אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"לית הולמס פלייס: "גם מובטל צריך סיבה לקום בבוקר"

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
שרות לקוחות
אני הייתי מנוי שנים ברשת מאז הפתיחה עד היום היה פגרה של שנה שנתיים בעיקבות תעונה שעברתי כיום ניסיתי לחזור בשמחה לרשת אבל בוז ע״י הצבת של המכון בגבעתיים ניסיתי לברר מחיר לקח להם המון שעות עד חזרתם אלי וכאשר חזרתי לטלפון ארעו זילזול כאילו אני עוד מיספר אשמח אם תטפלי בנושא ואני יפוצא על עוגמת הנפש שנעשתה פה
אמיר מאירי | 31.05.15
11.
הולמס פלייס - להתרחק
כל מה שמעניין אותם זה הכסף ולא הלקוחות, אחראי משמרת זה איש מכירות, מנהל מועדון זה איש מכירות כל עובד שם מתוגמל ממכירות. דורשים על הקפאת מנוי כמעט 50% מעלות המנוי כדי למנוע ממנויים להקפיא את המנוי ועל מעבר לסניף הם דורשים כמה מאות שקלים..עדיף רשתות אחרות או סניפים מקומיים שמה היחס אישי יותר. אין שום רשת מכוני כושר אם כל הרבה טוקבקים מיואשים וממורמרים על הרשת.
שגיא - לקוח ותיק לשעבר | 25.05.13
9.
שירות 100
אני לא יודע על מה כולם מדברים אני מנוי הולמס פלייס רעננים והשירות שם מעל ומעבר יש מדריכים שעוזרים כל הזמן באיזור המישקולות ותמיד יש מי שעונה לפניות בכל נושא שהוא ושאר חדרי הכושר אולי זולים בקצת אבל מיכשור על הפנים תחזוקה לא מועילה שירותים כמו בתחנה מרכזית ואל תישכחו שאין חדר כושר שנותן ללקוחות שלו ימי כיף ארועים שונים בחינם מסיבות וכו.... וקחו לכם דוגמה יפה לעובדי הולמס פלייס כשאני עברתי דירה ולא הגעתי שבועיים לחדר כושר אז התקשרו אלי מהמועדון לשאול לשלומי אז תגידו לי שזה לא שירות בתודה ויום חקויאק לכולם
ישראל | 12.10.09
8.
אכן צודקת יש סיבה לקום בבוקר - להתקשר אליכם ולתחנן לקבל שרות
מה שעשיתי בשבועיים האחרונים כל יום. לא ידוע לי מאיפה המנכלית שואפת את המידע בנוגע לשרות שהרשת מעניקה, אך אולי כדאי שתעיין בפניות שמגיעות למחלקת פניות הציבור שלה בהנלה הראשית וכמובן כל שאר הפניות המועברות לשרות לקוחות בכל סניף. לאחר שהיא תקבל את המידע הזה כדאי שגם תבדוק כמה מתוך הפניות האלה מקבלות מענה. אני עדיין ממתינה לתגובה מתחילת החודש כאשר הובטח לי כי יחזרו אלי ממחלקת פניות הציבור תוך 48 שעות, ו"סגנית מנהל הסניף תחזור אלי עוד היום", "אחראית משמרת תחזור אלי בשעה 2" ו"מנהלת שרות לקוחות בסניף עד שעה 3 תחזור אלי". לא משנה מתי תתקשר הם כולם בסדנת שרות(???)
קימי | 24.08.09
7.
אוייש הממורמרים בע"מ
ל-1 קדימה תסיים כבר את ההתחייבות ותירשם למכון אחר, ובזמן הזה כבר תירשם ל-15 דק' על ההליכון שמגבילים אותך כי "יש מנויים אחרים גם אתה יודע" אל תהייה אגואיסט. רוצה זול קבל זול. ייתכן וזה יעלה לך ביוקר כמו הזמן המבוזבז בהמתנה למכשיר האחד שיש בכל המועדון. ל -2 מה? את בת שלוש. ל-3 אז לא עברת את המבחן כניסה, לא סוף העולם לך תחזור לספרות הנמקצועית, תצבור ניסיון במקום אחר ועוד שנתיים תגיש שוב מועמדות וגם אל תתבאס שהשוק מוצף בעשרות מד"סניקים שרק השתחררו. בהולמס פלייס רוצים מישהו שגם יודע משהו מעבר ל-"חימום, תקיפו את הבסיס ותעשו פק"לים " ומכל אליו שיש את הידע ניתן לבחור את אילו שעברו הכי הרבה השתלמוית שכניראה שלא ידועים לך שקיימים בכלל לכן לא התקבלת , לא בגלל שאתה לא יודע למכור אבקות אבל אם זה נותן לך הרגשה טובה יותר תרוץ עם זה, סטארטאפ. ל-4 צודק ב1000% אחי, אני גם רוצה שהמלצרית שלי תחתוך לי את הסטייק וגם תאכיל אותי ואח"כ תיקח אותי להתפנות. אבל השירות במסעדות בארץ פשוט לא כמו בחו"ל. כולנו צריכים לערוק לנוי זילנד. יכול להיות שהתלוננת ככה גם בני הזוג שלך לאימונים ועכשיו אתה מתאמן לבד. 3 אצבעות אליך בן אדם. ל-5 כאחד שעבד פעם ברשת הדגש והחשיבות של ידיעת השם של כל מנוי ממר פישר והמנכ"לית יורד כמו מנטרה מהבנה אמיתית של הערך המוסף שזה נותן. ואני עד לכמה פקידות קבלה שמכירים 4000 מנויים שמית מצב תספורית ושמחות משפחתיות. אבל אולי עדיף שתחסוך קצת גם אתה כמו מס' 1 ותלך למועדון שהמנכ"ל לא יודע ולא מבין על מה אתה מדבר כי אינו מכיר בזה שום ערך בכלל כי שם עדיין עונים לטלפון "האאלו" וכדאי שתקנה מכונת כביסה גדולה יותר למגבות שתצטרך להתחיל לכבס. ל -6 אליך אין מה להגיב אחי אני מסכים איתך כולם מסכימים איתך אנחנו ניכנס איתך לסירה וניטבע ביחד. חכה עוד חודש אולי עדיף חודשיים ככה אתה מנהל ומתמודד עם כל בעיה שיש לך? אוי וויי נציע לך צורה אחת להתמודד עם הגוף הענק הזה המפלצתי שניקרא סניף של רשת חדרי כושר (הרי הוא שווה בערכו להתמודדות עם מוסד ביטוח לאומי לפחות). אולי תתקשר יומיים אחרי שהשארת מכתב "כאילו FOLLOW UP, כאילו" אם זה לא עוזר אולי תיגש למועדון אם אתה זוכר איך להגיע למקום שגיהצת בו עיסקה בכרטיס אשראי של לפחות 3000 ש"ח אולי תתבגר ותיקח אחריות אבל יכול להיות שאני טועה והשיטה שלך יותר טובה. בהצלחה העולם שייך לפאסייבים ולמתלוננים אתם כולכם צריכים לרוץ ... אנחנו נבחר בכם.
מלך סין | 20.08.09
6.
שרות.... לא הצד החזק שלכם!
לפי דבריה של הגב' טאפיאס "רוב העסקים לא הפנימו ששירות הוא מקור אמיתי ליצירת ערך...". על זה נאמר נאה דורש ונאה מקיים! מניסיוננו האישי גב' טאפיאס והולמס פלייס הרצליה לא מצטיינים בשירות לקוחות, ומכתב תלונה שלנו שנשלח לפני חודש לא זכה למענה עד עצם היום הזה.
אסתי  | 20.08.09
4.
אין עזרה בהרמת משקולות
כל המאמנים עסוקים באימונים אישיים ואין ממי לבקש עזרה בזמן האימון, אני מרים משקלים כבדים ןלפעמים צריך עזרה בסט האחרון ועם כל הכבוד לא נראה לי שמאמנת יכולה לעזור לי (למה אתם מצפים שאני אבקש ממתאמנים אחרים לעזור לי?). אז אם לזה קוראים שירות אז מה כן....
ארנון | 19.08.09
3.
לכן הם בוחנים מדריכים ביכולת מכירה
ולא מקבלים מדריך שלא מראה שהוא יכול לדחוף מוצרים ואבקות ללקוח? הפורומים מלאים בדיווחים על מה שקורה ברשת שלה, אם היא לא יודעת את זה, כדאי לה לגלוש קצת בפורומים ולראת מה קורה. או שהיא יודעת, וכל הדיבורים על שירות זה רק ססמא יפה, ובמציאות זה רק למכור ?
גל | 19.08.09
1.
חכי חכי
יש מנויים שלא סיימו את תקופת ההתחייבות שלהם, ואחרי שהם יסיימו הם לא יחזרו אליכם, יש מקומות זולים יותר וטובים יותר. בנימה זו אני קורא לרשת לייף אנד פיטס הצפונית להגיע למרכז ולתת פייט להולמס פלייס, מכיוון שבתור מתאמן לשעבר (כיום מתאמן הולמס פלייס)המיחירם שלכם יותר גיוניים והמכשירים שלכם יותר טוביםויש יותר גווןץ
רוני | 19.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת