אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: "מבט קדימה" - הסוכנות והמוסכים סגורים

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
רשמים שלי טובים גם מהפירמה וגם מהסוכנות
אני רכשתי השנה מהחברה אופנוע קסטום אקילה 250 .ראשית אני חייב להגיד שאחרי 10 חודשים שאני עם הכלי וכ 10,000 ק''מ אני מאוד מרוצה.כמו כן קבלתי שירות אישי וצמוד לכל אורך הדרך עד היום.חבל לשמוע שהם נקלעו לקשיים מקווה שיצלחו להתאושש.הפירמה של האופנוע היא טובה.אל תספידו אותם כל כך מהר בכל זאת יש על הכביש אופנועים שצריכים שירות וחלקי חילוף כך שקשה יהיה להרוג את המותג הזה בארץ לאחר שכבר חדר ארצה.
עמית אפללו | 20.10.09
9.
כסף לשלם משכורות לא הייה להם בשנה האחרונה
כבר קרוב לשנה ש"מבט קדימה" מדשדשת ולא באמת מצליחה להרים את הראש מעל למים. זה מה שקורה לחברה שמוקמת ומנוהלת ע"י אנשים שלא מכירים את התחום שאליו הם נכנסים, הרי מרבית עובדי הנהלת החברה אפילו לא היו בעלי רשיון לאופנוע ואלה שכן, הרי שהוציא את הרשיונות בגלל שעבדו בחברה. אחד הדברים הגרועים ביותר שנעשו זה שדווקא כשהחברה התחילה לצבור תאוצה, ונכנסה למשבר הראשון, הוחלט שמנכ"ל החברה לשעבר יעזוב את תפקידו ובמקומו נכנס לתפקיד בעל החברה, שכנראה בעסקיו הקודמים מבין דבר מה, אולם בתחום הזה הוא בור מוחלט, שכן מניסיונותיו הרבים להכניס משקיע ולבצע שינויים לא קרה כלום מלבד הרס מוחלט של מעט היציבות שעוד הייתה לחברה ובכך הוא, "בעל הבית" במו ידיו ובעזרתם של עוד כמה אנשים נוספים ומתחרים "כרישים טורפים", הצליח להביא לקריסתה של החברה ולקריסתו שלו עצמו.
אחד שמכיר מבפנים | 27.08.09
8.
הכתובת היתה על הקיר
גם אני נפלתי בפח ואכשתי קטנוע 250 סמ"ק. תוך 8 חודשים בלבד המושב נקרע בתפרים ונאלצתי להחליפו אצל רפד מקצועי, המצבר שבק חיים ונאלצתי לקנות חדש מכספי, רצפת הפלסטיק נשברה לחלוטין, מותחן שרשרת טימינג נשבר כולל השרשרת ומגירת האיחסון גם היא נשברה. השירות בחברה היה מתחת לכל ביקורת, מנהל שירות לקוחות לא הסכים לקחת אחריות ולהציע להשתתף בעלויות התיקונים אף על פי שמדובר בקטנוע חדש. אני מקווה שיהיו חלקים זמינים לטיפולים כגון רצועות משקולות ומשולשים. חבל על כל הלקוחות שהונו אותם ומכרו להם זבל.
עודד | 22.08.09
1.
ואל תגידו שלא ידעתם
מי שרכב על אופנועי יוסאנג, יודע מה זה יוסאנג, במיוחד אופנועי הספורט. הרוכב הישראלי "מכור" לאופנוע היפני. היו אינסוף כתבות על היוסאנג ועל האופנוע הקוריאני בהשוואה ליפניות. מדי פעם, בעוברי בסיבת החנות שליד מטרו, נכנסתי לחנות. מעבר לעובדה הייתה כמעט תמיד ריקה, אנשי המכירות היו לא מקצועיים ולא משתפי פעולה. התצוגה הייתה עלובה, והבחירה למקם את החנות בצמוד למטרו היתה טעות אסטרטגית. אופנוע קונים מתוך החלטה אמוציונלית ולא רציונלית ולכן אסטרטגיה של מחיר נמוך אינה תופסת. אז אני לחלוטין לא מופתע. אני מופתע שהם שרדו זמן כה רב. ארז
ארז | 20.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת