אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יו"ר מועדון האופנוענים: ענתבי הוציא גזר דין מוות על ענף הדו גלגלי

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
להעצים מאבק בשודדים מהאוצר וחב' הביטוח
ראשית כל הכבוד למארגני ההפגנה היום (רביעי-23/9/09 שפיקקו את האיילון)לצערי המדינה והאוצר מבינים רק שפה של עיצומים והפגנות, לא ניתן להפוך ציבור שלם ולא מבוטל של רוכבים דו גלגלים להיות לפרה החולבת של חב' הביטוח שרוצות להתעשר על גבינו, נמשיך להיאבק כמה שצריך וכמו שצריך עד שההחלטה ואיוולת הזו להעלאת תעריפי הביטוח חובה לרכבי הדו גלגליים תבוטל.
ג'ילברט דרור | 23.09.09
34.
אולי המפתח לבטוח חובה צריך להיות לפי הנזק שהרכב גורם ולא הנזק הנגרם לו ???
מוסכמה היא כי עדיף שתושבי ישראל יסעו ברכב דו-גלגלי ( ועדיף אופניים ) מאשר ברכב ארבעה-גלגלי מהסיבות של צפיפות בכבישים , זיהום אויר , אפשרויות חניה וכו' . גם מזג האויר מתאים לרכב דו-גלגלי יותר מאשר בארצות אירופה וארה"ב . לכן ביטוח צד ג' ,על ניזקי גוף , צריך לקבל מעין סיבסוד , אמנם בתאונה בין רכב כבד ( משאית , אוטובוס ) ובין רכב דו-גלגלי נפגע בעיקר רוכב הקטנוע/אופנוע ולא נהג הרכב הכבד , לכן צריך ביטוח הרכב הכבד לכסות ניזקי התאונה בה היה שותף .ואין להטיל את כל נטל הבטוח על כלים דו-גלגליים אלא על כלל הנהגים .
ג'ו | 15.09.09
31.
מחאה בירושלים
האופנוענים בארץ התחילו עם מחירי ביטוח חובה זהים לאירופה. זאת אומרת - פחות מאלף שקל לאופנוע בינוני. אחר כך האוצר ניצל אופנוענים שוב ושוב והעלה את המחירים למופרזים ולא הגיוניים. למה זה קרה? כי אין לנו אירגון! אנחנו מבודדים וחלשים, לא אומירם מילה, רק מתעצבנים, מקללים ובסופו של דבר שוב פותחים את הכיס ומשלמים על זכות לרכב. אבל עשכיו האוצר הגזים. דרישות תשלום חצו כל גבול. הוא פשוט מחסל את הענף. איך אפשר להוציא לביטוח חובה כל שנה סכום ששווה למחיר הכלי לפעמים?! איפה שמעתם על כזה דבר?! די לגזלנות! אנחנו לא נממן אותם יותר! אנחנו - 104000, זה כוח עצום, אם לארגן אותו ואנחנו נתארגן! ראינו מחאה ביום רביעי האחרון בת"א - עבודה יפה של אליקו, אייל ואחרים. ומה עם השאר ערים בארץ? מציעה לחזק אותם בירושלים - עיר הבירה. שנהיה כבר מוכנים פה לאות מהנהלת המועדון - לחזק את אחינו פה בבירה ולהראות לכל המדינה שיש גבול לנצלנות של האוצר. שווה לתרום חצי יום עבודה פעם או פעמים מלשלם כמה אלפים נוספים בשנה להון שכבר הוצאנו. נא לשלוח שם וטלפון לאמייל: jerusalembykers@gmail.com ראיונות על מיקום מחאה ומסלולה יתקבלו בברכה.
jerusalembykers | 12.09.09
30.
הממשלה נעזרת בבורות האזרח הממוצע והפשוט על מנת למנף את הגדלת המיסים.
הממשלה נעזרת בבורות האזרח הממוצע והפשוט על מנת למנף את הגדלת המיסים. האזרח הפשוט והבור, הולך אחרי זרם של סטיגמות על "אופנועים=רע" נגרר וחסר יכולות מחשבה/ראיה כללית. האזרח הפשוט והבור, אינו מבין שהוא למעשה יוצא פרייר. הרכב הדו"ג הוא יותר זול ממכונית משפחתית. ז"א שהממשלה מקבלת פחות כסף מרוכב דו"ג ולכן הממשלה רוצה לאזן את זה! אזרח פשוט ובור... אתה גם פרייר !!
שלמה דדון | 11.09.09
26.
עשן ומחסור בחניה
אם מקבלי ההחלטות היו אמורים להיתקע בפקקים עם מכוניות השרד שלהם, ולנשום את אויר האגזוזים המרעילים, היה סיכוי לשנות את רוע הגזירה. אני מציע להעמיד בסמוך לביתם משאית מעשנת ולתקוע אותם בפקקים בלתי סופיים ולבסוף לא לאפשר להם מקום חניה. מדינה שלומיאלית, בחינת העלות תועלת חסרת תוחלת ומנופלטת מאינטרסים צרים של יבואני המכוניות, פקחי החניה, ורשות המיסים שחברו להם יחד לפגוע בנו
יאיר | 10.09.09
25.
טוב שכך
כל מה שיגרום לאלפי צעירים לוותר על דו-גלגלי יהיה בבחינת הצלת חיים ולא גזר דין מוות , די כבר אין כח לשמוע על הרוגי תאונות האופנוע כל יום !! זה לא ברור שגזר דין מוות גוזר על עצמו מי שבוחר לנהוג באופנוע?? לא חשוב מי אשם בתאונה , מי שנהרג בה הוא בסופו של יום רוכב האופנוע !
איילה כהן | 10.09.09
21.
משרד האוצר מוכיח בתגובתו בידיים של איזה פקידים מוכשרים המדינה הזאת נתונה
אמרו "אין סיבה כלכלית שנהגי הרכב יסבסדו את מחיר הביטוח של הקטנועים" והרי כל בר דעת, אפילו כסיל גמור, מבין שכל קטנוע על הכביש הוא: יותר מקומות חניה פחות שעות פקקים (חסכון אדיר למשק) פחות זיהום אויר (שגורם למחלות שעולות למי כסף? למדינה לא?) פחות צריכת דלק (ולמדינה יש אינטרס לצמצם את צריכת הדלק שלה) בקיצור, אנשי משרד האוצר שכתבו את התגובה הזאת מזכירים לי את עמיר פרץ במשרד הבטחון, וכנראה שמצבנו הכלכלי הוא סוג של נס.
דן | 09.09.09
19.
מאבק להפחתת הביטוח על הדו גלגלי
אם כבר לצאת למאבק, עלינו להפסיק את התפיסה התבוסתנית של התנגדות לעליית הביטוח בכל פעם שפוץ כלשהו (ואין לי מושג מי או מה קובע את זה, וזה לא מעניין אותי) מחליט לשחרר עלי את הרוטווילר של הביטוח. אם כבר יוצאים למאבק, אז הוא צריך להיות להורדת המחיר הקיים היום ולאפשר עלות סבירה לרכב על כלי קטן, לא מזהם, לא תופס חנייה ולא מסכן אחרים. 100000 איש. זה 4 מנדטים? גם אם רק 10000 רוכבים יקחו חלק פעיל מינימלי במאבק הזה הוא יהיה גדול ועצבני יותר מכל מאבק של קבוצה אחרת בארץ. למה שלא נקבל מה שאנחנו רוצים? למה שלא נדרוש מה שאנחנו רוצים? נהגי המשאיות הפגינו נגד העלאת הבלו וקיבלו את זה, הסטודנטים נאבקו נגד עליית שכ"ל וקיבלו את זה (למרות שלא בדיוק מה שהם התכוונו, אך מחירי השכ"ל לא עלו כמו מחירי הביטוח לדו גלגלי ב-15 השנים האחרונות). אנחנו יותר, ואנחנו יכולים לתפוס יותר מקום על הכביש, ויותר חניות בת"א (למען האמת את כל החניות). אף אחד לא יתייחס אלינו עד שלא נעשה משהו באמת גדול ומאוחד.
ירון | 09.09.09
18.
אני כבר על 4 מזמן לצערי הרב !
אני מלא געגועים לרכיבה על הקטנוע במדינה שהכי מתאימה לכך. אני לא יכול לעמוד בהוצאות הביטוח שהמדינה דורשת מימני, מה גם שהעסקים שחיים מהענף הזה גם שוחטים אותנו! זוג צמיגים לקטנוע עולים כמו 4 צמיגים לרכב , אתם לא רוצים לדעת כמה כסף עולה זוג צמיגים לאופנוע ! פי 2 מצמיגים של רכב....
ירון | 09.09.09
17.
לפחות תתנו אלטרנטיבות
הבעיה האמיתית מעבר להפלייה היא שלא קיימות אלטרנטיבות חוקיות בשוק כדי לפתור את בעיית הצפיפות ההולכת וגוברת בכבישים ובעיות החנייה. בגלל סעיף משנות החמישים לא ניתן להכניס לארץ באופן חוקי כל אלטרנטיבה אחרת לרכבים קונבנצינלים כגון אופניים חשמליות בעוד בשאר העולם הדבר כבר מקובל ונפוץ. אני רוכב על אופנוע מאז שאני מכיר את עצמי ואני מודה שנסיעה על אופנוע זה דבר מסוכן לכן הכנסה של אלטרנטיבות לאנשים שמחפשים להשתחרר מהצפיפות והחנייה תוריד נהגי אופנוע לא מנוסים.
גילעד | 09.09.09
16.
בכל הנוגע לאופנועים האוצר תמיד העדיף את המכוניות עם המיסים. מטומטמים אמרנו?
הרי זה הטמטום בהתגלמותו: בסין והודו ובאירופה מילונים רוכבים על קטנועים חשמליים - בארץ אסור. בכל העולם מעודדים שימוש בדו גלגלי בשל החסכון העצום בנפחי תנועה ובזיהום - בארץ הורגים את הרוכבים בכל העולם יש רכבות - בארץ מעכבים אותן 50 שנים למה? כי הממשלות בארץ הן ללא חזון, ללא ציונות אמיתית, ללא מחויבות לאזרח. המחויבות היחידה של הממשלות כאן היא לכיסן הפרטי וזה מתנהל כך דורות - לא משנה מי שולט ימין ושמאל וחול וחול. חרא זו המילה היחידה שאני יכול לנפק לפוליטיקאים המקומיים. חרא.
רוכב | 09.09.09
15.
שיעלה כמה שהוא רוצה
אני תקוע כל יום לפחות 40 דקות בפקקים לכל כיוון, עכשיו ידין ענטבי יצרף עוד 100,000 מכוניות לפקק? איך אומרים, יונה לא מפחידים עם יין, צברתי כבר אלפי שעות של עמידה בפקק בחיים, זה שהוא יוסיף לי עוד 10 דקות של פקק לכל כיוון ורבע שעה נוספת של חיפוש חניה לא מפחיד אותי כבר. אני אדיש. אם משרד התחבורה היה יוצא במדיניות שמעודדת מי שיכול להגיע לעבודה על דו גלגלי (אופניים למי שגר קרוב, כלי ממונע למי שגר יותר רחוק) זה היה משנה משהו, אבל זה משהו שמשרד התחבורה צריך להחליט, אין קשר לידין ענטבי. הכפלה של כמות המשתמשים ברכב דו גלגלי לתחבורה יומיומית יכולה בקלות להוריד לי רבע חצי שעה עד ארבעים דקות מהזמן שאני מבלה בנהיגה כל יום, וזה מצטבר להרבה מאוד זמן פנוי בחודש. מצד שני, יש סיכוי יותר טוב שאזכה בלוטו מאשר שתוכנית כזאת תתממש.
אבי | 09.09.09
13.
מאבק צודק - ומה האינטרס של ענתבי - נראה לאן הוא ילך ?!
אמנם כיום אני ממעט לרכב על דו גלגלי ורק מהפחד על הכבישים אבל עוד בשנות השבעים כשרק התחלנו להקים את האיגוד זו היתה אחת הבעיות העיקריות לא מוצא כל הצדקה הגלל העלויות לרכוש דו'ג (דו גלגלי) והכוונה במיוחד לביטוחים
hawk | 09.09.09
12.
יש להחזיר תשלומי תגמול ביטוח לפי אשמה.
יש לגלגל לאחור את האפורמה שעשו בזמנו ושבטלה את הקשר בין אחריות לתאונה לבין הפיצוי הביטוחי. המטרה היתה זרוז התשלומים אך היא יצרה את העיוות. כדי למנוע את העיוות יש לקבוע שאת ברור האשמה וההתחשבנות יעשו חברות הביטוח ביניהן בהליך של בוררות לאחר שכל מבטח כבר פיצה את המבוטחים שלו. לאחר ההתחשבנות יגבו ההשתתפויות העצמיות לפי האחריות שתקבע (כדי להניע את הנהגים לעזור לחברות שלהם לזכות בבוררות). בצורה כזו תחשיב מחירי הפרמיות יהיה לפי אחריות לנזק ולא פגיעות לנזק כפי שהוא היום. העיוות היום הוא נורא כי מי שנוהג בטנק פוגע באחרים אבל לא נפגע בעצמו ולכן הביטוח שלו זול ומי שרוכב על כלי שלא יכול להזיק לזבוב אבל פגיע צריך לבטח עצמו בסכומי עתק נגד פגיעתו של הטנקיסט.
קובי | 09.09.09
11.
קריאה למאבק נגד ההחלטה, הפגנות, חסימות ועוד, רק כך מבינים משהו שם למעלה !!!
קריאה ליו"ר המאבק לקחת ולארגן הפגנות, חסימות כבישים, פרסום תוצאות המשטרה לתאונות הדרכים ומי באמת מעורב בהם. יש לעשות הכל עלמנת למנוע מידין ענתבי לבצע את החלטה האומללה הזן יחד עם חברות הביטוח המרוויחות הון רב מכך. קריאה לשר התחבורה להתערב ולא למלא פיו מים כאילו אין לו יד בעניין.
משה - רוכב אופנוע | 09.09.09
6.
צריכים לנשק לרוכבי אופנועים את הרגלים
ולא להעלות להם את תעריפי הביטוח תחשבו שהיה על כל אופנוע עוד רכב על הכביש מה היה קורה מבחינת פקקים וזיהום אוויר מס ירוק אלעק אם למישהו באמת היה אכפת לו על זיהום אוויר ובזבוז משאבים כמו דלק אז רוב המדינה הייתה נוסעת על אופנועים אני מוכן להאבק למען מטרה ציבורית זאת אל תדאגו יום יבוא והכל יתהפך...
שרות לציבור | 09.09.09
4.
יש להחזיר תשלומי תגמול ביטוח לפי אשמה.
יש לגלגל לאחור את האפורמה שעשו בזמנו ושבטלה את הקשר בין אחריות לתאונה לבין הפיצוי הביטוחי. המטרה היתה זרוז התשלומים אך היא יצרה את העיוות. כדי למנוע את העיוות יש לקבוע שאת ברור האשמה וההתחשבנות יעשו חברות הביטוח ביניהן בהליך של בוררות לאחר שכל מבטח כבר פיצה את המבוטחים שלו. לאחר ההתחשבנות יגבו ההשתתפויות העצמיות לפי האחריות שתקבע (כדי להניע את הנהגים לעזור לחברות שלהם לזכות בבוררות). בצורה כזו תחשיב מחירי הפרמיות יהיה לפי אחריות לנזק ולא פגיעות לנזק כפי שהוא היום. העיוות היום הוא נורא כי מי שנוהג בטנק פוגע באחרים אבל לא נפגע בעצמו ולכן הביטוח שלו זול ומי שרוכב על כלי שלא יכול להזיק לזבוב אבל פגיע צריך לבטח עצמו בסכומי עתק נגד פגיעתו של הטנקיסט.
קובי | 09.09.09
3.
מאבק צודק שנוגע לכולם
תזכרו, אם עשרות אלפי אופנועים יהפכו למכוניות בדרכים...מי שיסבול זה כולם!!! שזה גם אתם שם במאזדה הממוזגת. יש לעודד את הדו"ג בישראל ולחסוך לכלל האוכלוסיה בפקקים,חניה,עמידה ברמזור,זיהום אוויר,צריכת דלק....אני חושב שהייתרונות ברורים. המאבק הזה הוא של כולם!
עומר | 09.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת