אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סלקום בעקבות פלאפון ופרטנר: סיכמה על שיווק אייפון בישראל

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
כולם יפסידו מזה- אולי חוץ מאפל
בתחילה שתי חברות, אורנג' ופלאפון ניהלו בחשאי משא ומתן מול אפל. כל אחת מהן פינטזה שהיא תהיה היחידה שתביא למדינה את האייפון ותגנוב את כל הלקוחות מהמתחרות- כך יכלו בקלות החברות להתחייב לכמות של 100 אלף בשנה. אך, אויה, כאשר גילו כל אחת על רעותה התנחמו בעובדה שיוכלו לגזול את הלקוחות של מובילת השוק (לפחות מבחינת מספרים) סלקום. מצב זה, בספק, מצדיק אולי, השקעה כה גדולה בסבסוד המכשירים. כעת כאשר גם סלקום תביא ותתחייב המצב שומט את הקרקע מתחת לאשליות של אורנג' ופלאפון. לו אני הייתי מנכל של חברות הסלולרצ הייתי נפגש באופן בהול עם חברי, מבטל את ההסכם עם אפל ומעדכן את המספרים. 1.2 מיליון מכשירים בשלוש שנים??? לדעתי אין כאן כל כך הרבה זוגות קרוקס אפילו
גיל | 15.07.09
23.
לא ממליץ להיות בחברה נגררת
סלקום היא חבורה יותר מחברה, ניתן להיווכח גם מקריאת כתבות ותגובות בכלכליסט ובאתר דה מרקר. עובדיה ומנהליה מתחככים זה בזה ללא הרף. יש שמועות בחברה שדולפות החוצה לפעולות לא חוקיות ותקניות. אם סלקום ידעה שלא תפסיד המון המון הרי שלא היו מביאים את האייפון. סלקום לא רואה לנגד עיניה את טובות לקוחותיה, אלא תאוות הבצע שלה היא המטרה העיקרית. עדיף אפילו פלאפון או מירס על פני סלקום. ואני יודע כי הייתי לקוח של סלקום עד לפני כשנה, ואני מכיר אף עובדים מחברת סלקום שמספרים לי מספיק.
לקוח אורנג' | 15.07.09
21.
אולי, אולי... אולי סוף סוף תהיה כאן תחרות על משהו.
על מכירת המכשירים. על החבילות, כמו תמיד, החברות יתאמו מחירים. רק שהפעם, הן צריכות למכור להרבה, הרבה יותר לקוחות מתוך התחייבות. וכישלון יהיה יקר מאוד. אני מאוד מקווה שהן יכשלו. כי אז הן יצטרכו לעשות את חשבון הנפש ולהבין שאי אפשר ליצור רווחים כל כך גדולים על חשבון האדם הקטן, לדרוך עליו בצורה מתמשכת, ושזה לא יחזור אליהן.
משה | 15.07.09
17.
מדינת מאזדה ואייפון, פרובינציאלית של עבדים חסרי מחשבה חופשית
עליק ה"עם הנבחר". זה לא עם, זה עדר של פרות נותנות זפט ח__ ועוקץ. על זה אמר אוסקר ווילד כי "מרבית האנשים הם אנשים אחרים. מחשבותיהם הם הדעות של מישהו אחר, חייהם הם חיקוי. תשוקותיהם - ציטוט" ובמילים אחרות - חבורה של אומללים. תהיו מאושרים ורק חיים טובים.
אודי | 15.07.09
16.
זה היה צפוי
הרי זה היה ברור שבמוקדם או במאוחר סלקום תצטרף לחגיגת האייפון, במידה ולא הייתה מצטרפת היא הייתה גורמת למותג שלה נפילה רצינית וכואבת. סלקום עוד מההתחלה ידעה שהיא תשווק את האייפון ולא תהיה לה ברירה אלא היא רק משכה זמן. דבר שיצר מין "צומי" שהחברה קיבלה.
ירדן | 15.07.09
13.
האיפון בא, זה הולך להיות מצחיק
ועכשיו לפני שהעדר מסתער הייתי רוצה להאיר את עינייכם כדי שתוכלו לראות שמדובר בטלפון בינוני, ובמכשיר עם יכולות של השנה שעברה, ושנעקף טכנולוגית בסיבוב על ידי טלפונים טובים ממנו בהרבה, OMNIA2 לדוגמה, או N97. אני באופן אישי מחכה למכשיר הזה שיגיע, רק כדי לראות את האכזבה על פני האנשים שקנו אותו ביוקר, השוויצו שלושה ימים וגילו שלכולם כבר יש אותו(להזכירכם, 300,000 מכשירים בשנה...) מלבד העיצוב שלו, אין למכשיר הזה מה להציע, תיזהרו מלקנות אותו, הוא לא שווה לא את הכסף ולא את הזמן..
ספיר | 14.07.09
12.
אז עכשיו החברות התחייבו למכור 300000 מכשירים בשנה!!מי יקנה כמות כזו??
300 אלף אייפונים בשנה, מכאן נובע: 1. מכשיר יהיה זול, אחרת אין סיכוי שמשתמשים סבירים/עממיים יקנו 2. נוקיה, סמסונג ושאר המותגים פשוט הולכים ליפול ובענק. פשוט אין מספיק אזרחים בישראל... נ.ב. עמוס שפירא נכנע לכל תכתיבי אפל. ככה זה שהוא עומד מול מישהוא חזק ממנו ולא מול הלקוח הקטן שחתם על חוזה עם 20 דפים באוציות בפונט גודל 8. מבאס להיות תחת חוזה של ביריונים, נכון עמוס??
האנליסט | 14.07.09
11.
למי שלא השתמש במכשיר כמה חודשים אין מושג מה היכולות שלו - לא סתם הוא כזה נחשק
כאחד מהאייפונרים הראשונים בארץ עם 2 הדורות ובקרוב עם החדש אני לא מחליף אותו עם אף מכשיר אחר במיוחד לאחר שמתרגלים למע' ההפעלה שלו שהיא מעולה עם אלפי אפליקצית לבחירה המון ביניהן חינמיות לא פלא שיש כזו שרישה לקוסם /לאייפן 16G של אפליקציות עם אולי 3 משחקים ואין לי יותר מקום אני מקווה שה-32G יספיק לי עד הדגם הב שיהיה עם כרטיס הרחבה מה שלא יהיה זה ה מכשיר שקיים הבעיה של מי שיקנה אותו - הפרייר - פה בארץ אז הוא יעלה לפי תימחור אפל 300$ אבל יקרעו אותו בחבילת התקשורת - זה פרייר שווה להביא אותו מחו'ל כפי שעשינו עד עכשיו מה אתם חושבים שסתם יש קרוב ל- 100000 מכשירים בארץ בלי הטובות של חב' הסלולר
hawk | 15.07.09
9.
אם אכן הידיעה נכונה - טוב מאוחר
במידה וצעד זה לא היה מתבצע בהקדם - הדמוי של סלקום שהחל להדרדר היה טופס תאוצה וגורם עזיבה מסיבית שפירא נרדם אבל רק לכמה ימים אבל ביננו - מי שעושה בית ספר בשיווק כבר יותר משנה - היא דוקא פלאפון שהיתה בתחתית הטכנולוגיה ועברה לחזית ונתנה פייט רציני
by | 14.07.09
3.
סלקום חייבת למכור את האייפון במחיר הכי זול מכל הרשתות
סלקום נכנסה אחרונה למירוץ האייפון אחרי פלאפון וסלקום. על מנת להשלים את הפער ולתקן את התדמית, עליה למכור את האייפון במחיר הכי זול בארץ ובלי כל מיני טריקים שנועדו לכבול לקוחות למסלולים ודמי שימוש. לפי הכתבה ניתן להבין שהרבה לקוחות כבר זולגים לפרטנר, זוהי מכה קשה לסלקום, רק מחירים הוגנים ונמוכים מהמתחרות ימנעו נטישה מאסיבית ופגיעה אנושה בשם החברה.
שלמה | 14.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת