אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כל הדרכים מובילות לדיוטי פרי

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
בונים על הכנסות ומצד שני שמים רגל
יפה שברשות בונים על הכנסות מהדיוטי בזמן שהמכס מגביל את הנוסעים בקנייה. בכל מדינה נורמלית החוק להכנסת שתייה הוא לפחות 2-3 ליטרים לאדם ואילו בארץ ליטר אחד שזה מסתכם בבקבוק. הנוסעים מפחדים ובצדק לקנות יותר מהמותר ובכך הרשות מקטינה את הכנסותיה... אז מר קובי מור היקר תתחיל לפעול בדרכים שאתה מכיר ותדאג לשנות את ההגבלות על האלכוהול והטבק. ככה יקנו יותר ותרוויח יותר... ככה זה עובד
ניר | 18.09.09
34.
די לבכיינות, המצב בבן גוריון דומה למצב בכל שדה תעופה מודרני.
1. נכון, אין ממש הצדקה למחירים של המזון והמשקאות בשדה התעופה אבל זה המצב בכל שדות התעופה בעולם. מי שלא מעוניין לא חייב לקנות (אפשר להביא סנדוויץ מהבית). 2. נכון, צריך ללכת הרבה אבל, שוב, זה המצב ברוב שדות התעופה. רצינו שדה תעופה מודרני עם שרוולים וזה המחיר, במקום שהאוטוסוס יביא אותך למטוס (כמו בשיטה הישנה וה"פרימיטיבית") אתה צריך ללכת ברגל למטוס. 3. בעיית השבת היא בעיה ישראלית כללית והיא אינה קיימת רק בשדה התעופה. לצערינו מקום שרוצה תעודת כשרות חייב לסגור בשבת ולכן המסעדות הכשרות בנתב"ג סגורות אבל תמיד יש מקומות פתוחים שמציעים אוכל ושתיה למכירה. בהרבה שדות תעופה אחרים (גם גדולים) החנויות והמסעדות (כולל דוכנים) נסגרים בלילה ואתה מוצא את עצמך ללא שירות כלל, לא קר ולא חם לא קפה ולא מים - אז מה עדיף? 4. אני לא קונה בדיוטי פרי אבל השוואות מחירים שעושים מדי פעם העיתונים והאתרים השונים מראים שהדיוטי עדיין זול יותר במוצרים רבים, כמובן שלא בכל דבר וכמו בכל קניה מי שזה חשוב לו צריך קודם לבדוק מחירים במקומות אחרים ולהשוות. 5. אני טס הרבה ותמיד הבחדוק הבטחוני היה יעיל ודיי מהיר, הבעיה נוצרת לפעמים בדלפקים אבל זה באחריות חברות התעופה וזה דבר שקורה גם במקומות אחרים בעולם. 6. בבן גוריון אין הגבלה על הכנסת נוזלים, רק מי שיש לו טיסת המשך צריך לדאוג לקיים את ההנחיות הדביליות האלה. 7. התחבורה בשבת היא הבעיה העיקרית של המקום. העובדה שאין תחבורה ציבורית בשבת ושהפעילות של האוטובוס המיוחד לתל אביב, שפעל בעבר שבעה ימים בשבוע לאורך כל שעות היממה, הופסקה היא בהחלט שערוריתית. גם העברת רוב קווי האוטובוס לאירפורט סיטי והצורך באוטובוס מקשר לא היה מעשה חכם אבל בימי השבוע הרכבת מספקת פתרון טוב ונוח להגעה לשדה. בקיצור, לא הכל מושלם אבל בכל קריטריון, כולל בהשוואה למיטב שדות התעופה בעולם, בן גוריון מקבל ציון גבוה וזה משתקף בסקרים שמתפרסמים כל שנה ע"י ארגונים עצמאיים.
אמיר | 17.09.09
32.
חניה לטווח ארוך היא הגזל בהתגלמותו
בערך חמישים ש"ח ביום. שאטל עם נהגים עצבניים וחוצפנים שנוסעים כמו נהגי מירוצים. זמן המתנה בלתי נסבל לשאטל. הדיוטי פרי זה פשוט אחיזת עיניים. כל השוקולדים עולים פי שניים ממחירם במכולת רגילה בלונדון. האכות רעה והכמות ענקית. אפשר לגזול את כל האנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לגזול את כל האנשים כל הזמן. יום הדין של הגזלנים יגיע.
נוסע מתמיד | 17.09.09
28.
5,6,15,20 הצדק איתכם ! תגובה ל-15
גם בדרך חזרה, ההליכה מהמטוס עד למזוודות די ארוכה ומעייפת וזה, עוד אחרי הליכה מרובה בשדה התעופה שממנו חוזרים מחו"ל. יש שדות תעופה בחו"ל שצריך ללכת הרבה מאחר, שתמיד אנחנו ממוקמים בסוף שדה התעופה, מסיבה בטחונית. בגלל העומס הנוראי בשדה התעופה שלנו בעונת הנסיעות, בגלל תקלות במחשב שקורות לא אחת, צריך לעמוד הרבה מאוד זמן בתור, כשמוסרים מזוודות ולקבלת מקומות ישיבה, ובדיקת הדרכונים לכן, לא תמיד מספיקים את הדיוטיפרי זאת למרות, שמגיעים לשדה מספיק זמן מראש. שנה טובה לכולם ונסיעה טובה למי שטס בעונה זו.
