אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"זוהי הודעה מוקלטת": דואר הזבל מגיע לטלפון

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
ברגע שקבלת שיחת זבל הדבר השני הכי טוב שקורא למטלפן הוא טריקת הטלפון שלך
ברגע שקבלת שיחת זבל הדבר השני הכי טוב שקורא למטלפן הוא טריקת הטלפון שלך- הוא בזבז עליך 15 שניות ועבר לקורבן הבא, אם נניח שבשעה הם עשו מכירה אחת שלקחה 10 דקות וקבלו עוד 200 טריקות שלקחו 50 דקות, וזה עדיין משתלם להם, הרי שאם במקום לטרוק תחזיק אותם על הקו 2 דקות ("שלום,אפשר לדבר עם משה אברהמי?","מי רוצה אותו?", "מחברת דליקטסן בע"ם ,יש לנו דיל נהדר עבורו", "כן רגע, אני קורה לו, המתין על הקו", הנח שפופרת, לאחר כדקה ,"שלום כאן אברהמי", הסוכן יתחיל לדבר, הנח שפופרת ולך לעיסוקך לאחר עוד כדקה או שתיים נתק השיחה - עברו כשלוש דקות, אם כל ה 200 הטורקים יעשו כך זה יקח לטורדן 600 דקות ,כלומר 5 שעות- כלומר מכירה אחת ב 5 שעות במקום בשעה. זה יהיה מודל לא רווחי עבור הטורדן, ולכן יפסק במשך הזמן. 14 ו 18 עושים את הדבר הנכון- עשו כמוהם!
נו שיט | 26.08.09
23.
ל3 ולמגיבים שלו....השירות הזה לא כזה יעיל
הבעיה היא שאתה צריך לענות לשיחה שאתה בכלל לא צריך לקבל אותה. מה זה משנה אם אני אנתק את השיחה אחרי שניה וחצי שהבנתי שכבר מדובר בפרסומת או שאני אקבל הודעה שתגיד לי שיש לי כנראה מטריד מהצד השני. בשניהם הם הציקו לו. אם זה אחד או שניים. זה עוד נסבל. אבל כנראה שיש כאלה שסובלים מזה הרבה יותר. לכן..... יש לנקוט בתביעות אזרחיות. להוציא מהם אלפי שקלים. ואז בצורה הזו לעקור את הבעיה מהשורש. הכל מתחיל ונגמר בסופו של דבר בכסף.
ההוא שמבין בזה | 26.08.09
21.
נמאס כבר לשמוע את ההודעות המסחריות הם חדרו גם לפלאפונים הניידים ואני כבר סובלת
ניסיתי כבר כמה פעמים לדבר עם החברת סלולר פרטנר על התופעה הזאת ושהם ימצאו לי פיתרון לשיחות הם במילים פשוטות אמרו לי אין מה לעשות תסבלי שלחתי מייל למשרד של שר התקשורת ומשם אני מקבלת תשובה לכי ותתבעי את המפרסמים המסחריים השאלה החשובה כאן את מי לתבוע האם יש לי כאן מידע על השולח אז התשובה היא לא ולכן אני צריכה להמשיך לסבול או לנתק את הקו .
ל | 26.08.09
14.
פעם גם אני הייתי מתעצבן אבל לא עוד
היום אני פשוט "משתף פעולה" עם המטרידים. אני מחזיק אותם כמה שיותר על הקו ומנסה לקבוע פגישה עם הנציג שיגיע עלי. פעם אחד שלחתי נציג של yes לאשדוד וכשהוא היה שם, הצלחתי לשכנע אותו שהוא התבלבל בין אשדוד לאשקלון וגרמתי לו לנסוע לאשקלון לכתובת שלא קיימת. הנציג בילה 4 שעות בנסיעה מעיר לעיר ובחיפוש של הכתובות. תנסו לגרום להם כמה שיותר נזק על ידי קביעת פגישות או כל דבר אחר המצריך זמן ומאמץ. אם כל אחד ינהג באופן דומה הם לא ישרדו הרבה זמן.
רון | 25.08.09
13.
אל תלכו למשטרה חבל על הזמן שלכם
אני קורבן סידרתי של שיחות שיווקיות יומיות שמטריפות את המוח. התקשרתי לבזק אמרו לי לך למשטרה. התקשרתי למשטרה אמרו לי מה פתאום תחזור לבזק. חזרתי לבזק ביקשתי לשוחח עם אגף הביטחון. המוקדנית אמרה אי אפשר לדבר עם הביטחון לך למשטרה. אז הלכתי להתלונן במשטרה נגד המטרידים. השוטר אמר לך לבזק. סירבתי. אמרתי שבאתי עם נתונים והוכחות שאספתי בסוג של עבודה בלשית. השוטר בהה בי ממושכות רשם את העדות והבטיח לשגר בדואר עדכון לגבי מצב התלונה. עבר חודש. עברו חודשים וכלום. חזרתי לתחנת המשטרה. עמדתי בתור. נכנסתי. שאלתי. אמרו לי שהתיק נסגר כי לא מדובר בתלונה על עבירה פלילית. שאלתי אם אפשר להערער אמרו לי שכן אבל אצל הקצין כהן שתי קומות למעלה בחדר שבסוף המסדרון. עליתי שתי קומות למעלה. החדר היה ריק. השוטרת המפחידה שישבה בחדר ממול אמרה כהן לא נמצא ולא יודעת מתי יחזור. הלכתי. התקשרתי למזכירת ועדת הכלכלה של הכנסת לשאול מה לעשות. הם הרי חוקקו את הודעות הזבל. המזכירה שלחה אותי בגימגום למועצה לצרכנות. התקשרתי פעם פעמים שלוש ארבע. השארתי הודעות בסוף תפסתי איזה אחת שהסכימה להודות שהיא אחראית על התחום. שאלתי מה לעשות. שמעתי גימגומים. הרמתי ידים אני ועוד עם שלם ממישים לסבול מהטרדות. בזק ממשיכה לדפוק קופה על על תיקתוק המונה של העברינים. ושר התקשורת הברברן אומר שהוא יבדוק מתישהו. סאאמק המדינה הזו.
יותם | 25.08.09
8.
הכתבה לא נגעה בבעיה יותר קשה
לאחרונה יש לא מעט פעמים שהטלפון מצלצל פעם או פעמיים ומפסיק.אם יש זיהוי שיחה אנו סקרנים לדעת מי זה היה ואם אין זיהוי שיחה אפשר פשוט לחזור למספר האחרון שחייג אלינו ואז מתברר שזו גם פרסומת אבל פרסומת שעלתה לנו בשיחה וגם עיצבנה אותנו.מה אפשר לעשות נגד זה?
יעקב | 25.08.09
3.
הפתרון, כפי שהוא מבוצע בארה"ב
מזה כ-10 שנים: החוק מחייב את כל חברות התקשורת להציע לכל לקוח (בחינם!) את שירות "חסימה אוטומטית של כל שיחה לא מזוהה". זה עובד כך: - כל מטלפן ממספר לא מזוהה שומע מענה אוטומטי מחברת התקשורת: "המנוי אינו מעונין לקבל שיחות לא מזוהות. אנא חייג שנית ממםפר מזוהה. אם בכל זאת ברצונך לדבר עם המנוי, אנא לחץ 1" - כשלוחצים 1 המחייג מתבקש לומר את שמו. - אז נשמע צלצול אצל המנוי והוא שומע: "(שם שהוקלט) מבקש לדבר אתך. להסכמה לחץ 1 לדחייה לחץ 2" כלומר, כל המטלפנים הלא מזוהים יכולום להיחסם אוטומטית, וכדי לדבר אתנו יאלצו להזדהות או לוותר על התענוג. כמובן, שכל אחד יוכל לבחור אם להצטרף לשירות זה או להשאר במצב כפי שהוא היום. צריכים ללמוד משהו ממדינה ש"הקדימה" אותנו בהרבה בכמות הטלפונים המטרידים . משרד התקשורת - שמעתם??
הגנה  | 25.08.09
2.
התגובה של בזק לא רצינית, ועוד כמה דברים
יש לבזק אינטרס ברור למצוא פתרונות אחרת המנויים פשוט יעזבו או ינתקו את הטלפונים בלילה. בתקופת הבחירות המוניציפליות והכלליות סבלתי מלא מעט שיחות כאלו וזה גרם לי פשוט לנתק את הטלפון בשעות בערב. לגבי הנייד - יש לפחות לסמארטפונים שלל מסנני שיחות וכך כניתן בקלות יחסית לסנן. אם בזק לא מתכוונים לעזור ללקוחות שלהם - הם יגלו פתאום שהיקף הפעילות פשוט יורד פלאים. ולגבי המחוקק, הפתרון של "לפנות למשטרה" הוא לא רציני - הרי מי ישקיע חצי יום עבודה ו5 שעות בילוש על מציאת זהות מתקשר בשביל סיכוי של 1 ל מליון שיקרה משהו (וגם זה מתייחס למפרסם אחד) צריך ליצור מרכז שירכז תלונות ובמקרה של אוסף תלונות נגד בית עסק או מפרסם יצור קשר עם הלקוחות בכדי לבוא ולתת עדות. אחרת זה פשוט לא ילך.
צ | 25.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת