13. אני לא מבין לחברה יש זיכיון מסויים, וחובות מסויימות, משום מה החובה לתשלום היא ללא משא ומתן - כל שאר החובות כן. היינו פיתוח סביבתי, שילוט מספק, תאורה ועוד - הם חלק מהמשא ומתן הנימשך - הגביה שלהן היא מעל לכול משא ומתן - הגיע הזמן לתשלום תמורת תפוקה. מוטי | 10.07.09 (ל"ת)
11. הוא מבקש?!?!? שידרוש! גם אם אנחנוע ושים חרם צרכנים, יש להם ס' עם המדינה שהמדינה תשלם להם על מה שסוכם, איך שהיה צפי הנסיעות בכביש!!!! אז מה אכפת להם להעלות את המחיר בנסיעה בכביש, למה לא לדרוש 300 ש"ח? יעברו שם 2 מכוניות ביום, והמדינה תשלם. | 09.07.09 (ל"ת)
10. כל הטיפול בנושא ביזיון אחד גדול ועוד השר לפיתוח הנגב והגליל גוזר קופונים בתור מציל האזרחי הפשוט. בני | 09.07.09 (ל"ת)
8. כבר מזמן דיברו על המחיר הזה, לדעתי זה שוד לאור יום, אנחנו טיפשים והמדינה מפגרת לדעתי אנחנו טיפשים שאנחנו נוסעים ב 6 . אבל מה? לא ניסע זה ישנה משהו ? האבסורד הוא שהמדינה משלמת בכל מקרה כסף לחברה הזאת - שנמצאת מעל החוק בהרבה מקרים - ע"פ כמות רכבים מובטחת... לכביש 6 לא משנה כמה רכבים יכנסו, כסף הם מקבלים בכל מקרה, ככה שהמדינה הוציאה את העוקץ מכל ניסיון להתמקח ולשנות מציאות.. אני ממש לא אוהב אותם. אני מתנצל, אבל הם מתנהגים לפעמים בבריונות. נגיד עכשיו שהמדינה התחיבה שיסעו 100000 ביום בכביש, אז המדינה תממן 100K לדרך רגילה ואותה כמות למקטע הצפוני בתעריף אחר... גנבה לאור יום. בקיצור אם אלו הם פני הדברים אני לא אסע במקטע הזה, אלא בכביש החוף - בד"כ בשבת - ואם יש נסיעה מיוחדת אז נעשה מאמץ כמו עד היום לנסוע לעירון. אני חושב שהם הגזימו הפעם.... תפסו את העם בביצים!!! סנטיאגו | 09.07.09 (ל"ת)
7. הסיפור האמיתי מדינת ישראל ביקשה מהזכיינית לסלול את הקטע הרלוונטי הזכיינים הלכו לבנקים שאמרו להם שבתחשיב נמוך זו פשיטת רגל הזכיינים חזרו למדינה ואמרו לא תודה המדינה התחכמה והטילה על מעץ לסלול את הקטע ורק לאחר שראתה שעם מעץ זה פשוט לא ייגמר חזרה לזכיינים והסכימה לתעריף הגבוה כל הסיפור עיכב את פתיחת הכביש בשנתיים ואחכ גם הגיעו סיפורי הקברים הדבר פורסם ועכשיו השרים החדשים שכמובן לא טורחים לקרוא את ההיסטוריה מתלהמים חיים | 09.07.09 (ל"ת)
4. עזות מצח שלא תתואר זה כבר לא עניין של חמדנות, של בעלי שררה אשר צברו הון עתק, בשימוש בשטח אשר נחשב עד לא מיזמן שטח מדינה. זה גם לא משהו שהיו מעיזים לעלות לדיון ציבורי ביום השנה השלישית למלחמת לבנון ופיצוייה. אלו מס' אנשים בלובי מצומצם בעלי פרופיל אישיותי נמוך, עסקנים עלובים שמגדילים את הונם בעזרת פוליטיקאים אימפוטנטים, שאגב מקבלים את הנסיעה הזאת בחינם. דן פרילינג | 09.07.09 (ל"ת)
3. במקום לקרב את הפריפריה למרכז הגיע הזמן לחזק את הפריפריה.. הפערים רק הולכים וגדלים, לסלול כביש מהיר למרכז לא יפתור את הבעיות הרבות של איזור הצפון... הראל | 09.07.09 (ל"ת)
2. למה אין תאורה?! - כץ תפעל בנושא הכביש הכי מהיר בארץ, רובו חשוך בשעה שמכוניות טסות עליו ב 130-170 קמ"ש. למה לא מחייבים אותם לבצע תאורה? כבר לפני מספר שנים זה היה אמור לצאת לדרך... מה קרה? סומא | 09.07.09 (ל"ת)
1. אם השר השטחי והפופליסט רוצה להוריד מחירים שיסבסד מתקציב המדינה המדינה עשתה מכרז וחתמה על חוזה עם חברה עסקית שהשקיעה כספים רבים בהקמת הכביש. עכשיו שבוע לפני הפתיחה השר השטחי קרא בעיתון שההסכם שהמדינה חתמה קבע מחיר גבוה (מה הוא כבר 100 יום שר התחבורה והוא מגלה נתון בסיסי כזה רק מקריאה בעיתון?) ואז הפופוליסט פונה לחברה הפרטית כדי שזו תסבסד את המחיר. אם השר חושב ש"מעבר בחלקו הצפוני של כביש 6 אמור לקצר את הדרך לצפון הארץ באופן משמעותי, מה ש"יגשים את מדיניות הממשלה לקרב את הפריפריה למרכז הארץ" ושיש חשיבות לאומית להורדת המחיר, שיועיל ויסבסד זאת מכספי משרדו! ציניקן | 09.07.09 (ל"ת)
בעקבות חשיפת כלכליסט: השר כץ מבקש להוזיל את הנסיעה בחלקו הצפוני של כביש 6
13 תגובות לכתיבת תגובה