אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי - מלחמה קרה: טורנדו מאיימת לעזוב את אדלר חומסקי

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
פרסום לא מכסה על שירות
אולי טורנדו באמת מזגן טוב.אבל איפה מערך השירות?אין דבר כזה כלל. הטכנאי שמגיע מסרב לתת חשבונית(זה קרה לי)וגם אינו יודע מה הטלפון של השירות כי הוא מתקין עצמאי שקיבל בקשה להתקנה.אני טעיתי פעם אחת ולא יותר.לעומת זאת באלקטרה יש מערך ענק של שירות שעונה וגם מטפל אפילו באוגוסט הלחוץ. היום אני יודע שאולי עדיף לשלם יותר אבל לדעת שמטפלים בך בעלי מקצוע ולא חאפרים.
דניאל | 18.12.10
16.
טורנדו הובסה בכל קרב מול אלקטרה
מאחורי הפרסום האגרסיבי של טורנדו עומדת חברה חלולה עם טכנאי שירות גרועים,מתקינים חאפרים ומזגנים שמבחינה טכנית אינם משתווים לתדיראן או לאלקטרה. לכן בחרו בטורנדו להשקיע את כל יהבם בפרסום וביחס להשקעה האדירה -התוצאות דלות ביותר.עדיף לכל חברה עיסקית להשקיע בראש ובראשונה ברמת המוצר והשירות הניתן לו ורק אח"כ בפרסום.
דודי | 26.10.09
4.
הסיבות לכישלון של מזגני טורנדו
סה"כ תקציב הפרסום של טורנדו 16.5 מיליון ש"ח יותר גדול מהתקציב של אלקטרה 14.5,לפי כך הם צריכים לקחת פלח שוק של לפחות 40%. לא כך הדבר , הסיבות לכישלון ל-ד-ע-ת-י הפרסום של טורנדו לא פנתה לכל ישראל כך ש 75% מצופי ערוץ 2 ו 24 לא ראו את טורנדו כמוצר עממי שהם הליבה של הלקחות בישראל !!!. הפרסומת עשתה מעצמה צחוק ושידרה חוסר רצינות !!! לא התייחסו בכלל ברצינות לשירות !!!. 16 מיליון ש"ח= פרסום אגרסיבי טורנדו היו צריכים לקחת 50% מפלח השוק .
ישראל ישראלי  | 04.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת