אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

GM מחזירה לעבודה 1,350 עובדים

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
כנסו לניתוח המצב. האם מישהו שם לב שישראל היא
המדינה היחידה שבה מה שהשלטון עושה ע"מ לעודד קניית רכבים זה העלאת מיסים? בארה"ב 3500 דולר לגרוטאה, מחירי רכב פחות מחצי מהארץ. אירופה - תלוי איפה, אבל החל מ-1500 יורו לגרוטאה, מחירי רכב פחות מחצי מהארץ. ישראל? 4000 ש"ח בשנה הוצאות רכב (קנס ביטוח חובה, קנס אגרה שנתית, קנס 100 ש"ח שוחד לבוחן, קנס של העלאת מחירי הדלק בשיא המשבר ובנוסף העלאת המע"מ, והכי חשוב: קנס המיסוי הירוק, שמשמעו העלעת המס על הרכבים בישראל ב-20% ומתן "הנחה" של עד 15% לפי דרגת הזיהום המונפצת שידועה רק לנו.) משרד האוצר כנראה מעסיק את בכירי הכלכלנים של שופרסל... ומה עושים הישראלים? רצים לקנות אוטו. מטומטמים, נמאסתם. ושקרנים - נמאסתם עוד יותר. למה שקרנים? כי כשמעלים על רכב מזהם את המס הוא נהיה יקר יותר כמשומשת, ולכן לא שווה להחליפו בתואנת אובדן ערך. מה לתת אוטו גדול וחזק ויקר ולקבל אוטו קטן וחלש? למה מי מת? והכי אבסורד - שמחירי המכוניות הקטנות נשארו גבוהים וככה מממנים היבואנים את ההנחות במכירת הרכבים המזהמים, כי עליהם יש רווחיות מירבית. אז מה היה לנו כאן? האירופאים והאמריקאים נהנים ממכוניות טובות, חסכוניות וזולות, ולנו? לנו יש פלאפל פלאפל פלאפל
ישראל | 19.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת