אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שרי אריסון: "מי שמשאיר כלכלה לכלכלנים - שיחשוב פעמיים"

98 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

93.
ל' 19 -כשיהיה בבעלותך רק העוגן של אחת מאוניות חברת קרניבל קרוז תוכל להעביר על משפחת אריסון..
מגיבים יקרים (ולא מכויילים) משפחת אריסון והשושלת הגנטית תרמה רבות להתקדמות היום יומית של האזרח הקטן (ואני בהם). הגנים החיוביים של מר תד אריסון (צניעות ודרך ארץ)חילחלו /הועברו לכל חלקי המשפחה. כשכל אחד מהמגיבים הבוטים כאן יגיע לביצועי תרומה של 0.000000001 אחוז מתרומת מש' אריסון לקהילה ולקידום מדינת ישראל בכלל,תוכלו לשפוט את יכולותיה הניהוליות והרוחניות של גב' אריסון. הערה:לכותב אין קשר כלל למשפחה (למעט חשבון בבנק פועלים ביתרה שלילית)
אייל | 29.08.09
91.
כלכלנים של הקפיטליזם היום הם ::::::::::::
הדבר הזה הוא פיאודליזם גלובלי המתייחס לארה`ב כולל ישראל כארץ מכורתו וכעיר בירתו המקודשת. זו בעצם דת-ממון חילונית שערכיה הם נהנתנות הדוניסטית וקידוש החומר. כוהניה הם `המצליחנים` ו`הכוכבים` ו`כלי הקודש` שלה הם עיתונאים מאוכזבי חלומות המקדשים את חלומם שאבד להיות כראשונים. הממשלות מהוות אוטונומיה עצמית-ניהולית של מכלאות כוח האדם המספקות שירותי הגנה וכוח עבודה זול לאציל הפיאודלי הגלובלי........................ מוצא המשבר בחלוקת משכנתאות שמוצאן בעודפי הכנסות של האצולה הפיאודלית הגלובלית לוסאלים ממעמד נמוך. התוצאה משבר פיאודלי כלכלי.......................... המעניין הוא שהיהודים שמרו על מעמדם כמנהלי הכספים של האצולה הפיאודלית המספקים פתרונות אקדמאיים יעילים לניהול המכלאות בהתאם לתועלת נכסי הפיאודל......... ושוב כמין חזרה היסטורית הם מושא היעד לשנאה שבמקורה מכוונת אל האצולה הפיאודלית שהם משרתים........................ נסיונם של צאצאי מנהלי הכספים היהודיים של הפיאודליזם לפתור את בעיית ההמון הנבער של הווסאלים ב`קומוניזם` הומאני לא צלח כיוון שמנהיגיו ילידי ההמון שחונכו על ברכי הפיאודל נהגו באחיהם הווסאלים יותר גרוע אף ממה שנהג בהם הפיאודל בעצמו
800000 ילדים רעבים ! | 29.08.09
80.
ל-76: הטיפשות והכסילות הן כנראה תכונה שלטת אצלך!!! שרי אריסון , אחריה אני עוקבת שנים
הפכה ממלכה מצליחה שהוריש לה אביה למעצמה מצליחה פי כמה!! כלומר היא השביחה את עסקיה וזה לא מצביע על תכונות אותן בטיפשותך השפרצת בתגובתך!!! שלא לדבר על התרומות בעשרות מיליוני דולר/שקל אותן היא נותן (הידעות- יש בודאי רבות עלומות!). אז הטיפשות והרוע לא יעוורו את עניך..... שרי ראויה לכל שבח ותודה!!!
נמרית | 29.08.09
77.
למגיבה מס' 13יש עוד דרך למצוא עבודה חוץ משרי:)
כאחת שמכירה את התחום, חברות כוח אדם מוצפות בהצעות עבודה, ואני בטוחה שאם תתאמצי קצת ותשלחי קורות חיים לאורטל, מנפאור, או אר רס וכדו', תוכלי למצוא לך עבודה גם בלי שירי הלל לשרי אריסון [שבלי שום קשר, מתנהלת סבבה לגמרי לאחרונה]
דנדוש | 29.08.09
76.
שרי אריסון וכולם
היא ילדה מפונקת אמריקאת שירשה הון.וכל עיסוקה בכבוד שנירמס בילדותה .ובמציאת חתן. היא שילב של תמימות טיפשות עצלות ועושר שכמו כל העשירים חושבת שאפשר להעתיק את השיעורים בבוקר מילדה אחרת ואף אחד לא ירגיש....יש לה יועצים מלוכלכים טיפשים. גברת שרי. את הכלכלה נותנים בידי כלכלנים ,את הבניה בידי מהנדסים ואדריכלים את התיספורת בידי הספר.את הרפואהבידי רופאים.וכן הלאה ....אסביר לך מה היה קורה לו...השף היה מתכנן בנינים והשופט היה עושה ספוינג'ה .והמנקה היתה מנתחת .... תתארי לך.... רק בדבר אחד צדקת שרי הרבה אנשים מישתגעים. ברור לי שלא תפרסמו את התגובה שלי. למה אתם מצזרים אותי?????נ.ב. שרי תיבחני את הגברים אם הם רוצים את כסףך או אותך....תישאלי אותי איך?
hilda | 29.08.09
65.
לכל הסמרטוטונים שכל מה שיש להם לומר זה בעניני רוחניות של גברת אריסון, כמה מכם הרויחו 382 מיליון
שקל ?? רק מבנק הפועלים. לא בטוח שהרווחתם שבריר מזה. לכן, מן הראוי שפשוט תשבו בשקט ובמקום לבלבל ולטנף, תנסו ללמוד ממנה איך עושים כסף, ולא לספר לי בבקשה שהיא ירשה וכו'. אני מכיר כמה שירשו והפכו את הירושה למדורה עשנה. היא הצליחה לשמור על הירושה ואף להגדילה כך וכך. לכן, התגובות הילדותיות על הרוחניות שלה ממש מטופשות, כי האישה פשוט עושה כסף. אז למי אכפת שהיא מתקשרת, או שומעת קולות, או מדברת עם חייזירים? בתכל'ס? היא הצלחה כבירה. רק ללמוד ממנה.
אלן | 29.08.09
63.
אני מתחיל לחבב את האישה הזו , אבל.....
המשפט "לא להשאיר את הכלכלה לכלכלנים" הוא אחד המשפטים הכי חכמים שיכול לאמר איש עסקים - מסיבה פשוטה שבמדע הכלכלה הם בעיקר יודעים להסביר את מה שהיה אבל לא את מה שיהיה ( בהנתן מודל \ סט נתונים \ מצב קיים ). שרי אריסון מחפשת משמעות - זה משהו שקורה לרוב האנשים האינטליגנטים שמבינים כי שעון העצר של חיינו מתקתק במרץ , אבל אני מציע לה לא להכנס לסמטה הקצת אפילה הזו של "קשקושי פופ" כמו אזור 51 וכו' - מהסיבה הפשוטה שאנשים כאנשים , בעיקר הקטנים שביניהם וחסרי האמונה , ידאגו להגחיך אותה בצורה שלא תהיה נעימה ציבורית , וגם בגלל שיש אלטרנטיבות רציונאליות שלא מוותרות מראש על חיבור יותר חזק למציאות כפי שאנחנו מבינים אותה כיום. שווה ללמוד קבלה , שווה ללמוד את תורת הזן , לשוחח עם פילוסופים אודות משמעות החיים , ואולי לתת פירוש אישי שלה למסע חיפוש המשמעות וחבר אותו לעתיד האנושות , אבל פירוש שהוא אינטליגנטי ומעניין , ולא כזה הנותן תחושה של בלבול ומטריד לגבי מצבה הנפשי. שם המשחק הוא למידה ואינטגרציה - שווה לה ללמוד טוב טוב כמה דיסיפלינות לעומק ואז לבנות תפיסת עולם אינטגרטיבית ומעניינת ולהטיף לה , משהו מקורי ומרענן מחשבתית ולא עוד רפליקה נבובה של בין שרלטנים למעופפים. קשה לאהוב אישה כזו חזקה - אבל אני אוהב את האומץ שלה לחפש משמעות שאינה כלכלית בלבד לקיומנו על פני כדור הארץ , ושווה לכולם גם להרים את העיניים מצג המחשב ולהבין שהחיים לא בנויים רק מצבעי אדום-ירוק......
משיח | 29.08.09
59.
לקוחות בנק הפועלים - הספינה טובעת! תוציאו את הכסף משם, ומהר!!!
דירקטור שפוטר ע"י בנק ישראל? בעלים שמקבלת החלטות עסקיות בעקבות חזיונות??? מפחיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא מבין איך אנשים מנהלים את כספיהם בבנק שהבעלים שלו צריכה להיות מאושפזת, או לפחות על תרופות!. הנה נבואה בשבילך, "שרי" (במבטא צרפתי): אלמלא הנגיד, סביר שאת והדירקטריון שלך היו זכורים בהיסטוריה של המדינה כפשיטת הרגל הגדולה בהיסטוריה של המזה"ת, מדרדרת את כל המדינה לתחבורה בסוסים ואוכל בקיצוב. סביר שגם מדינות ערב היו מנצלים זאת ופשוט מוחקים אותנו. והכל בזכותך "שרי".. תתעסקי עם השטויות שלך, תתחתני עם כמה אנסים שאת רוצה, רק שחררי אותנו מנוכחותך הציבורית. ותעשי לי טובה - תעשי בדיקה פסיכיאטרית.. לטובתך בלבד..
דני  | 29.08.09
55.
שרי הריסון
גברת נכבדה אוי לי ואבוי לנו אם זו הגברת המנהלת את עסקינו.... לא ראיתי מעולם ואינני צעיר שהעסקים הצליחו כי החזיונות נתנו להם כיוון או כי כתובת מסוימת היתה על קיר מסוים. העובדות ורגלים מוצקות על קרקע + עבודה קשה ומחשבה עסקית נכונה נותנים עתיד . מי שיש לו כל כך הרבה עושר, יכול להרשות לעצמו לחיות עם חזיונות ומחשבות ואמירות מעין אלו הנאמרות בראש חוצות ע"י י שמחזיקה בכספנו... זכותך גבירתי לחשוב מה שאת רוצה אבל מרבית האנשים השפויים לא מבינים את מה שאת אומרת ולמה שאת מכוונת וכדאי לך להזהר בדברייך .... שמרי לעצמך את מחשבותייך והגיגייך ,מי שאחראית על כך הרבה כסף ועסקים צריכה להיות בעלת חוש אחריות קצת יותר ממה שניבט מהשטח...
אלי | 29.08.09
53.
קלקלנים ואנשי מנהל עסקים הביאו את העולם למשבר. צריך להטיל ספק רב בדבריהם ומעשיהם
לא יזיק להקפיא את פרס נןבל לכלכלה לכמה שנים - כאקט מחאה על מקצוע שהביא את הכלכלה העולמית אל תחתית עמוקה. כדאי גם להקטין משמעותית את משקלם של קלקלנים בוועדות ובהחלטות של מדיניות ציבורית.
הספקן התורן | 29.08.09
49.
ליעל מתגובה 13 תודה על החנפנות, אני קוראת את כל התגובות באינטרנט
ומחפשת אנשים במצוקה לעזור להם, הצ'ק בדרך וגם עבודה בבנק הפועלים, נו נראה לך ששרי אריסון תיצור עמך קשר? את יודעת כמה אלפים כמוך מנסים לנג'ס לה שתעזור להם? אני מעריכה את שרי אריסון עאלק, את מעט פתטית את לא חושבת.? ליבי עמך באמת אבל פניות למיליארדריות באינטרנט אינם הפתרון , מאחל לך שתמצאי דרך יותר מציאותית שתאפשר לך לסייע לעצמך
שרי | 29.08.09
48.
שרי תודה על התרומה לחברה... אבל לגבי הנבואה..
מה שאת מציינת היא חכמה שלאחר מעשה. יתכן ואכן חזית .. אולי תשתפי את הקוראים מה צפוי בעתיד.. נשמח לקבל נבואות ועוד יותר אם הם יהיו נכונות.... רק כך תוכחי לכולם שאת צודקת... אולי בדרך זו תצילי את המין האנושי.. אגב המחיר של הספר 39 ש"ח לכל המעוניינים. (בדף המבצעים של ויזה)
סובלימציה  | 29.08.09
47.
ניו אייג' עם מעטפת יחצנית של ערכים.
ומי קבע אילו ערכים נכונים שרי? אולי ערכי הקומוניזם השוויוני והיפה? יפה??? אולי הלאמת מוסדות נוסח הוגו צאבס? דיקטטורה נאורה נוסך סין? לא, אין לי בעיה עם הערכים שלך ונכון שמיקסום הון בטווח הקצר פוגע בכולם בטווח הארוך אבל אנחנו לומדים זאת בדרך הקשה של ניסוי וטעיה. ולראיה המנהיג הכלכלי של ארהב הוא מומחה למשברים. רק שאפתנות ורצון לשנות את הסטאטוס הכלכלי האישי הוא שמניע יזמות ולקיחת סיכונים שחלקן מניעותאת הקידמה. כשאת יושבת לך מדושנת (וזה לא קנאה, זו עובדה) אפשר להבין אותך. אבל כשישראלי עם הכנסה ממוצעת רוצה לקנות דירה ולא להחנק חיים שלמים אז צריך לפעמים לקום וליצר ערך וחדשנות. עכשיו נשכפל את זה לכל העולם, זה מה שמביא את הקדמה. תרופות, תקשורת (שמאפשרת למפגינים באיראן למשל אפשרות להתארגן), מה רע בזה?
שחר | 29.08.09
43.
מי יתן ויהיו עוד רבים כמוה
חברים, חייב אני לציין שעד לפני זמן לא רב חשבתי (בטעות) ששרי אריסון הינה סתם יורשת מיליארדים, מפונקת, שלא מבינה מהחיים שלה, ולבטח לא מבינה בעסקים. אני גאה להודות שנוכחתי לגלות שטעיתי בגדול ! ! ! לטעותי זו אחראית במידה רבה התקשורת הלא מפרגנת, והחברה השוביניסטית בה אנו חיים. אין לי ספק שאם שרי אריסון לא היתה אישה אז חלק מהותי מהזלזול בה לא היה קיים. צר לי, אך נוכחתי לראות שהשובינזם רווח בחברתנו לא רק בקרב "הפרימיטיביים" אלא גם בקרב אקדמאים רבים וכאלו שנחשבים לנאורים ומודרניים (חלקם עובדים כנראה בבנק ישראל ואצל נמפקח על הבנקים). לאלו מכם שמודאגים "מהחזיונות" והנבואות של שרי, אני יכול לומר: הירגעו ! בתור כלכלן מנוסה, שסיים שלושה תארים ומחשיב את עצמו לבן-אדם מאד מאד רציונאלי, אינני אדם שמאמין במיסטיקה ודברים שכאלו. בתחילה הרמתי גבה לנוכח הפרסומים בעניין "החזיונות" והנבואות של בעלת השליטה בבנק הפועלים. אבל חברים, זה ממש לא משנה, איש באמונתו יחיה, מה שחשוב זה לא מה שמניע את הבן אדם אלא לאן הוא הולך ובמהות שלו כבן אדם, וזה לא משנה אם הוא אוכל עגבניות או מלפפונים ! נוכחתי לראות ששרי אריסון הינה אישה מדהימה, מקסימה, רגישה, עם לב ורגשות שקיימים רק אצל מיני מעטים. הלוואי וכל אנשי העסקים יקדישו כמוה (יחסית להונם) לעשייה חברתית, לפילנתרופיה, ולתרומה חברתית. הלוואי וכל אנשי העסקים יהיו הוגנים, לא דורסניים, רגישים, ובעלי אינטגריטי כמוה. מי יתן ויהיו עוד רבים כמוה, למען עולם טוב יותר.
טל | 29.08.09
35.
אני מבין את אבא שלה שהרחיק אותה מהעסק עד שלא היה לו ברירה
אולי היא עשירה עם הרבה יחסי ציבור אבל אני לא רואה מהלכים שהיא עשתה בזכות עצמה , מפחיד לדעת שהבנק הכי גדול בישראל מידרדר וממקום ראשון הוא יגיע למטה יותר ויותר . זה מה שקורה עם כל הילדים של העשירים שמקבלים צעצועים לשחק איתם וכל אלה שמעריצות אותה הייתי שמח לדעת על מה ? על זה שהיא מזילה דמעות בבתי חולים ? על זה שהיא כל היום מוקפת ביחצנים ? על מה ? "לדבריה, היא מעוניינת לנתב את ההון שלה, החברות בשליטתה והאנרגיה של חייה בגלגולים קודמים, לטובת הצלת המין האנושי. היא לא הופתעה מקבלת הפנים הצוננת של ספרה. אלא שלדבריה, לרבנים אין בלעדיות על עניינים רוחניים. אחרי השנתיים האחרונות, מי שרוצה להותיר את הכלכלה בידי הכלכלנים, צריך לחשוב פעמיים." לאור ההצלחה שלך בשנתיים האחרונות הייתי שותק נכון 2 מיליארד דולר בשנתיים בשבילך זה כלום אבל לא בזכותך אלה בזכות אבא טוב שיש נגיד אחראי שריסן את הרבנים שלך אישה הזויה שי
שי  | 29.08.09
31.
את אישה רעה שרי
כל החזיונות שלך הגיעו אחרי 2003 שאת פיטרת 900 עובדים,בהמלצת ווקנין ינקום השם דמו,לפני זה היו רווחי שיא לבנק הפועלים ולקבוצות הבנות שלו...אל תדברי שטויות שאני לא מבין..אני הייתי במערכת..וכל "ישיבת סניף" היו המנהל ומנהלי המחלקות מוציאים נתונים שהגיעו מההנהלה....אבל לא בזאת עסקינן..את הרסת ל 900 אנשים..סליחה 750 אנשים,השאר הם "אנשי שלומנו"(שלומך)שקיבלו 1.2 שקל פיצוים..יש לי את זה מוקלט שאת אומרת..וזה שקר כולם קיבלו בין 400-500 אלף שקל שאתם מאלצים אותם לצאת לחצי שנה מובטלות כדי לפדות את קופות הגמל(שהיו חלק מהפיצוים...אתם מבינים את הכסף שחסכתי בזיעת אפי ..החשיבו לי בתור חלק מהפיצוים..למה??כי הבנק הפריש כל חודש כסף..אז הבנק אמר :"זה חלק מהפיצוים..וזאת עבירה כלכלית..אבל הבני זונות קיבלו אישור מהאוצר בהסמתך על סעיף קטן של חוק קופות הגמל אותו הם פירשו לפי מה שהם רצו...) הגב הרי-אסון...הקדוש ברוך הוא רואה מה שעשית..והוא משלם לך..יש ירידה ברווחים..לא נותנים לך לקנות בנקים ברוסיה..התגרשת מעופר ג'יג'ולזר(שאני כתבתי לך אחרי החתונה שאת תזרקי אותו..כי אני הייתי באילת..ואני מכיר אותו ואת מרקו פולו..ואת משה חיים האקס של פנינה..שהם עשו כסף על הזקנות הגרמניות במעודון הספירלה).זרקת את רני רהב....ועכשיו עם כל המילארדים שלך..את מנסה לחפש דרך,,פשוטו כמשמעו...לכפר על זה שפגעת בנו..אז יש לך מערכת משומנת של דוברים ועושי דבריך...שמהללים אותך...ואומרים על החזיונות שלך..אבל את לא ישראלית טהורה..את על תקן של אמריקקית מתחזה..הרי אם היית כל כך אוהבת ישראל...למה את לא עוזרת לפתוח מפעלים באזורים מוכי אבטלה??ולמה הקרן שלך לטיפול בתרופות שלא נימצאות בסל הבריאות עושה לחולים :"וויה דלרוסה" לפני שהם מקבחלים מימיון..ידוע לי על מישהי עם מחלה נדירה..של קור בידיים..שיש תרופה חוקית בצרפת....אבל אתם לא מעונינים לעזור לה??למה ??משיקולי אינטרסים..אני רק מאחל לך שכל ברכות הבוקר של 750 המפוטרים יעזרו לך...
המפוטר 899 | 29.08.09
30.
שרי חיה על הפרשי ריביות מאד מדויקות...הבנק תמיד מרוויח, חוץ מהכסף שנותנים לחברים....
הבנקאות היא "אומנות התחכמנות". לוקחים כמה שיותר ריבית מה"חלשים", ונותנים ריבית "כמה שיותר קטנה" לחברים (=וההלואות לחברים הן "נון רקורדס", כלומר בלי בטחונות מלבד הנכס עצמו). כמובן, שהרבה פעמים הבנקים אוכלים אותה, ואז זה "חובות אבודים" או "רעילים". ומי משלם על ההפסד?....החוסך הקטן. מאד ריאלי!
צ'רלי ורבע | 29.08.09
27.
תגובה חיובית לכתבה זו.
כל אחיי..גם אני עברתי ב:22 שנותי האחרונים מהפכיי תודעה דומים למה שגברת :שרי אריסון עברה ואני מבין עד כמה ההליך קשה וכואב ועד כמה הסביבה הקרובה לא מקבלת דעות כאלה ודוחה מקרבה את האדם שעובר טרספורמציות וסימביוזה יקומית אוניברסלית זו.היקום הוא הקובע.."דבר הגלקסייה שביל החלב".חיזקי ואימצי והיקום יהייה לצידך.דרך צלחה שרי אריסון בחובת חייך. בנימין.ב.ניסנבוים..תושב תל אביב לשעבר שעבר לכרמיאל לפני 7 חודשים מסיבות דומות. אני יליד :28.06.1953. ישראל.
בנימין ניסנבוים | 29.08.09
25.
אני מסכים עם שרי
רנטגן רנטגן שעל הקיר מי היפה בכל העיר? את הכלכלה יש להשאיר לרבנים ומגדי העתידות. את הביטחון לחבר עמיר פרץ. את החינוך לבניזרי. אה הוא גנב בעצם. טוב אז לא צריך שר שהרבנים ידאגו לכך. את החוץ לליברמן כמובן. את התחבורה להוציא מידי כץ ולהעביר לאלתר לאחייניתי בת ה 12. את בנק ישראל להעביר להירשנזון, אה גם הוא בכלא , טוב אז לביניזרי. אה גם הוא בכלא, טוב אז לדרעי. אה גם הוא בעצם גנב טוב אז לגונן שגב. הא הוא דלוק על אקסטא, טוב אז לא צריך נגיד לבנק ניתן לשרי לנהל אותו .
אוי | 29.08.09
24.
מדוע כל הסקפטיות
ש א מצטיירת בעיניי כאדם נאור שחשוב לו לתרום לעזור לבנות משהו טוב יותר אומנם אי אפשר לשנות דרך העולם אך למה לא לנסות הנה דון קישות המחמד ניסה להילחם בטחנות רוח וכמעט הצליח המסקנה היא שדי לפקפק אני מברכת אותה על היוזמה לנסות אין כל רע בכך אדרבא זה אפילו חיובי לראות פנים מחייכות שלה על פניו של כל בעלים של בנק אחר חוצ מתיו ברונפמן כי הוא די חתיך אז המון בהצלחה וישר כוח:)
לילי | 29.08.09
21.
שרו אריסון צודקת
כל המשבר הכלכלי הזה נובע מתאות בצע של חברות המשכנתאות והבנקיםבתוספת הרבה טפשות של האיש הפשוט אם החיים היו מבוססים גם על חמלה ומעשים טובים לזולת הכל היה נראה אחרת לצערי במדינת ישראל של היום החשיבה הרוווחת היא שכל דתי הוא גנב או פרימיטיבי או טפיל וכולנו שכחנו את התורה על רגל אחת שהיא "ואהבת לרעך כמוך" אוי אלוהים כמה פשוט
אבנר | 29.08.09
20.
בעלת מסעדה
ההבדל בין בעל מסעדה--לבין --------שף-----הוא ברור-נכון---בשביל להיות --שף-מסיימים-בצרפת-בית ספר גבוה------לבשלנות----האם גב הריסון-סיימה---בנקאות--פייננס---כלכלה----מה? הרצון שלה להיות "עפרה"--מה?בנתיים כל לקוחות הבנק-----דואגים---ההחלטות--השיפוט----באים--מהרוח----מחר אני מוציא את המליונים שלי--ההההה--גב הריסון---קיבלת מתנה--ואת בעלת -מזל-------זה האמת ואלה העובדות-----מה את -מה את מחפשת באתמול--שאין לך היום-----איזה לב חם-של איש ברמה שלך---שיחזיק לך את היד--לפני השינה-----והפעם--אולי--השיפוט יהיה יותר חיובי-------------תשמרי על האימג של הבנק------------------------שלום
מסעדנית | 29.08.09
19.
אין לך מושג ירוק
מה ההבדל בין נכס להתחייבות מה זה הון עצמי שלא לדבר על מכשירים מורכבים יותר.... שרי את אישה טובה עם כוונות טובות אבל טפשה לא קטנה ואין כאן שום אומץ או העזה את מברברת הבלים בלי סוף חבל שפישר לא הפקיע ממך את השליטה בבנק ואת יודעת כמה זה היה קרוב תשאלי את רם כספי... תביני מותק - אין בעיה עם נשים מצליחות כשפנינה מדברת על קוסמטיקה אין לי מה להגיד, שגליה מאור אומרת את אשר על ליבה אני מקשיב אבל את? את תיאטרון אבסורד מהלך
בנקאית? | 29.08.09
13.
שרי אריסון - - גדולה מהחיים
שלום לך גב' אריסון! בלי שום קשר לכתבה, אני מאוד מעריצה ומעריכה אותך. ראיתי את התנהגותך האצילה בנושא אישי שהתקשורת סיקרה אותו בעיניין רב. כידוע חלק מזמנך את עסוקה בתרומתך לחברה ולעזרה הדדית שניכרת מאוד. אני בהזדמנות זו הייתי מבקשת ממך לעזור לי למצוא עבודה מכובדת שאוכל להתפרנס בה בכבוד ולהעניק קצת יותר לבני בן ה- 11 שמוגדר כמחונן ולומד בכיתת מחוננים, אך חוסר האמצעים ואי יציבות כלכלית מונעת מלהעניק לו מעט יותר ולו רק בכדי לשמח את נפשו, למרות המאמצים הרבים שלי קשה מאוד, אשמח לשמוע ולקבל עזרה. תודה!
yaal | 28.08.09
10.
הלוואי שכל אחד ישלב בחייו קצת רוחנוית במשפחה בעסקים בפוליטיקה... הכל יהיה יותר טוב
המצרך הנדיר ביותר שחסר לעם ישראל הוא שקט ושלווה. לא שלווה חיצונית אלא שלווה פנימית. כזאת שעושה טוב לא רק לך אלא גם לחברך. שרי אריסון היא אישה נדירה. אישה בסטטוס שכזה יכולה לגור בכל מקום בעולם ולעזור למי שהיא רוצה איך שהיא רוצה! אבל... שרי אריסון קבעה את משכנה כאן בארץ ישראל והיא מנסה להשפיע ולעזור לעם היושב בציון. אז נכון היא מדברת במושגים רוחניים ,שלרובכם לא אומרים דבר אז מה? גבירותי ורבותי אם תצליחו פעם אחת לבטל את הביקורתיות שבכם ולהכניס במקומה רגשות אחרים כמו אהבה, חמלה, אמפתיות, חייכם יראו טוב יותר וכך גם חיי הסובבים אתכם. ולא אין לי שום קשר לגב' אריסון ומעולם לא השתתפתי בשום סדנה רוחנית. אני פשוט רואה שהכל מקולקל במדינה הזאת ,אז למה למה לא לנסות דרך אחרת?
גיל | 28.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת