אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המשבר ניכר בתוצאות: אל על הפסידה 19.7 מיליון דולר ברבעון

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
אותי לימדו שהלוואות גם צריך להחזיר. אם החברה הייתה רווחית לא היה צורך לקחת הלוואות...
סמנכ"ל כספים קצת מטעה את הציבור. עד לפני כמה שנים אל-על הייתה החברה הלאומית וגם חברה רווחית. זה ברור כשמש בצהרי יום שמשכורות הבכירים פשוט נוגסות בנתח משמעותי של הוצאות החברה. אז מה זה הבבל"ת הזה? אבל מה איכפת לאזרח הפשוט, אם לבעלי החברה יש חשק לשלם כאלו משכורות להנהלת החברה? האזרח הפשוט יכול פשוט לבחור לו באיזו חברה לטוס ויעשה תמיד את השיקולים שלו איפה כדאי לו לטוס ואיפה לא... מה שמעניין אותנו, איפה יותר זול לטוס ואיפה השירות טוב יותר... מה שבטוח, שהשיקולים של בעלי החברה לוקים בחסר אם הם מחזיקים להם הנהלה כושלת שכזאת.
כלכלה פשוטה | 19.08.09
3.
אחת הסיבות העיקריות - מעבר של אנשי עסקים לטיסה עם חברות זרות
אל על יקרים ב-30% מהמתחרות השירות לא מלהיב, המטוסים מיושנים - הפסקתי לטוס איתם. עברתי לטוס עם בריטיש וקונטיננטל - החברת הזרות השוו את מעמד הפלטינה שלי באלעל למעמד מקבל אצלהן בשביל שאתחיל לטוס עימם - זה שירות
יורם | 19.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת