אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך מסמכי טוויטר נחשפו לעולם

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
רגע אני לא מבין
אם הוא איפס את סיסמת הג'ימייל של העובד, איך העובד לא שם לב מיד שהוא לא יכול להכנס לתיבה שלו??? הרי גוגל לא שולחים לך את הסיסמה הישנה אלא מאפשרים לך ליצור אחת חדשה. דבר שני, אם לעובד היו 2 חשבונות ג'ימייל אחד פרטי ואחד לעבודה, איך איפוס החשבון הפרטי עזר לו לפרוץ את התיבה של העבודה?
יהודי | 23.07.09
7.
ל-1
הפאק של הוטמייל הוא שהם מוחקים תיבות ישנות. הפאק של ג'ימייל הוא שהם שומרים סיסמאות. הפאק (הראשון) של העובד הוא שהוא לא שם לב שיש לו תיבת דוא"ל ישנה שנמחקה. מצד שני, גם אם היה משנה את הסיסמה, היה יכול לחפש את המילה "password" בג'ימייל של העובד ולמצוא המון מיילים שבהם יש את אותה הסיסמה, כי יש שירותים מטומטמים ששולחים את הסיסמה בדוא"ל, למרות שזה פרוטוקול לא מאובטח מיסודו.
עומר | 21.07.09
5.
כל הכבוד קרול!
אם אנשים לא יודעים לשמור על הרכוש שלהם, זה ילקח מהם! ככל שהתפקיד שלך יותר גבוה בחברה כך אתה צריך להיות יותר אחראי, בכל תחום. אני מקווה שאחרים ילמדו את הלקח. גיא (2), ההקרים של היום כבר מזמן לא מחפשים להשיג "root access", זה מה שהוביל לתפיסתם של גדולי ההקרים.
Zorro | 21.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת