אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אם לא יושגו הבנות, המדינה תממן לבד את הרכבת הקלה בגוש דן"

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
מר דותן ככה בונים פילים לבנים =חורים שחורים
אתה יודע מה זה גמל ? זה סוס שהוקם ע'יי ועדה, זה קורה כאשר דרג פוליטי מחליט להיות עיסקי, תמיד אבל תמיד זה נחשל ומהוה חור שחור של כסף זול למעשה קדוש הוא כסף ציבורי, מר דותן אתה מביא לנו הצעות מתקופת מפא'י, עיסקית הן נוראיות פוליטית נפלאות, הן מספקות את אתרי המימון לפוליטיקה ומקורביה בהון, ואת הספארי שבו מחזיקים מאכילים ומטפלים את ה-"פעילים", אתה מנהל פוליטקה של פעם, מה לא למדנו כלום? לחבר כזה פרויקט לכסף ציבורי ולהפקיד את הביצוע בידיו של פוליטיקאי הרוכב בראש "חברה" אשר מעולם לא ביצעה שןם אבל שום פרויקט, כן זה מה אתה מציע ? לך הביתה וחפש גוב לך וגובים לחבריך שיעלו לנו זול יותר,
mg | 09.08.09
6.
הרכבת
בשים לב לכך כי רכבות מכל סוג שהוא קיימות ברחבי העולם שנים כה רבות ובאף מקום לא היו דרמות כה רבות וממושכות כרוכות בהקמת רשתות הרכבת, אני בוחר לנסח את תגובתי במלה אחת: "ישראל" ! אם יורשה לי הייתי מציע להחליף את ה-א' ב-ע'. מרוב יאוש, אני בוחר שלא להתיחס לבעיה רכבת קלה לעומת רכבת תחתית, מבחינתי ברורה התשובה.
כפר סבאי | 09.08.09
4.
מחיר אסטרונומי, תמורה נמוכה, חלופות טובות פי כמה
מחיר הרכבת הקלה אסטרונומי, הוא נוטה לעלות כל הזמן והוא מספק תמורה נמוכה. במחיר הקו האדום בלבד אפשר לרשת את כל ערי מדינת ישראל בנתיבים לתחבורה קלה, לספק פרנסה לאלפי עובדים ישראלים ולקבלני תשתית קטנים ובינוניים, להרים את רמתם המקצועית, וליצור תחרות במשק. הרכבת הקלה תספק פרנסה בעיקר לספקים ויועצים מחו"ל, ולקבלני תשתית גדולים. לא ברור איזו ממשלה תגזור את הסרט של הרכבת הקלה, אבל הממשלה הנוכחית יכולה לגזור מאות סרטים של נתיבי תחבורה קלה. ממשלת נתניהו מקדמת את הפרטת מינהל מקרקעי ישראל כדי שיהיה לכל אזרח דיור בר השגה. קידום נתיבי תחבורה קלה יקדם תחבורה זולה, ברת השגה וטביעת רגל סביבתית צנועה. אופניים, קורקינטים, רכינועים, גלגיליות ועוד מתרבים בישראל, וחלקם פועל היום בניגוד לחוק, למרות שזהו צורך הנובע ונדרש מלמטה. כלים אלו יכולים לספק פתרון תחבורה עירוני סביר מדלת לדלת לאזרחים רבים. המשתמשים בכלים הקלים לא מבקשים סובסידיות ולא יקימו ועדי עובדים חזקים שיתפסו את התחבורה העירונית בגרון. למה להקים מונופול חזק, מתוחכם ויקר?
אפי | 09.08.09
3.
הגיע הזמן לבטל את הפרוייקט לטובת רכבת תחתית
הגיע הזמן לבטל את הפרוייקט לטובת רכבת תחתית. רכבת קלה היא הרע משתי העולמות: גם עולה הון כסף וזמן בהקמה וגם נותנת מוצר נחות משמעותית מבחינת מהירות נסיעה, כמות נושאים והפרעה לכלי רכב בזמן הבנייה וההפעלה. זה לא מקרי שבכל עיר מרכזית באירופה יש רכבת תחתית ורק בעיירות יש רכבות קלות.
עמוס | 09.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת