אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שר התחבורה אישר לאל על לבצע טיסות לאילת לצד ארקיע וישראייר

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
שודדי המניות
כטייס ארקיע לשעבר שקיבל כשארקיע נמכרה בזמנו לבעלי אל על כיום 25% מניות של חברת ארקיע שניתנו לעובדי החברה, והיום לא יכול אפילו לקבל כרטיס הנחה לאילת תמורתם,כי הם נשדדו ע"י הבעלים בתרגיל פשוט של פיטורי העובדים שקיבלו את המניות כי המניות ניתנו לעובדי החברה ולא על שם כל עובד בנפרד אני שמח שהקו לאילת שהעובדים הישנים בנו בעשרות שנים של עבודה קשה יחולק היום
בוקעי משה | 24.08.09
13.
למספר 12:
רק כמה תיקונים קטנים: [1] הטיסה הראשונה בבוקר מאחרת רק לעיתים נדירות. הצרות הגדולות בענייני איחורים הן בשעות מאוחרות יותר, וגם זה כמעט רק בראשון וחמישי, ימים בהם יש נוהג מעעצבן של חברות התעופה לקבוע לו"ז שאינו מתאים ליכולת בפועל. [2] טיסה לכיוון אחד לאדם בודד בוודאי לא יקרה יותר מנסיעה ברכב פרטי הלוך וחזור. אני מזכיר לך שהוצאות שימוש ברכב זה לא רק דלק: כל קילומטר נוסף של נסיעה מוסיף בערך שקל להוצאות משתנות הקשורות בשימוש ברכב, מעבר לדלק. וזה עוד לפני שדיברנו על ההגעה לצפון סחוט מנהיגה והצורך למצוא מקום לינה רק בשביל הנהיגה. [3] דוקא הבואינגים הם המטוסים הצפופים והבלתי נוחים של ארקיע וישראייר. המטוסים הנוחים של ארקיע וישראייר הם מטוסי ה-ATR וה-DASH הממריאים בדרך כלל משדה דב, וכאלה לא צפויים להיות באל על.
יאיר בן-צבי | 24.08.09
12.
ארקיע וישראייר שוחטים אותנו במחירים שלהם
למרות שמחירי הדלק בעולם ירדו, ישראייר וארקיע רק העלו מחירים!! תבדקו ותראו שהיום יותר זול להניע רכב ולשנסוע הלוך חזור מאשר טיסה לכיוון אחד לבן אדם בודד. אז מה עושה משפחה שלמה?? פשוט גוזרים אותנו חד משמעית. ואני עוד לא מתחיל לדבר על עיכובים שלא נגמרים, כל יום!!! מי שאילתי יודע, אם יש לך פגישה חשובה במרכז, אל תסמוך על הטיסה הראשונה... תמיד עולים ערב קודם. אולי התחרות עם אל על תשפר את נושא השירות זה. ודבר נוסף, המטוסים של ישראייר וארקיע צפופים ומסריחים אולי הבואינגים יהיו קצת יותר סבבה...
אילתי | 24.08.09
5.
סתם ככה לקראת סוף אוגוסט
התכנית של אל על היא להפעיל 12 טיסות יומיות בקו מנתב"ג לאילת, במטוס מסוג בואינג 757 שבכוונת החברה להוריד מקו קצר טווח אחר שלה האם הכוונה ל 6 טיסות הלוך ושוב מנתבג לאילת או 12 טיסות מנתבג לאילת ו12 מאילת לנתבג? אם זה 12 טיסות ביום ויש מטוס אחד זה אומר שיש טיסות כל שעתיים? לא מסתדר לי כי הרי אסור להמריא בין 2 ל5 לפנות בוקר מנתבג מבלי לפגוע בזכויות\איני נמנה עם המגיבים בתשלום טיסה נעימה
צחוק באמצע | 24.08.09
4.
תחרות
אני אומנם לא טס משדה דב בשל המטוסים היוצאים משם אך סבור שהיתרון ישאר בידי ישראייר וארקיע לגבי כל אותם אלה שרוצים לטוס מתל אביב לגבי נתבג- ככל שיהיה המחיר נמוך יותר, כך יבואו יטוסו יותר נוסעים. זה המפתח לליבו של הצרכן הישראלי (אני ביניהם). תחשבו גם על מועדוני נוסעים לאילת. תפתיעו חלק מהנוסעים בחלק מהטיסות עם החזר עלות הכרטיס - זו תמיד הפתעה טובה אומנם בגמרא כתוב "שונא מתנות יחיה" , אך חלק לא היו בשיעור הזה. בכל מקרה, אני מאחל לכל הטיסות להגיע לאילת ולחזור בשלום בברכה, מיכאל
מיכאל | 24.08.09
3.
המריבה בין ארקיע ישראייר ואל על
מדינת ישראל צריכה לדאוג לרכבת לאילת ומאילת, בזה תפתור בעיה זו. לחברת אגד מדוע אין אוטובוסים מחולון בת-ים לאילת? תושב חולון בת-ים צריך לעבור דרך התחנה המרכזית בתל אביב. שאלה לחברת אגד מדוע אתם לא מסיעים את הנוסעים עד לבתי המלון באילת? (רק עד התחנה המרכזית).
יורם | 24.08.09
2.
חכו, בקרוב לא תהיה המילה "לצד", תהיה רק אלעל!
בזמן שגוזלים מהחברות הקטנות אלה את נתח השוק הכי קריטי ובפועל מפצים אותן עם יעד או 2 לחו"ל, וגם אז לא נותנים להן לטוס לשום מקום אטרקטיבי. אז אלעל תטוס עם עצמה ולא ל"צד" אף אחת אחרת. במקום שהמדינה תצור תחרות לטובת הצרכן, הן יוצרות מונופול, מאוד חכם. אחרי כך יבכו על זה בביטוח לאומי ובמשרד התמ"ת שאין מה לעשות עם עשרות האנשים בני ה50 ומעלה שפוטרו עקב הכביכול "עידוד תחרות".
אחד שלא יודע | 24.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת