11. מס' 8 - זה כל העניין ברגע שהם יתחילו ליישם נוהלי בקרת איכות מערביים, כל העסק כבר לא יהיה להם רווחי והם יצטרכו להעלות מחירים, המחירים יעלו ויעלו עם העליה ברמת הבטחת האיכות, ובסופו של דבר נקבל רכב סיני, בסטנדרטים מערביים אבל גם באותו המחיר (אולי קצת פחות בגלל משכורות מינימליות לעובדים אבל גם ככה זה לא עיקר ההוצאה, העיקר הוא תחזוקת קו הייצור ובסין עולה אותו כסף להחזיק את אותו קו ייצור), הם יאלצו גם לעבור לשימוש בחומרים עם תקן מערבי ופה כבר נסתם הגולל על תעשיית רכב זולה מסין. סתם אחד | 20.08.09 (ל"ת)
10. מה שחשוב זה שיאסרו להביא את כלי הרכב האלה לארץ גם ככה הנהג הישראלי ידוע לשמצה בעולם התרבותי כולו (ולא, סין ורוסיה אינן חלק מהעולם התרבותי). ובצדק כמובן: הנהיגה בישראל היא זירת קרב בין חיות אדם. אז לא צריך להוסיף את פוטנציאל הסכנה החמורה הזה לצרה הקיימת ממילא של כבישי הדמים הישראליים. שלא יעזו להתיר לאיזה יבואן מקורב!!! | 18.08.09 (ל"ת)
9. יש בסין המון מרצדסים ,במוו לקסוסים מזוייפים בכבישים תוצרת סין , chinese professional copy pasters | 17.08.09 (ל"ת)
8. בסין לא למדו דבר אחד חשוב - בקרת איכות אבל כשהם יפנימו את הנושא הזה אז כל הייצור העולמי היוקרתי יעבור לסין וכל המותגים הסינים יכבשו כל פיסה פנויה ולא פנויה הילדון | 17.08.09 (ל"ת)
3. ל-1 , תלמד לכתוב, ואז תלמד קצת את הסינים... הם רק מתחילים, הצמיחה שלהם היא הגבוהה בעולם, יש להם מספיק רזרבות דולרים כדי להפיל את הכלכלה האמריקאית, היואן מוצמד לדולר, כך שלא תהיה עליית מחירים בסין ולא ירד הביקוש למוצרים שלהם. מה שנשאר להם זה לאכוף תקני איכות מחמירים ואז לא ניתן יהיה לעצור אותם. סיני עם כינור סיני | 17.08.09 (ל"ת)
2. עפרונות סינים ב - 3 שח לא שווים את העופרת שבהם - אז מכוניות ? ולמה ציפית בדיוק ? גיל | 17.08.09 (ל"ת)
1. הסוף לאימפריה הסינית ששלתה בעולם ב 20 שנה האחרונות במחירי 70% חינם וחזרה לארה"ב הכלכלה של המאה ה 21 לעוד 20 30 שנה של סגסוג Q | 17.08.09 (ל"ת)
רכב השטח הסיני שוואנג'ואן: דרקון קצוץ כנפיים
11 תגובות לכתיבת תגובה