אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המיתון פגע גם בשופרסל: ירידה של 2.1% במכירות בחנויות זהות ברבעון

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לשופרסל יש רק בעיה אחת וזה שהצרכן בזמן מיתון נכנס לבתי עסק אחרים ורואה כמה שופרסל יקרים
בלי המיתון אז אפשר להרשות לעצמך להוציא עוד מאות ש"ח לחודש על מזון ואז שופרסל יכולה הייתה להציג רווח שעולה ועולה. אבל אולי הציבור הפנים שהרשתות הגדולות לאו דווקא יותר זולות, להיפך יש להן עלויות גדולות שהן מגלגלות על הציבור ולכן לסופרים קטנים יש אפשרות להיות תחרותיים הרבה יותר במחיר כלפי הצרכן.
יקרים זה כל הענין | 28.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת