אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לא באת לראות את הילדים? תשלם

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
מי בודק מה קורה בשעת הפגישה??
כן א י מסכימה עם זאת שכתבה על אופן הפגישה רק לסמן ^ וגמרנו. ילדי כבר לא רוצים ללכת לאביהם הם קוראים לו פסל הוא רק מתסכל אותם יותר. מה שווה פגישה כזו?, איפה העוסית לסדרי דין? למה הם לא בודקות לעומק? מקרה כזה חייב מרכז קשר איפה השופטים מעניין עם כול האינטליגנציה שלהם איך לא חשבו על זה? שיערבו את העוסית לסדרי דין. ויבדקו מה קורה בכול פגישה רק לסמן וי. כביכול עברנו עוד פגישה רק הילדים סובלים מההורים הרעים מה ילד קטן יכול לעשות כן חסר ישע. עדיף לא ללכת להורה כזה.
מאיה | 24.03.18
34.
מה עם אבות שמזניחים או מתייחסים נורא לילדיהם בשעת הביקור?
מתייחסים כאן לשעות וזמני הביקור בצורה מאוד טכנית ומתעלמים מאיך ההורה בפועל מתייחס לילד. אם ההורה בשעת הביקור מתעלם, לא לומד עם הילד, או במקרה יותר גרוע אומר דברים נוראים לילד, ולמעשה הזמן המשותף הוא זמן שלילי שאחר כך צריך להתאושש ממנו או לשלם עליו מחירים כי הילד לא עשה שיעורי בית ולא למד למבחנים, אז איפה החוק או בתי המשפט כשצריך לדאוג לטובת הילד? האם טובת הילד היא שהילד ילך שוב לבית אביו שבו הוא במקרה הטוב יזחה להזנחה ובמקרה היותר גרוע יסבול מהוצאת עצבים ויחס שלילי ככלי נוסף לabuse כלפי האם? למספר 32: אם יש תור לרופא או לשיעור פרטי ביום שבו האב אמור לאסוף את הילד, אז שהאבא יתכבד ויתנהג כמו אבא ויקח את הילד לרופא או לשיעור הפרטי, ימתיך כמו אבא נורמלי לסוף התור ויקח אותו הביתה. זה מה שהורים עושים. הם קובעים תורים ומביאים את הילדים שלהם לפעמים. זה חלק מלגדל ילדים וחבל שרק האמא של הילד צריכה לדאוג לתורים.
והערה נוספת למספר 32 | 19.11.17
32.
גרושות שמתחכמות על גב הילדים
ההצעות שהועלו בכתבה, נותנות פתרון במקרים ספציפיים, אבל משאירות ללא מענה את הבעיות הקרדינליות שאמהות גרושות מייצרות במו ידיהן. הכוונה למקרים בהם האמא מסתתרת מאחורי כל מיני תירוצים כביכול הגיוניים, כדי למנוע מהאב לראות את הילדים. למשל, קובעת לילדים טיפולים דווקא בימים בהם הם אמורים להיות אצל האב. ואם האב מתמנגד, היא מציגה אותו כמי שלא אכפת לו מהילד, שבגללו הילד לא מטופלים
חן | 28.07.17
29.
קנסות זה מטומטם.רק מעצר להורה המפר הסדרים
1. אב שיש לו כסף, הקנס לא ירתיע. 2. יותר גרוע, אם שמפרה הסדרים תיקנס ותשלם מהמזונות של הילד. כך הילד נפגע פעמיים. פעם אחת כשהילד לא רואה את אביו ופעם שניה המזונות (לכאורה בשביל להאכיל את הילד) שאמורים ללכת אל הילד יהיו יותר נמוכים. 3. הלפרין קדרי (המציגה את עצמה כ"גרושה עם ילדים" ולא חס וחלילה אם חד-הורית. כי היא הרבה יותר טובה מאלו שהיא מתיימרת לייצג) מראה לנו כמה קל לשטות בפסיכים עם הגלימות השחורות.
אלי דניאל | 25.02.13
28.
מצחיק/עצוב שהלפרין קדרי יוזמת הצעת חוק בשעה שהיא נלחמת נגד המלצות וועדת שניט
הגיע הזמן שהבכי על המזונות הנמוכים יפסק - וועדת שיפמן קבעה נחרצות שהמזונות בארץ הם פי 3 מאשר בעולם המערבי ושהם מוטים כנגד האבות ובלתי הוגנים. מצחיק ואולי עצוב שהגב' הלפרין קדרי (כביכול פרופסורית חחח) מנסחת הצעת חוק משלה תוך שהיא מתנגדת להצעת החוק של הוועדה המקצועית שמינה משרד המשפטים היא וועדת שניט. הגיע העת להסיר את המסיכות - הגב' הלפרין קדרי, הינה כוהנת השנאה המגדרית הראשית בישראל הפועלת בשכר מלא, שאוניב' בר אילן מטפחת משקולים זרים (כנראה שמדובר בנכס לגיוס תרומות). כל הנשים שדברתי איתן ופגשתי עד היום מתנערות ממנה מלבד קומץ פעילות בשכר ובעלות ענין פוליטי.
יאיר תיבון | 25.02.13
27.
נזק כלכלי עצום
מה עושים במקרה שבו מתגרשים ויש הסדרי ראיה, והאב אמור לבוא לקחתם מהגן רק פעמיים בשבוע והוא אינו בא וכך אני איני יכולה להגיע ללימודים האקדמיים שלי אחה"צ. האם בכך לא נגרם לי נזק כספי? למה שהכסף ילך לקופת חיסכון בצד? הרי ברור שאני חוסכת לילדים כסף בצד וגם אביו. בנוסף בשביל הדווקא הוא מגיע לראותם בימים אחרים מכפי שסוכם ואח"כ כשאנחנו לא בבית בגלל שאני לוקחת את הילדים לטיפולים פרא-רפואיים (ריפוי בדיבור, ריפוי בעיסוק וכו') אז הוא טוען שאני לא נותנת לו לראותם ופונה למשטרה. ואני לא יכולה לבטל לילד טיפול ברגע האחרון מאחר ואז אני בין כה אשלם בגין הביטול. בקיצור, בעיקר לנו האימהות נגרם נזק כלכלי עצום. גם ירידה ברמת החיים, אין מי שיאסוף/יחזיר ילדים מהגן, חייבת לעסוק במשרת אם, מזונות שלא מספיקים כי הוא "מחביא" את הכנסותיו (עובד בשחור), אני זו שנעדרת מהעבודה בגין מחלות הילדים, והוא עושה מה שבא לו. אז לדעתי יש לתת את הדעת על פיצוי כספי הולם!!! ג.
ג. | 23.09.12
25.
מה לגבי אבות עבריינים שמתחמקים מחובתם לתמוך בילדיהם ואין דרך לאכוף זאת. ילדים גדולים
יותר מרגישים ומבינים את משמעות הסנקציה שהאב נוקט שפוגעת באיכות החיים שלהם. הם ממסרבים לראות את האב המניפולטור שדואג לחייו החדשים ע"ח בנו ומערים על כולם בטענות סרק שאינו עובד או אין ביכולתו לשלם.החוק מחייב אותו לתת בכל תנאי אך הפירצה הקיימת מאפשרת לאבות סוררים להטיל את התשלום על ביטוח לאומי.ככל שהילד מתבגר הוא מפתח כעס רב על הקשיים שהאב גורם והעומס שנופל על האם. זאת חוצפה להטיל סנקציה כספית על האם, אם הסיבות הן אב שמתנער מלקיחת אחריות. קשה לצפות מנער שרואה את אימו מתקשה בחיי היומיום לדאוג לצרכיו, מפתח אמפטיה כלפי אב כזה. כמובן שאב כזה עומד ע"כ שתעשה הפרדה בין אי רצונו לתמוך בבנו ולדאוג לצרכיו לבין הצורך שלו לראות את הבן. האם הגיוני להעניש את האם על סרובו של נער מתבגר ומבין לראות את אביו?
www | 01.10.09
24.
סופסוף
תודה לאל שיש התיחסות של עו"ד ובתי משפט לנושא כאוב זה. אני אם משמורנית על 3 ילדי. כאשר ניסחנו את הסכם הגרושים נתתי לאביהם בחירה מלאה בענין התדירות בו ירצה לראות את ילדיו. הוא בחר לראותם ולקחת אליו ללינה פעם אחת באמצע השבוע בלבד, ופעם אחת בשבועיים לשישבת. לצערי , גם את זה הוא לא עושה. הוא לוקח אותם בקושי פעם בשבועיים שישבת וזהו. כאשר אני מעירה לו על כך, הוא עונה : "אני לא חייב". המזונות שאני מקבלת הם מינימליים. אין לי כלל הזדמנות לנסות ולפתוח דף חדש, ואפילו, בשביל לצאת לקפה עם חברה אני צריכה לתמרן. הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה הזאת. במידה ומתארגנת קבוצה כלשהי כל - מנת לנסות ולפעול בענין - אשמח להצטרף. בטוחני שאני לא היחידה.
אלין | 27.09.09
22.
אבות יודעים לגרום שהילדים לא ירצו
הפרופסורית המתממת וכל עורכי דין שעושים לעצמם פרסומת כולם יודעים מה קורה בבתי משפט למשפחה איך האמהות אוכלות אותה שכמה מזונות ילדים נמוכים ותביעות רכוש שיש כסף הם גוררים שנים בשביל שהנשים יותרו ואיזה טריקים יש לאבות אבל כולם שותקים מענין למה!!! העיקר לעשות עוד חוק כאילו שהם לא יודעים כל זמן שבבתי משפט כמו תל אביב ישבו שופטים שמנצלים כל דבר לפגוע כלכלית בנשים רק הנשים ישלמו בסוף כמו שקורה בכל הנושאים האחרים
והאמא עוד תשלם להם | 20.09.09
19.
קנסות על הפרת הסדרי ראיה
... אל תדאג עו"ד רועי סידי - כרגע אמנם זה נדיר אך במהרה בימינו אמן יהפוך השיוויון בין נשים לגברים בענייני החוק ובמיוחד בתחום המשפחה לאקסיומה. ... והכי חשוב - ההורה המשמורן (בעיקר הנשים כמובן) לא יוכל להשתמש בילדים יותר כתחמושת במלחמתו בבן הזוג!!! ולפרופ' רות הלפרין־קדרי - מקווה שתוכלי להתעלות על מניעיך הפמיניסטיים ולשם שינוי באמת לדאוג לטובת הילד בהצעת החוק שאת מכינה. מוכן לסייע לך!
NBA24353 | 16.09.09
16.
קנס גבוהה הוא הפתרון -לכל הפרה-(גם עבירה על חוקי התנועה-או מס הכנסה)
רוב השופטים ועובדי רווחה מחפים על האם -כי היא ברוב המקרים מפרה את הצווים- שאלתי איש משטרה בדרום -כמה אבות או אמהות הכנסתם לבית סוהר , תשובתו :השנה 23 אבות -ואף אם !!! ?????????????? השבתי לו "צריך להכניס את כל האבות לבית סוהר מראש ובזה סיימתם את כל הבעיות" שאלתי מנהלת ברווחה-האם היא מזמינה את האב לאירועים בגן -תשובתה : באם האם מתנגדת ,היא מצדדת באם ולא מזמינה את האב, הייתי עדה למקרה שגננת הזמינה את האב למסיבה במצפה רמון -ומיד ביטלה ההזמנה לאב מכיוון שהאם דרשה לבטל את בוא האב מהצפון-והילדים בכו -והיכן הרווחה -????
אמא של אב שכול שלא רואה את ביתו | 16.09.09
14.
ביקורי אבות
....צריך להיות "בן אדם " 2 ההורים. ומה יעשה אב שהינו מדריך\נהג ונמצא בעבודה ? בשנים האחרונות החוק מכביד על האבות,סוחט אותם,"והתרגילים "לכך מתרבים... לא פלא שגיל הנישואין עולה...ודי לחכימא ברמיזה ! המפתח לשמירת המסגרת המשפחתית הוא " להיות בן אדם לפני וחלילה ! ,אחרי הגרושין....
משה חיים | 16.09.09
13.
ואם אני בחו"ל
אם אני גרוש, אב לשלושה ילדים והעתקתי את מגוריי לחו"ל בגלל מצב כלכלי קשה? בימ"ש יכול להכריח אותי לשלם? גם ככה מצבי רעוע ו80 אחוז מהמשכורת למזונות. ממה בדיוק אשלם מזונות. שלא לדבר על ההוצאה הגדולה, נסיעה ארוכה אל הילדים, להוציא אותם מחוץ לבית כי הגרושה לא מסכימה שנהיה בבית שלהם, כל זה עולה המון כסף... שאין לי. שלא תבינו לא נכון, אני אוהב את הילדים ורוצה אותם בקרבתי.
שרון | 16.09.09
12.
מה קורה כשהאב רוצה לראות את הילדים והאם מסרבת .
5 שנים לא ראיתי את הילדה שלי בשל הנקמנות כי אני תבעתי את הגירושין. בעיקבות זה הוגשו 5 תביעות לבית משפט בשל ביזיון בית משפט , תגובתו של השופט : "מה אתה רוצה שאעניש את האם?" עניתי כן תשובתו הייתה " זה לא רציני " (השופט ד"ר ג. ).
dani | 16.09.09
11.
להתקין שעון נוכחות בבית האם/ האב ולהחתים כל ביקור, ככה לא יהיו ספקות !!
רעיון קצת מפגר אבל אפשר לחשוב בכיוון. שימושי במקרים קיצוניים של אם אכזרית המונעת ביקורים או אב חסר לב שלא בא לבקר או מבטל. קריאת השעון תתבצע ע"י עובדת סוציאלית במקרה נדרש. כל מה שנדרש זה שעון נוכחות שזה דיי זול, כרטיס מגנטי לכל הורה ועובדת סוציאלית שמגיעה עם מחשב נייד ופורקת את השעון במקרה הצורך.
טל | 16.09.09
8.
99 אחוז מהמקרים הם כשהאם מונעת מהאב לראות את בנו.
אני מאד מקוה שבתי המשפט יטילו קנסות כבדים על האם שמונעת מהאבא לראות את בנו. על פי רוב, סיבות המניעה הן אגוצנטריות ומרושעות לחלוטין. כמו: לא דיברת אליי יפה בטלפון. לא נתת לי כסף תוספת. וכל מיני תביעות שאין להם שום ביסוס וזכות. הנשים מנצלות את הכח האדיר שנתן בידן המחוקק , כדי להתנהג כמרושעות ביותר בבני האדם. עצוב מאד. כיום האפליה המשפטית נגד גברים היא אחת העוולות החמורות ביותר במדינת ישראל. ואין איש פוצה פה ומצפצף.
אמיתי ביותר | 16.09.09
7.
שטויות במיץ
המדינה לא ערוכה לגבות כספים מאבות שלא משלמים מזונות, אז מה בדיוק תעשה אם שאב ילדיה לא מגיע לקחת את הילדים באופן סדיר, תתרוצץ ותחפש ממי לגבות את הקנסות. אבות גרושים צוחקים בפני הנשים ובעיקר בפני ילדיהם ואף אחד לא נותן את הדעת על הדבר הבסיסי, לשלם מזונות עבור ילדים בכדי שיוכלו לגדול בשקט.
אופיר | 16.09.09
6.
מה לגבי מזונות?
כל הכבוד ! מה לגבי מזונות? אני גרושה כבר 7 שנים ולא מקבלת מזונות. פניתי ללשכת הוצל"פ, צווי מאסר... כלום לא עזר.. הגרוש שלי מסרב בכל תוקף לשלם מזונות אפילו שחתם והתחייב בהסכם הגירושין. שלא נדבר על הסדרי ראייה, גם זה לפי לו"ז שלו. הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו ויעזור לנו הנשים חד הוריות.. כל עול טיפול הילדים נופל עלינו!
אני | 16.09.09
4.
חבל
אני דווקא חושבת שזה ביזיון אחד גדול. ההורה המשמורן, הוא זה שצריך "לבלוע" הכל, גם במידה שההורה שאינו משמורן, לא יכול לקיים את הפגישות . מה לעשות. בדרך כלל, ההורה שאינו המשמורן הוא האב, שברוב המקרים, אוכל אותה "ביג טיים" במזונות גבוהים, יוצא מביתו ומחזיק על עצמו עול פירנוס גדול יותר מעתה. משהו כמו שתי משפחות. יש כאלו שבקושי נותר להם זמן לשקם את עצמם כי הם צריכים לעבוד כל הזמן, או גם להקים משפחה חדשה... זה ממש מקומם אותי שהנשים שמתגרשות, לא נותנןת מנוחה לגברים לשעבר שלהם. ואני לא מדברת על מקרים חריגים שברוך פטרנו שהם התגרשו. נו, בכל מקרה, בשורה ראשונה וגם תחתונה, חבל על הילדים. אל תיגררו לליכלוכים נוספים, שחררו !!! תחיו את החיים החדשים שלכם.
 | 16.09.09
3.
החוק הזה נותן לגטימציות לנשים לסחוט את הגברים
אני כאישה גרושה מאוד מקומם אותי החוק הזה , אני מכירה אבא שלוקח את ילדיו שלוש פעמים בשבוע בתקופה של 6 שנים למעט מיקרים בודדים שאפשר לספור אותם על אצבעות כף היד , וכל פעם שהאבא לא יכול לקחת אותם היא מאיימת אליו בפתיחת תיק בגירושין לגבי סנקציות כספיות . האם בית המשפט יכול להטיל סנקציה על אב כל פעם שהוא לא יכול לקחת אותם , ואני לא מדברת על משהו קבוע . האם בית המשפט לא בודק כל נושא לגופו ?
מיכל  | 16.09.09
2.
הצעת חוק אינה מוצלחת - מאחר ש...
אם הפיצוי עובר לילד אין אינטרס אמיתי לאם לאפשר לאב לראות את הילד. הרי היא אינה נותרת טינה לילד וייתכן כי ממילא היא חוסכת לו כספים, לכן לא תהיה לה כל בעייה למנוע מהאב לראות את הילד גם במחיר של הפקדה חודשית של כסף עבור הילד שממילא ייתכן ועושה. תשלום פיצוי לאב כבר יכול לשנות את התמונה. אני מציע לכל הפורפ' והד"ר שמנסחים הצעות חוק ממגדל השן בפקלוטה שירדו קצת אל העם ויבינו בפועל מה קורה בסיכסוכים משפחתיים.
דן | 16.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת