9. לשרון הליף שייכת לניסאן לא רנו. בקשר לפלואנס היא נראית טובה עיצוב נחמד נקווה שגם אמינותה תשתפר והיא מכונית שווה מאוד. לדעתי עדיף קרוז עליה אבל עדיין הרנו מרשימה. אמיר | 11.10.09 (ל"ת)
8. ל-3 מה עם הליף? רנו הציגו לפני כמה שבועות את הליף שתגיע לארץ עד סוף שנה הבאה - זה רכב חשמלי וירוק. אם לא שמת לב הם מובילים את כל המהלך. שרון | 01.09.09 (ל"ת)
7. הקרוז נראת הרבה יותר טובה ואם כבר קרסו אז לכו על ניסאן היא יותר אחת החברות האמינות בעולם. רועי | 01.09.09 (ל"ת)
6. הבעיה נשארה - קרסו כבעלים של רנו . רכב מעולה , נשארה בעיה והיא היבואן, אשר טוחן את הצרכן ביום בו הוא צריך להכנס למוסכים שלו , כתוצאה מכך אף אחד לא קונה רנו יד שניה אני תקוע כבר יותר מ 6 שנים עם רנו מגאן שנת 2000 ולא מצליח למכור אותה , גם לקרסו עצמו שמוכן היה לקנות אותה ב 50 אחוז מהמחירון !!! זה גם מצביע על האמונה שלו בסחירות הרכבים שלו . לא מומלץ לקנות , זוהי חתונה קטולית אורי | 01.09.09 (ל"ת)
4. גיר ידני! גיר ידני! רכב צרפתי + גיר אוטומטי = בעיות, כאב ראש ותקלות! לתשומת לב היבואן! | 31.08.09 (ל"ת)
3. ומה עם הירוק? אני הייתי אוסר הגדלת ציי רכב של היבואנים ללא התחייבות ליבא אחוז מסויים של כלי רכב ירוקים מה יקרה- מחירי המכוניות הירוקות יוזלו משמעותית מיכאל | 31.08.09 (ל"ת)
1. יותר מדי משקל על פחות מדי כוח מנוע + ה"אמינות" של רנו. אם לא יהיה לו תמחור מפתיע, אני לא מאמין שנראה הרבה רכבים כאלו על כבישי ארצינו. | 31.08.09 (ל"ת)
רנו מציגה את הפלואנס
9 תגובות לכתיבת תגובה