אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הטכנולוגיה של ג'ג'ה, השיווק של מיקרוסופט

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
ניתוק מהגיאוגרפיה זה לא ערך שהלקוח יכול להבין
המוצר של ג'גה טוב, וההסכם עם מיקרוסופט חשוב. עם זאת, יש בעיה קלה בשיווק/ניהול המוצר. הערך המתואר בכתבה - "ניתוק מהגיאוגרפיה" זה לא ערך שלקוח עיסקי יכול להבין. הערך המרכזי בשירות הוא הורדת עלויות תחזוקה, ושימוש במודל תמחורי נוח הבנוי על הוצאות שוטפות ולא הוצאות הון. חבל שסטארטאפים בארץ עדין מנסחים ערך ללקוח בצורת "טכנולוגיה משוכללת" ו "מגניב" לקוחות עיסקיים מעונינים להבין תועלת עיסקית.
דני | 27.08.09
2.
שאו מי זה מאני
אני לא אשכח איך שמודו (דב מורן) בתחילת דרכם גייסו כסף, אחד מאנשי ההון סיכון התראיין ואמר שיש לו מזל והוא נבחר (כן נבחר ולא בחר) להיות זה שמשקיע בסטארט אפ החדש הזה, מעניין מה הוא אומר היום? (למרות שאני מאמין במודו, יהיה להם שוק נחמד ולא יותר מזה) מצחיק לראות איך הודעה פשוטה "גייסנו 3 מיליון" הופכת ל- "חוברת למיקרוסופט העולמית, בהסכם ... ידה ידה ידה", (בבלוג באתר שלהם כתוב שמדובר באישור להיות אחד המפיצים ולא היחיד), למעשה המידע מתוך הכתבה מלמד הרבה דווקא על השוק שהם התחילו בו, השיחות המוזלות, שאין בו פרנסה, כתוב, "לפני כשנה וחצי שינתה ג'ג'ה את המיקוד האסטרטגי שלה...", אני מאד מקווה שהם יצליחו אבל לצערי לפי חישוב של 70 עובדים הם שורפים 500 אלף דולר בחודש, שזה 6 מיליון בשנה, מריח מוזר. מישהו יודע כמה כסף השקיעו בחברה עד כה? מעניין אותי לדעת...
עתונאי חוקר | 26.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת