29. נווה שאנן לאחרונה רכשתי דירה להשקעה באזור נווה שאנן... האם פרוייקטים מהסוג הזה או דומיו, עשוי להפוך את אזור נווה שאנן, לאזור פורח ומצליח?... שרון | 11.08.09 (ל"ת)
28. לבנות את המגדלים במכה אחת!!! לא לחכות ....אלא לבנות את כולם במכה אחת עם שילוב של דירות של 80 מטר בבניינים---אין ספק שיימכרו כלחמניות חמות!!! דינה | 11.08.09 (ל"ת)
27. מתנה לעיר ת"א--מגדל בן 100 קומות!!!!! מדוע לא יקום היזם ויבנה מגדל ייצוגי לעיר ת"א כמו בבירות הגדולות בעולם, בקומה האחרונה ניתן להרים מסעדה מסתובבת או אתר תצפית,מספיק להיות מקובעים על 30 קומות תחשבו קדימה עם חזון ויצירתיות,,,,,אפילו בדובאי בונים מגדל של 1 ק"מ לגובה... תל אביבי | 11.08.09 (ל"ת)
25. המצב אבוד. אולי קודם שייבנו תחתית? כנראה שועי הארץ והעיר מושחתים או סתם טפשים. קודם שיידאגו לתשתיות נגישות. הגיע זמן לרכבת תחתית. אולי אחרי מות. ומספיק עם משרדים, תנו לצעירים מקום לחיות, ללדת ילדים ולפרוח. קודם כל מגורים (אחרי תשתיות כמובן). כדרלעומר | 10.08.09 (ל"ת)
24. תוכנית טובה אין מקום למוסכים וצריפים בלב הערים, להוציא אותם בכל הערים בארץ מיידית ולבנות מגורים לא רק בת"א | 10.08.09 (ל"ת)
22. אז אוריאל עזרן מאפריקה ישראל לא טעה כשרצה את המיזם הזה בשותפות עם נזריאן בעבר אפ"י הייתה 50% במתחם והוא ניהל את המו"מ מטעם אפ"י יחד עם עמוס ויינברגר מבאוהאוס . הם עשו עבודה יפה. אני יודע כי אני הייתי מהצד השני. שיהיה להם בהצלחה וחבל שאפריקה והוא לא שם הם יכלו לעשות מזה אחד הפרוייקטים הטובים בארץ דויד כהן | 10.08.09 (ל"ת)
20. תהיה נסיקת מחירים ברוטשילד ולב ת"א אלפי עובדים שיעבדו במגדלים יחפשו מגורים קרובים דבר שיגרום לעליית מחירים חדה בשכונות לב ת"א . צריך גם לבנות שכוונת מגורים חדשות בת"א , אפשר גם בסגנון באוהאוס ולא רק מגדלי עסקים!!! מישהו גם צריך לגור בעיר הזאת אחרת זה סתם איזור מסחרי אחד גדול!!! אלי | 10.08.09 (ל"ת)
16. אבל זה האיזור לבנות בו מגדלים רבי קומות.איזור נוראי שצריך לחדשו במהירות במקום הטינופת והבלגן ששורר שם שם היום לטפח את האיזור וכפי שאמרו ליצור שטח בנוי עד רוטשילד. במקום לבנות מגדלים בכרם התימנים ונווה צדק, עדיף לבנות שם. ממילא על הכביש הראשי שבתקווה גם רק"ל תעבור בו עוד עשור. | 10.08.09 (ל"ת)
15. מומחה תחבורה ? את מי זה בכלל מעניין? יש קפיטליזם מזוכך. קודם בונים - מכניסים רווחים. אחר כך יחפשו מטרו, מס עומס, הגבלת כניסת רכבים תשובה ל-13 | 10.08.09 (ל"ת)
14. שאלת התחבורה-ישתמשו בתחבורה ציבורית לא ברכב אנשים יצטרכו להסתדר עם תחבורה ציבורית ולא להגיע לבד לעבודה באוטו עם 4 מקומות פנויים. אזרח | 10.08.09 (ל"ת)
13. מעניין אותי איזה מומחה תחבורה מאשר כול המגדלים הללו ?? אולי כלכליסט באמת ברצינות ירים את הככפהו יעשו פעם כתבה איך בדיוק בועדות התכנון מאשרים ברחובות צרים של בקושי 2 נתיבים לכל כיוון להקים מגדלי ענק בצידי הכבישים . איזה בדיוק מומחה תחבורה מאשר את זה ,והאם הוא יעמוד פעם לדין. המגדלים הללו יהרסו את ת"א בגלל שלא מרחיבים הכבישים מסביב כבר עכישו רח' המסגר והאזור כולו פקוק לגמרי אז מה יקרה שהיה עוד 11 מגדלים של משרדים יחידות דיור למליונרים שבצמוד לזה גם מתחם השוק הסטואני עם עוד מגדלים רבים . מחפש תשובה | 10.08.09 (ל"ת)
10. רק מגדלים עוד עוד עוד!!! בוא ננצח את שנחאי ומנהטן חולדאי!!! עוד מגדלים בכל העיר, לא רק באזור אחד של סיטי כמו שעושים בערים מתוקנות. עוד מגדלים חולדאי עוד !!! שמעון | 10.08.09 (ל"ת)
6. למי הולכים לבנות כל כך הרבה משרדים ושטחי מסחר? תל אביב צריכה בניני מגורים הרבה ובזול כדי שאוכלוסיה ממעמד בינוני תוכל להתגורר בה. michael | 10.08.09 (ל"ת)
בלעדי: נזריאן חוזר לרחוב המסגר
29 תגובות לכתיבת תגובה