אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יבואני הרכב עונים לאוצר: אנו לא מצליחים למכור מכוניות נקיות

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
לכל המגיבים
אני מדבר מתוך ידע .מלבד מכוניות היוקרה הנמכרות בארץ במחירים אסטרונומים מכוניות משפחתיות אינן ריווחיות עבור יבואני הרכב בשעת המכירה אלא כאשר הן נזקקות לחלקים. מחיר הרכב מושפע מאוד מעליות בשערי האירו והיין ולעיתים אף נוצר מצב שיבואן בכדי להישאר בקבוצת מחיר נמוכה מוכר את הרכב ללא רווח ובלבד שיעלה לכביש. המיסוי הירוק לא "ידפוק " את יבואני הרכב כי הם פשוט יעלו מחיר ואלה מאיתנו שלא ירצו פיגו 107 פשוט ישלמו מעכשיו הרבה יותר ולאו דווקא על רכבי יוקרה אלא אפילו על המלכה הבלתי מעורערת מאזדה 3 לכן הכעס צריך להיות מופנה לאוצר בלבד.
דודו | 30.07.09
27.
ל-20 לא רק היבואנים הם אלו שגוזלים את כספנו
במידה ותיקח רכב כלשהו ותבדוק את מחירו בחו"ל תראה שאם אתה מוסיף עליו 75% מס אז היבואן לא הוא זה שגוזל אותנו ,בגלל אחוז המס הגבוה אנחנו זוכים לקבל רכבים ללא תוספות או אפילו אביזרי בטיחות שקיימים ברוב הרכבים בחו"ל כסטנדרט , מעניין איך אנחנו "נשלם" על 90% מס? כנראה שהיבואנים בכדי להיות תחרותיים יאלצו לייבא רכבים פחות טובים אבל יותר זולים, ובמדינה כמו שלנו שבכל יום ישנם תאונות קטלניות מצב כזה עלול להיות מסוכן ביותר. אני בעד רכבים ירוקים אבל אני ממש לא חושב שדרך המיסוי (הגניבה) החדש זה הפיתרון.
אורי | 30.07.09
21.
על מה לובינסקי בוכים???
השירות שהם נותנים גרוע. המוצר שלהם - חסר אמינות בסיסית. עלות המוצר נכון לעכשיו גבוהה מידי והתחזוקה מטורפת (תיקונים + ימי עבודה אבודים) אובדן ערך - גבוה מהממוצע אז בטח שאף אחד לא רוצה לקנות, לא 107 ולא שום דבר אחר של פג'ו. תשנו את הגישה, שפרו את איכות המוצר, ואולי יחזרו הלקוחות.
א.א | 30.07.09
19.
מיסוי ירוק = עבודה בעניים האוצר מודע בתשובה לבית המשפט שהוא רוצה להשיג רק עוד כסף
לכן אני נשאר עם שתי המכוניות שלי בנות יותר מ 10 שנים ולא מנסה להחליף לרכב חדש יותר (למרות שרכב אחד עבר 263000 ק"מ והשני 190000) ועלויות האחזקה סבירות בייחוד שהן סוזוקי בלנו. אני רוצה לראות את פקידוני האוצר משתחלים למכוניות בגודל של 107 או פנדה שהן בין הבודדות שהמחיר שלהן יירד במקצת.
ליאור | 30.07.09
16.
מיסוי ירוק מקובל כבר ברוב העולם המפותח
תבדקו באנגליה, צרפת (מולדת הפז'ו, לא) - כבר עשר שנים יש שם מיסוי ירוק, רק שהוא מוטל בדרך אחרת - בחידוש הרשיון ("טסט") השנתי, פשוט מפני שאצלם אין כמעט מיסוי על רכב בזמן הקניה (גולף 1.6 ממוצעת לא תעבור את ה-10,000 פאונד באנגליה; זה חצי מהמחיר פה....) וההפרשים ברישוי השנתי בין מכוניות מזהמות לאלו שלא, יכול להגיע למאות פאונד או יורו בשנה. כל שנה ושנה... ולובינסקי שלא יתבכיינו - הביאו לארץ את הדגם הכי דפוק של ה-107 (שהיא מכונית מצויינת לכל הדעות) רק עם שתי כריות אויר, ועם התיבה האוטומטית המטומטמת שלהם.
נאור בציון | 30.07.09
15.
אז למה הפז'ו 107 בכלל לא מופיעה באתר של פז'ו ישראל?
אני כבר יודע שה-107 רשמית נמכרת בארץ (במחיר קצת גבוה מדי לטעמי) - אבל איך אפשר להגיד שלובינסקי מתייחסת באופן רציני למכירת ה-107 אם אפילו באתר של פז'ו ישראל הדגם לא מופיע? אם שם זה לא מופיע מי אומר שהם בכוונה לא מנסים להרחיק את המכונית מתודעת הציבור?
נצר | 30.07.09
6.
2 צודק, כל השאר זה יבואנים שמוציאים את כל הכסף על קידום מכירות שיקרי במקום להוזיל את הרכב
על זה בדיוק הרפורמה - בגלל שאתם לא מוכנים להוריד במחיר של המכוניות הזולות (כדי לא ליצור קניבליזציה של היקרות, או בגלל שאתם לא מסוגלים לייצר חסכוניות), אז הממשלה מתערבת ומוזילה את המס עליהן, כדי לעזור במכירות. כי אם יסמכו עליכם, כל אחד יצטרך לקנות אוטובוס לעצמו.
לא יבואן רודף בצע | 30.07.09
5.
עד מתי האוצר יעשוק את האנשים? הצביעות במשרד הזה לא יודעת גבולות.
הרי המכונית הירוקה כבר היום נתפסת בגלל מחיריה למכונית של עשירים בלבד. כך יוכלו לקנוס את העניים שידם אינה משגת לרכוש מכונית ירוקה בשל זיהום האויר. כך עושה האוצר בכל דבר, ובכלל זו מדיניות משרדי הממשלה: הם "כאילו" מעודדים צריכת מכוניות ירוקות, רישום בטאבו של דירות מנהל, נסיעה אחראית יותר של נהגים בכבישים, בפועל: הם עצמם אחראים לכל העושק של אנשים שאינם מקיימים את דרישותיהם, פשוט כי הם לא יכולים אחרת: מכונית ירוקה היא יקרה, ומשרד האוצר רק מייקר אותה בגלל המיסים המוטלים עליה, מה שעושה את ההיפך מלעודד אנשים לרכוש אותה, מנהל מקרקעי ישראל "מעודד" אנשים לרשום את דירותיהם בטאבו באמצעות סחבת, מציאת פגמים ביורוקרטיים שלא קיימים והשלטת טרור באמצעות עובדיו הטכנוקרטיים, והכבישים נראים כאילו ממש "מעודדים" אנשים ליסוע כחוק, כי הם מסודרים מאוד ו"אפשריים" לנהיגה ללא תאונות בכל הארץ. אנחנו כבר מכירים את הטריקים של המדינה הזאת, ואיך שהיא מגלגלת כל דבר על האזרחים, אתם לא עובדים עלינו יותר. ביום כזה, שנושאו הוא שנאת חינם, מעניין אותי היכן אחריות המדינה לשנאת כלל תושביה. למה הכל מוטל עלינו ושום חובה אינה מוטלת על מוסדות המדינה ועובדיה. אם המדינה הייתה יכולה לחסל את כל התושבים רק שימשיכו לשלם מיסים, היא כבר הייתה עושה זאת באמצעים כאלו או אחרים כי למעשה לא המדינה כאן בשביל האזרחים ומכספם, כי אם אנחנו, האזרחים, פה, בשביל המדינה ומימון השחיתויות של נבחריה ועובדיה כגון הירשזון, בניזרי ושות'. עוד ידיעה "מעודדת"....
הילה | 30.07.09
3.
פקידות מושחתת שהביאה למשבר המים, החשמל, הגז, המקרקעים ,הדלק והרכב
בכל משאל של אזרחי המדינה התגובה של רוב רובו של הציבור הינהחוסר אימון במערכת הנ יהולית. מתברר שמשבר המים החשמל, הגז הדלק, הרכב, המזון הכשר ועוד נשלט על ידי פקידים מושחתים אינטרסנטים. מי ירסן את הפקידים המושחתים הגורמים לציבור הרחב לאבד את אמונו במערכת הפוליטית ניהולית של מדינת ישראל.? מי יציל את הדמוקרטיה?
אזרח החרד לדמוקרטיה | 30.07.09
2.
אני לא מבין על מה בוכים
107 עולה כיום 90000 (לפי הלינק כי באתר שלהם היא בכלל לא מופיעה). אחרי הרפורמה יוכלו למכור ב-82000, אז בעצם זה לטובת לובינסקי כי ככה ימכרו יותר וזו הרי מטרת ה"מיסוי הירוק". לגבי קמור, 34 קונים זה 34 יותר ממה שהייתי מצפה שימכרו עם התמחור המטורף של המיני בארץ.
דמוסתנס | 30.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת