אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אין מקום לשני ערוצים מסחריים

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
לא נכון
ערוץ 10 פשוט בחרו לא לחדש, אלא להתחרות על אותם אנשים ואתם פורמאטים שכבר רצים בערוץ 2. הם גם לא שידרו פתוח, מה שמאוד הקטין את השוק שלהם - עבור היצע של ערוץ 1,2, ו- 10 אני מניח שהיו רבים יחסית שהיו מתנתקים המכבלים/יס. ערוץ 2 "גידל" את מיקי ויעקוב, את דני רופ, את ארז טל וכו'. ערוץ 10 פשוט שילם להם פי 10. הדבר נכון גם לגבי מפיקים וכד'. ערוץ 10 היו יכולים להציע יותר ספורט שניתן לקנות יחסית בזול (כדורגל ליגה צרפתית, פוטבול אמריקאי וכו') - אבל עם רמה טובה ולחנך את הקהל לזה. הם היו יכולים לצלם (או לקנות) תוכניות על חיות - להיות הרבה יותר ממוקדים, להציע ריינטינג מפולח היטב וכו' בדרך ההשאלה - פלאפון היו יקרים - סלקום הציעו מחיר זול והתחרו על שוק אחר. אורנג' היו כבר הרבה יותר מתוחכמים בחדירה ובבניית המותג. ומה קרה עם מירס? זה אומר שמירס פעלו לא נכון או שאין מקו לעוד חברה? האם ערוץ 10 נוהל נכון או שאין מקום לעוד ערוץ מסחרי?
ד.ר. | 02.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת