5. למגיב 4 תעשיית הרכב שם היא לא מקצועית באמת. אין רכיבים מקומיים כמעט. והמיסים לא עוזרים לה | 20.07.09 (ל"ת)
3. ל-2 10000 לא כולל מיסים 20000 כולל מיסים עם כל המיסים בארץ המחיר מגיע לפי 2 מהמחיר המקורי של המכונית. הגיע הזמן להקים תעשיית מכוניות ישראלית רצינית שבגלל התועלת למדינה יורידו תמיסים על המכוניות של החברה מ80% ל10% כמו שהיה פעם על מכוניות חשמליות | 16.07.09 (ל"ת)
1. 1800 יורו בבריטניה? אתם בדקתם את זה? 1800 יורו זה המחיר בהודו של הדגם הפחות מאובזר מאלה שנמכרים בהודו. לדגם שיופץ באירופה ושצפוי להיקרא טאטא-יורו חוזים סף מחיר של כ4500 יורו. שהם בארץ לאחר מס של 92 אחוז + מע"מ פחות הנחה על אוטו ירוק (לא בטוח שתהיה מכסימלית כי הטאטא אמנם צורכת מעט דלק אבל פולטת הרבה יותר מזהמים מרכבים מערביים חדשים) על סכום בין 40 ל55 אלף ש"ח. ציניקן | 15.07.09 (ל"ת)
צעד קטנטן בדרך לאירופה: טאטא נאנו השתתפה במבחן ריסוק
6 תגובות לכתיבת תגובה