.
האזרח ק. | 02.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת