אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כביש 6 משתדרג ומדרים

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
למספר 1 כביש באר שבע קריית גת ממש לא אזור רפאים!!
אם אתה קורה לכביש שבין המטרופולין הרביעי של מדינת ישראל הלא היא באר שבע המונה 206,000 תושבים לבין קריית גת המונה 54,000 תושבים, כשבמזרח ובמערב לכביש גרים עשרות אלפי תושבים אז אין לי יותר מילים, הכביש הזה ממש לא כביש רפאים בכל בוקר וערב הכביש הזה הופך לפקק אחד גדול ולכן כביש 6 ומחלוף שלושת הצמתים בכביש הזה נחוצים כמו אוויר לנשימה, בעיקר בגלל שמקימים 3 ישובים חדשים באזור זה, והערים הסמוכות עוברות תנופת פיתוח אדירה ובראשן בירת הנגב שנבנים בתחומה כרגע 14 מגדלים בני 21-33 קומות + 550 יחידות דיור בבנייה רוויה ובתי קרקע + הקמת שכונה חדשה בצפון העיר בעלת 1800 יחידות דיור. העיר השנייה שעוברת תנופת פיתוח אדירה היא מיתר שמתכוונת להכפיל את גודלה תוך 8 שנים ל-14,000 תושבים.
באר שבע בירת הנגב | 05.08.11
7.
את קטע נבטים צומת הנגב תהיה בעיה לסלול.
הכביש אמור לעבור בשטח תעש רמת-בקע שזה שטח גדול שאמור לקלוט את מפעלי התעשיה הצבאית ברמת השרון וכאן תתחיל הבעיה.בעיה דומה יש בשטח שעליו היה ממוקם מפעל תעש ביבנה שעליו אמור לעבור כביש גישה מכביש 4 לנמל אשדוד והשטח עומד ריק כבר כ 20 שנה בגלל ויכוח מי יפנה שטח עם נפלי פגזים משני פיצוצים שהיו במפעל כשעדיין פעל כשבאחד מהם נהרג מנהל המפעל.
דב בינדר | 20.09.10
6.
ברכה ותודה
כמי שגר בדרום הרחוק אוכל לומר ליוצאים נגד הכביש או חשיבותו דבר אחד בלבד: תפתחו את מפת ארץ ישראל רדו דרומה ותחפשו יישובים על המפה.ובכן מקו באר שבע דרומה לכיוון אילת ישנו תא שטח עצום מימדים עשרות אלפי קילומטרים רבועים של שממה.(לא בדיוק שממה ,שטחי אימונים ומטווחים של צה'ל וכמה יישובים קטנים וקיבוצים).רק כדי לסבר את אזניכם -מועצה איזורית רמת הנגב שאליה יגיע הכביש היא הגדולה בשטחה בארץ .22% משטח המדינה נכלל ברמת נגב.וכמה תושבים חיים שם ? כששת אלפים בלבד.במבט קדימה ,יום אחד יהיה צורך לאכלס גם את הנגב הרחוק ולכן חשוב שיתחילו להקים תשתיות כבר עכשיו.מרכז הארץ מצחין ודחוס,הצפון מדדה אחריו ואילו בדרום הארץ, עדיין מרחבים עצומים ,ארץ בתולה ,נופים מדהימים ואוויר צלול.למי שלא קורא לזה יתרון ,יבוא היום והאמת תטפח על פניו.
אבי | 09.09.09
5.
ל-2: תכנון לטווח ארוך ......
א. מדינתנו ידועה כמצטיינת בתכנוני תשתיות לטווח ארוך . . . ב. בהנתן "מצב נתון", מה דחוף יותר: לפתור בעיה שכבר קיימת כיום או להשתמש בתקציב לפתור בעיה עתידית (ואולי תאורטית) של עוד 5 שנים ? ג. הפתרון המקובל בעולם המערבי המתוכנן, התשתיתי והנאור לבעיות תחבורה כגון מתחמי צה"ל העתידיים בנגב - רק רכבת ( ואני מוסיף - אך ורק רכבת: בטיחות, יעילות, כלכליות, מניעת זיהום אוויר וחינוך הדור הצעיר לשימוש מושכל בתחבורה ציבורית)
PF480 | 09.09.09
4.
אגואיסטים
במדינה שלנו כל אחד חושב בצורה אגואיסטית ורק על עצמו. הוכח כבר שבכל מקום ואיזור שהכביש מגיע אליו כל האיזור מתפתח, כדוגמת: יוקנעם, פרדס חנה שמחירי הדירות שכונות הוילות צצות בהן כמו פטריות. לכל מקום שהכביש יגיע אליו, המשמעות היא עוד זוגות צעירים שעוזבים את המרכז ועובדים לגור בפריפריה תמורת מחירים סבירים ולא מטורפים כמו במרכז.
איציק | 09.09.09
2.
ל-1, עד שסוף סוף מתכננים משהו לטווח ארוך אתה מתלונן?
תחשוב שבעוד 5-10 שנים יהיו אלפי חיילים, משפחותיהם וספקיהם שיסעו לפחות פעמים בשבוע בכביש מאזור המרכז לנגב ובחזרה. ואם לא יסללו היום? בכל יום ראשון בבוקר ובכל חמישי אחה"צ יהיה פקק אחד ארוך מצומת הנגב לת"א. אגב, זה לא סותר את העובדה שצריך לטפל גם בכבישי הצפון
אבא של חייל | 08.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת