אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התעוררות גם בשוק דירות היוקרה

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
חברת נווה שוסטר..
חברת נווה שוסטר הינה חברה שבמהלך השנים ממשת את הקרקעות של הירושות שלה ומשביחה אותם גב' דליה שוסטר עושה עבודה מעולה בחברה...אך בעוד כמה שנים מי שיהרוס את כול ההשבחות זה דור ההמשך שלא מבינים כול כך בעסקים והשם הטוב של נווה שוסטר הולך ויורד "יין ישן לא תמיד משתבח הוא לפעמים מחמיץ......"
מור גרין | 29.12.09
23.
16 פשוט סנוב מגעיל!
16 יא חתיכת סנוב! יהוד - רק בשכונה סגורה! אפשר לחשוב שהילידים מעבירים מחלות! בתיכון של יהוד לידיעתך לומדים הילדים של סביון למרות שההורים שלהם אם היו רוצים מסוגלים כלכלית לשלוח אותם לבתי ספר אחרים! מה שכתבת על רמת שרת כנראה מתאר את הסיפור האישי שלך- אתה רוצה לגור ליד ההורים ברמת אביב ג' אבל לא יכול כי אתה כשלון כלכלי!
אבי | 04.08.09
18.
ל 16 ממש לא מדויק בקשר לדירות ירושה
דירת ירושה שקניתי עכשיו היא בת 30 פלוס, כ 100 מ"ר, בקומה 5, יש מעלית נורמלית, יש חניה פרטית מקורה, מרכזית מאוד אבל שקטה מאוד, קרובה למתחם הבורסה, לאיילון, לגנים ציבוריים (גן הקופים), לגני ילדים ולבתי ספר (בי"ס החשמונאים, גני ילדים). אולי יש דירות ירושה "פרימיטיביות" יותר- לא מכיר. בקיצור הדירה הזו שונה בתכלית ממה שתיארת, אך אכן רוב התושבים הם קשישים. אני בן 45. והכי צעיר שם. לדעתי, הדירה עדיפה על חדשה כי הקבלנים היום מוסיפים חדרים אבל בגודל מינימלי כך שאין אויר לנשום. המחירים שם בהתאם- קניתי את הדירה הנ"ל ב 1.35 מיליון ש"ח. והיו הרבה קופצים על הדירה הזו. ונכון שצריך שיפוץ אבל מדובר בדברים פעוטים- סורגים, דלתות חדשות וכו'- לא שיפוץ של מאות אלפי דולרים בקיצור. אני מסכים איתך שדירות בלי מעלית, בלי חניה, בלי תשתית חינוכית, עם רעש וזיהום אויר כמו בזבוטינסקי בר"ג- הן דירות הרבה פחות טובות, ומחירן מן הסתם נמוך יותר (מיליון ש"ח?)
 | 30.07.09
16.
ל 12
דירות הירושה שאני מכיר הן דירות בנות 50 שדורשות שיפוץ מקיף. יש בהן מעט חדרים (לא מתאימות למשפחה) הן נמצאות באיזורים רועשים (כי פעם היה נחשב לגור על ז'בוטינסקי, הכל קרוב ונוח. היום זה רעש וזיהום אויר) אין להן מספיק חניות (אם בכלל) אם יש בהן מעליות הן קטנות ומקרטעות. רוב מי שגרים בדירות האלו הם קשישים או מבוגרים עם ילדים גדולים, שוכרים וזוגות צעירים עם ילדים קטנים מאוד (שיעברו משם לפני שהילדים יגיעו לגיל 5-6). פחות או יותר כמו במרכז ת"א. טיפוס הדירה הנמכר ביותר כיום מיועד למשפחות צעירות. מדובר בדירות של 4-5 חדרים באיזורים שבהם יש פיתוח סביבתי אינטנסיבי (גנים, טיפת חלב, גינות ציבוריות, מתנסים וכו) בסטנדרט מתאים למשפחה צעירה (מעלית, מחסן שתי חניות, יחידת הורים). דירות כאלו תמצא סביב קניון גבעתיים (ממגדלי שיכון עובדים היחסית ותיקים ועד הבניינים שנבנו בשנתיים שלוש האחרונות בשטח 9), באיזור בורוכוב ותל גנים שהם קצת יותר ישנים אבל כבר נבנו בסטנדרטים קרובים למה שנדרש כיום, באיזור מרום נוה וכו'. בכל מקרה האיזורים האלו הם לא איזורים של קשישים. הבעיה היא שר"ג וגבעתיים כבר די סתומות. אין יותר כמעט איפה לבנות שם ולכן אין דירות חדשות והמחירים של דירות יד שניה טובות (לא דירות ירושה) הם הרחק מחוץ להישג היד של משפחה צעירה טיפוסית. בגלל זה המחירים שם גבוהים מאוד. עכשיו כשבגבעתיים ור"ג יקר, והאנשים שבאופן טבעי היו אמורים לקנות שם דירות, לא יכולים להרשות לעצמם (או לא מצליחם למצוא) דדירה מתאימה הם נאלצים להתפשר. האפשרווית שלהם הן לקנות בשכונות הפחות נחשבות (ת"א הצעירה, אזורי טל בת"א וכו אבל זה כבר סיפור אחר. ד"א הדר יוסף נחשבה שכונה גרועה לפני 15 שנה ונוה שרת בימים האלו עוברת מהפך תדמיתי. בעוד 10 -15 שנים אנשים יקנו שם דירות כי זו תהיה הדרך היחידה שלהם לגור קרוב להורים ברמת אביב ג ושכון דן), לקנות דירות ישנות (שגם קשה למצוא וגם מבאס נורא לשלם מחיר כל כך גבוה עבורן) או לחצות את כביש 4 ולקנות בפ"ת, בקרית אונו, ביהוד או אור יהודה (אם הרחקנו עד יהוד ואור יהודה, נדרוש שהדירה תהיה בשכונה סגורות מושקעות ומוגדרות היטב). הזליגה הזו של משפחות חזקות לישובים שמסביב לגרעין הקשה של גוש דן מייקרת את הדירות במקומות האלו והיום גם השכונות האלו מתרחקות מהישג ידם של משפחות צעירות. ואז המעגל מתרחב. פתאום פרויקט בבאר יעקוב לא נשמע כזה דחוק, ואם יש השקעה נכונה בתשתיות והדירות טובות אז אנשים מוכנים גם לגור באיזור 08. ואז המחירים גם שם עולים.
ל 12 | 30.07.09
13.
יש להקים ועדת חקירה להתנהלות המושכים בשלטון
על הבניה בגוש דן. אתה מסתובב מחוץ לגוש דן ומגלה בגליל התחתון והעליון ובנגב שכל בני המיעוטים בונים נמוך לאורכה ולרוחבה של האדמה, מיישבים את האדמה, בעוד שאותנו משכנים כמו נמלים וחרג'וקים כמה שיותר לגובה מנסים למקסם כמה שיותר רווחים מפיסת אדמה. לאיפה נעלם החזון של יישוב אדמות ארץ ישראל? ה' צווה אותנו כנאמר - פרו ורבו ומלאו את הארץ. ואנו כהרגלנו תמיד חוטאים וגם הפעם ממלאים את המרומים. מדברים על השטחים, על יישוב הנגב והגליל. ליברמן מדבר על קנטונים. אבל האמת ובקול רם היא שמדינת ישראל היא היא בעצם מקבץ של קנטונים - גוש דן, חיפה, ירושלים ובאר שבע. הנגב כבר ממזמן ובמלא השערוריה הפך לפחונים ולגבי ואדי ערה, סביבות התבור וצפונה כבר ממזמן לא שלנו. היום תשעה באב ואנו במו ידנו מביאים עלינו במדיניות הנפשעת של מנהיגנו את החורבן בפעם השלישית. מנהיגים ללא חזון ושחור הגרוש הוא החזון היחידי המוביל אותם אסור שינהיגו כי כך לא בונים מדינה. כך לא מביאים להמשכיות.
א אחד העם | 30.07.09
12.
ל 8 אתה טועה- מי גר ברמת גן וגבעתיים? בעיקר זקנים
הרי דווקא בדירות הירושה שכולם רוצים ושנבנו לפני 20-30 שנים גרים קשישים ואולי כמה משפחות צעירות עשירות. למה דירה במרכז רמת גן או במרכז גבעתיים עולה מינימום 1.3 מיליון ש"ח??? ואני מדבר על בתי אב כאמור. דירה חדשה מקבלן אין בכלל במרכז ר"ג או גבעתיים (אולי חוץ ממגדלי הסביונים של אפריקה ישראל). אני כבר לא מדבר על ת"א שהמחירים בה אדירים, אבל בתל אביב יש גם צעירים בינתיים שלא כמו רמת גן וגבעתיים שהפכו לערים "זקנות". בקיצור- זה מפריך את הטענה שלך- דווקא מקומות "זקנים" עולים יותר כסף, כל עוד הם במיקום טוב (שכונת הרכבת בת"א למשל היא לא מיקום טוב...)
 | 30.07.09
10.
יש להקים ועדת חקירה להתנהלות המושכים בשלטון
על הבניה בגוש דן. אתה מסתובב מחוץ לגוש דן ומגלה בגליל התחתון והעליון ובנגב שכל בני המיעוטים בונים נמוך לאורכה ולרוחבה של האדמה, מיישבים את האדמה, בעוד שאותנו משכנים כמו נמלים וחרג'וקים כמה שיותר לגובה מנסים למקסם כמה שיותר רווחים מפיסת אדמה. לאיפה נעלם החזון של יישוב אדמות ארץ ישראל? ה' צווה אותנו כנאמר - פרו ורבו ומלאו את הארץ. ואנו כהרגלנו תמיד חוטאים וגם הפעם ממלאים את המרומים. מדברים על השטחים, על יישוב הנגב והגליל. ליברמן מדבר על קנטונים. אבל האמת ובקול רם היא שמדינת ישראל היא היא בעצם מקבץ של קנטונים - גוש דן, חיפה, ירושלים ובאר שבע. הנגב כבר ממזמן ובמלא השערוריה הפך לפחונים ולגבי ואדי ערה, סביבות התבור וצפונה כבר ממזמן לא שלנו. היום תשעה באב ואנו במו ידנו מביאים עלינו במדיניות הנפשעת של מנהיגנו את החורבן בפעם השלישית. מנהיגים ללא חזון ושחור הגרוש הוא החזון היחידי המוביל אותם אסור שינהיגו כי כך לא בונים מדינה. כך לא מביאים להמשכיות.
א אחד העם | 30.07.09
9.
יש להקים ועדת חקירה להתנהלות המושכים בשלטון
על הבניה בגוש דן. אתה מסתובב מחוץ לגוש דן ומגלה בגליל התחתון והעליון ובנגב שכל בני המיעוטים בונים נמוך לאורכה ולרוחבה של האדמה, מיישבים את האדמה, בעוד שאותנו משכנים כמו נמלים וחרג'וקים כמה שיותר לגובה מנסים למקסם כמה שיותר רווחים מפיסת אדמה. לאיפה נעלם החזון של יישוב אדמות ארץ ישראל? ה' צווה אותנו כנאמר - פרו ורבו ומלאו את הארץ. ואנו כהרגלנו תמיד חוטאים וגם הפעם ממלאים את המרומים. מדברים על השטחים, על יישוב הנגב והגליל. ליברמן מדבר על קנטונים. אבל האמת ובקול רם היא שמדינת ישראל היא היא בעצם מקבץ של קנטונים - גוש דן, חיפה, ירושלים ובאר שבע. הנגב כבר ממזמן ובמלא השערוריה הפך לפחונים ולגבי ואדי ערה, סביבות התבור וצפונה כבר ממזמן לא שלנו. היום תשעה באב ואנו במו ידנו מביאים עלינו במדיניות הנפשעת של מנהיגנו את החורבן בפעם השלישית. מנהיגים ללא חזון ושחור הגרוש הוא החזון היחידי המוביל אותם אסור שינהיגו כי כך לא בונים מדינה. כך לא מביאים להמשכיות.
א אחד העם | 30.07.09
8.
ל 2
לפני 10 שנים גם ר"ג לא הייתה יקרה. היית יכול לקנות דירה במקום טוב בחצי המחיר מת"א. לפני 20 שנה גבעתיים לא הייתה יקרה. התהליך הוא שאנשים מחפשים זול וקרוב למרכז. וכל הזמן המעגל מתרחב. מגיע קבלן למקום כמו קרית אונו או יהוד, בונה כמה בניינים בסטנדרט גבוה ומשווק אותם בתור שכונה איכותית במחיר יחסית זול, מגיע למקום אוכלוסיה חזקה וצעירה ותוך כמה שנים כל הישוב עולה מדרגה. זה משפיע על המיצוב וגם על מחירי הדירות. זה קרה ביהוד ובקרית אונו לפני 10 שנים. זה קורה בפ"ת (שם התהליך התחיל לפני כמה שנים ועדיין לא הסתיים. המחירים בחלקים הישנים של העיר עדיין נמוכים, אבל חכו כמה שנים ותראו שהבניינים בעיר מתחילים להתחדש, להתרחב, פינוי בינוי ותמ"א 35, המחירים יעלו הרחובות ישופצו והעיר תהפוך לאטרקיבית) וממש בשנה האחרונה התחיל תהליך השדרוג של באר יעקב ותלמי מנשה. חכו שנתיים ותראו איך גם אזור תהפוך פתאום ל"ישוב קהילתי מתחדש" שמוכרים בו דירות 4 חדרים במליון וחצי שקל.
ל 2 | 30.07.09
7.
מכרו 8 דירות במקום 6 ומיד מכריזים "כאילו" על גידול עצום בביקושים לדירות....!!!
במטרה לעודד ולקדם את המכירות שלהם הקבלנים יוצרים בהבל פיהם שיש פניקה של ביקושים לדירות ושהמחירים עולים חזק......מתוך מטרה ברורה למשוך עוד לקוחות פתאים וכסילים לסגור עימם עיסקת רכישת דירה נוספת.......תרגעו רבותי כשהריבית במשק תעלה...והיא תעלה בקרוב ואפילו בשיעור חד......בועת הנדל"ן שהנגיד פישר ניפח בריבית האפסית שהנהיג במשק מזה כשנה בישראל תתפוצץ בקול תרועה רמה.....ומחירי הנדל"ן בישראל יפלו בדיוק כפי שהם נפלו והתרסקו בכל העולם המערבי....רק שבישראל זה יקרה מאוחר יותר......להזכירכם הכלכלה והמחירים מתנהגים בצורת גלי סינוס עולים ויורדים לאורך זמן.......וכל מה שעולה חזק סופו שירד חזק.......
הכל עבודה בעיניים של הקבלנים.!!!! | 30.07.09
6.
ל-2 רק אל עצמך (ואשתך) אתה יכול לבוא בטענות
רצית דירה טובה במקום טוב במרכז? הית צריך לחשוב על זה לפני שהבאת לעולם שני ילדים. כזוג צעיר בלי ילדים עם משכורות ממוצעות של המעמד הבינוני הית יכול לרכוש דירה בכל אחת מערי הלווין של ת"א ועוד לחסוך קצת. עכשיו מן הסתם תצטרכו לחפש את מזלכם בקריות.
גדליה | 30.07.09
2.
בקיצור לא תהיה ירידת מחירים בכלל רק עליות ועליות
שמעתי ששלמה גרופמן העריך שעד סוף 2010 המחירים יעלו בעוד 13 אחוזים. צריך לרדת מהמדינה הזו-רק לקחת יודעים. לתת-נאדה!!! לא ביקשתי לגור ברמת גן או בגבעתיים-אבל אפילו בפ"ת קשה מאוד למצוא דירות שמתאימות לתקציב של זוג צעיר (בני 36) עם 2 ילדים. מרתיח את הדם!
זוג צעיר מאוכזב | 30.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת