8. משעשעת ההשוואה בתגובותצ לבריטיש וקונטיננטל... כל מי שטס כבר בתאי, רויאל ג'ורדניאן וטורקיש לא יטוס לעולם באל על... אותו כנ"ל אני. ישראל | 19.08.09 (ל"ת)
7. בורוביץ זה על כל נפגעי ה''סופר''ג'מבו הענקי שלך שפשט רגל והכסף הלך לאלעל גם באל על אין לך ברכה בכסף ולכן,,, גם באל על לא תהיה לך ברכה והצלחה ע''י אנשים וחברות שלא קיבלו ממך את מה שהגיע | 19.08.09 (ל"ת)
6. אותי לימדו שהלוואות גם צריך להחזיר. אם החברה הייתה רווחית לא היה צורך לקחת הלוואות... סמנכ"ל כספים קצת מטעה את הציבור. עד לפני כמה שנים אל-על הייתה החברה הלאומית וגם חברה רווחית. זה ברור כשמש בצהרי יום שמשכורות הבכירים פשוט נוגסות בנתח משמעותי של הוצאות החברה. אז מה זה הבבל"ת הזה? אבל מה איכפת לאזרח הפשוט, אם לבעלי החברה יש חשק לשלם כאלו משכורות להנהלת החברה? האזרח הפשוט יכול פשוט לבחור לו באיזו חברה לטוס ויעשה תמיד את השיקולים שלו איפה כדאי לו לטוס ואיפה לא... מה שמעניין אותנו, איפה יותר זול לטוס ואיפה השירות טוב יותר... מה שבטוח, שהשיקולים של בעלי החברה לוקים בחסר אם הם מחזיקים להם הנהלה כושלת שכזאת. כלכלה פשוטה | 19.08.09 (ל"ת)
5. ניסיתי לטוס איתם לארה"ב אני נוסע מתמיד של קונטיננטל. ניסיתי לטוס איתם לארה"ב ולהפתעתי התברר לי שאפילו יין הם הפסיקו להגיש בטיסות טרנסאטלנטיות. כאילו לא מספיק שהמטוס ישן (767 שראה ימים טובים יותר). amir | 19.08.09 (ל"ת)
3. אחת הסיבות העיקריות - מעבר של אנשי עסקים לטיסה עם חברות זרות אל על יקרים ב-30% מהמתחרות השירות לא מלהיב, המטוסים מיושנים - הפסקתי לטוס איתם. עברתי לטוס עם בריטיש וקונטיננטל - החברת הזרות השוו את מעמד הפלטינה שלי באלעל למעמד מקבל אצלהן בשביל שאתחיל לטוס עימם - זה שירות יורם | 19.08.09 (ל"ת)
2. חברה שמנוהלת פשוט רע. המחירים של אלעל היקרים ביותר והם מפסידים..... אולי רומנו קיבל גיבנת של תנאי העובדים ולא יכול להיפטר ממנה. לא נראה לי שבמצב הנוכחי אלעל תרוויח אי פעם. אולי הפתרון הוא ללכת לפרוק ולהתחיל מחדש.....ותחשבו על זה... המפרק | 19.08.09 (ל"ת)
המשבר ניכר בתוצאות: אל על הפסידה 19.7 מיליון דולר ברבעון
8 תגובות לכתיבת תגובה