אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעקבות תלונות: הפרסומת של נטוויז'ן תערך מחדש

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מי שאיבד מישהו קרוב לא צוחק
סביר להניח שברוח השטות שאופפת אותנו בשנים האחרונות ובאין יותר דברים מקודשים הצעירים יותר נהנים וצוחקים ומתבדחים על פרסומת שכזו. אני מכירה צעירים אחרים, ואני מכירה מבוגרים, כאלה שהיו בסיטואציה של עומדים לאבד מישהו קרוב או שאיבדו כבר והסיטואציה הזו ממשית ביותר עבורם. בכל פעם שהפרסומת משודרת אני ושכמותי חוטפים אגרוף בבטן ונשימתנו נעתקת בכאב. הלוואי שאמא שלי הייתה יכולה להתקשר יום יום 50 פעם ביום, ואנחנו ביקשנו לתת לה ללכת בכבוד. לא קשור לפולניות ולא לחוש הומור. קשור לאטימות של הוגי הרעיון ואלה שצוחקים. אלה שצוחקים למראה מישהו נופל במקום לחוש לעזרתו. אני מנויה של נטוויז'ן ואני שוקלת להינתק מהם. ההתנצלות שלהם, במיוחד סופה - מטילה בנו "הרגישים לכך" דופי במקום להודות שמדובר בטעם רע של החברה ומפרסמיה.
נורית | 09.07.09
5.
מתוך בלוג ...
"האם זה גם מה שמרגיש נציג השירות בחברת נטויזין? הלקוחות שלו מטרידים והוא היה רוצה שהם לא יתקשרו כל כך הרבה? (אולי משם ההשראה לפרסומת) האם ככה מנהלי נטויזין מתייחסים להורים שלהם ? לילדים שלהם? למשפחה שלהם ? האם אני הייתי רוצה להיות לקוח של חברה שנוהגת וחושבת כך ??? התשובה שלי ברורה - לא! " http://www.mymemo.co.il/archives/282
גדי | 07.07.09
3.
שינוי הקמפיין מרמז שנכנסו בהם באבי אביהם
אף חברה לא משנה קמפיין בגלל כמה אנשים שהעירו לה. היא ממשיכה לשדר אותו דווקא בגללם ובגלל תשומת הלב שהם הפנו אל הפרסומת. אני הראשון שצוחק מבדיחות שחורות, אבל הפרסומת הייתה ממש לא מצחיקה. הרי זה ידוע שהולכים למכור לך משהו בסוף והבדיחה שעליה מבוססת הפרסומת ידועה מלפני שנים. אז חברה, עשו טובה לעצמכם. השקעתם בפירסומת הרבה כסף, תחסכו מעצמכם את ההשפלה של להראות אותה. כי הפעם, באמת שכל ילד יכול לכתוב לכם תסריט טוב יותר.
שלומי | 06.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת