9. למר 2 הנכבד ברשותי מגאן כבר חמש שנים ואני מרוצה מהשרות ביקרתי במיספר מוסכים ולפי התחושה שיש שוני מרמת השרות וגם תקלות לא היה משהוא חריג אז תפסיק להקניט ציבור שלם דני | 23.09.09 (ל"ת)
8. מי שמבין באיכות=רק רנו כל מי שמבין משהו במכוניות, שרוצה לנסוע על רכב בטיחותי, אמין ובמחיר טוב שיחכה בסבלנות לפלואנס. זה הדבר הבא. רונן | 16.09.09 (ל"ת)
6. נראה איך יהיה המחיר האם המכונית תעלה כאן פחות מפיז'ו 308 דיזל? הכוונה כמובן ללא הטבות מס וצריך לזכור את הכנסות המדינה ממיסוי הדלק, ברגע שכמות המכוניות החשמליות תגדל (בדיוק כמו שקרה עם תדלוק בגז) המדינה תגדיל משמעותית את אגרת הרישוי (או קנס יצירתי אחר) כדי לפצות את עצמה על אובדן הכנסות בגז, נקודת האיזון נמצאת בסביבות 35K ק"מ לשנה - בחשמל כנראה יהיה דומה. הבעיה היא שמי שנוסע כמות כזו של ק"מ לא יכול להסתדר עם טווח נסיעה של 160 ק"מ הוא צריך לפחות 400 ק"מ בין טעינות פוקוס ליסינג | 16.09.09 (ל"ת)
4. מכיוון שקרלוס תורם כסף לחיזבאללה-זה אומר שעכשיו גם בטר פלייס תורמים להם?! קרלוס בתחת!! | 15.09.09 (ל"ת)
2. אל תגעו ברנו ממליץ לאנשים עם משהו בצורות עיגול שמחובר לכתפיים לא להתקרב למותג רנו--מכוניות עם המון בעיות מוסכים מורשים גזלנים ושירות גרוע ביותר שלא תגידו שלא הזהירו אותכם לפני שתרכשו מכונית מסוג רנו רון טלמור | 15.09.09 (ל"ת)
1. תשיקו מה שאתם רוצים. אני מחכה בפינה עם נבוט אם תעברו נתח שוק של 25% אשווה את מס הקנייה המוטל על מכוניות "רגילות" לזה שיוטל על מכוניות חשמליות. עד אז, תביאו מה שאתם רוצים. לא אכפת לי פקיד ברשות המיסים | 15.09.09 (ל"ת)
מנכ"ל רנו העולמית: בטר פלייס היא שותפתנו בישראל
9 תגובות לכתיבת תגובה