נעמי | 17.09.09
26.
מחזק את 9 ו 15
בנסוף למחירים השערוריתיים קבלו תמונת מצב: יום ראשון האחרון, השעה 23:00 בתחנת האוטובוס שאמור להחזיר אותנו לחניה לטווח ארוך, לא פחות ממאה ( 100) נוסעים על מזודותיהם, ילדהם ועגלותיהם. זמן המתנה לאוטובוס למעלה מ 30 דקות, האוטובוס מגיע ומעמיס לא יותר מ30 איש שבדרך נופלים אחד על השני, ופוגעים אחד בשני תוך כדי הרמת מזוודות. המאושרים שהצליחו לעלות על האוטובוס נדחסים כמו כרישים בקופסת סרדינים. כעבור עוד 20 דק' אוטובוס מספר שתיים מגיע ( לחלקנו כבר זמן ההמתנה 50 דק') ושוב אותו הסיפור, מיד אחריו מגיעה נהגת אוטובוס שמעלה את שאר הנוסעים, ( איזה מזל שלא נחתה עוד טיסה ברגעים אלו). כשהאוטובוס עוזב מבט חטוף למדרכה מגלה שתי מזוודות ללא בעליהן, בטח מהבלאגן שנוצר נשכחו ע"י בעליהן. את המשך הדרמה אני רק יכול לתאר לעצמי, אנשי בטחון, חבלן משטרתי, חסימת כבישים ומה לא, ויבוא מי שיגיד ... איך אפשר לשכוח מזוודה, אנשים לא אחראים, ועוד. מי שהיה שם יודע שלא האזרח הקטן אשם, אשמים אלו שגוזלים אותנו. והעצוב הוא שאנחנו נמשיך להתלונן ושכלום לא ישתנה...כי שמים עלינו פס שנה טובה
רז | 17.09.09
25.
טיפים חשובים מנוסע מתמיד.. תקראו או שתיקרעו..
1. כשאתם קונים מוצרי מזון כמו ממתקים בדיוטיפרי בנתב"ג, חשוב ביותר לבדוק את תאריכי התפוגה. במקרים רבים, תאריכי התפוגה מאוד מאוד קרובים למועד הרכישה, ולכן האיכות בהתאם. 2. המחירים בדיוטי של המשקאות המזון והבשמים יקרים לעתים בעשרות אחוזים מהנמכר בכל חנות אחרת בישראל, שלא לדבר על הסופרים למיניהם. 3. מוצרי החשמל שנמכרים בדיוטי יקרים גם הם בעשרות אחוזים מהנמכר בחנויות בארץ, ואם חלילה תיתפסו במכס, בכלל המחיר לא ישתלם לכם. וכן, נתפסים במכס, בניגוד למה שחשבתם.. 4. הרבה יותר משתלם לקנות מחשבים ניידים, מצלמות וגאדג'טים דרך איביי או אתרים בארה"ב לאור שער הדולר הנמוך יחסית, מאשר בישראל. מכס על מחשבים ממילא אין, ורק מעמ תתבקשו לשלם בתוספת אגרה של כמה עשרות שקלים לדואר. 5. אייפון אל תחשבו אפילו לקנות בדיוטי פרי... 6. אם יש לכם אפשרות לא לטוס באלעל הרווחתם. גם שירות טוב יותר, גם מושבים מרווחים יותר, וגם פחות הפרעות במהלך הטיסות. יקר אולי בכמה עשרות דולרים לכיוון, אבל שווה כל אגורה. 7. ונסיים בבדיחה: "הנוסע המתמיד של אלעל".
אורן | 17.09.09
22.
בהרבה מקומות בעולם אין את ההתנפלות הזו על מוצרי בישום ומשקאות
ישנן חנויות פטורות מכס יותר גדולות משלנו אבל אין את אווירת הקנניות שלנו.(לדעתי זה נושא למחקר אנתרופולוגי) ממתי קונים מיקסר בדיוטי פרי ? מה לכיריים לבישול לנסיעה לחו"ל ? רק חסר שיביאו חלות שבת ,חלב בשקיות ואשל ולחמניות .... ולכן במסחר כמו במסחר מרביצים עלינו קופות יפות בחנויות הפטורות מכס ואין שום בסיס תחרותי במחירים . אבל זו אינה הבעיה היחידה ,כמה אפשר לחגוג על הקיבה של הנוסע הרעב והצמא ? כמה שיותר ,כי גם בחול גובים על כוס כפה 2.5 אירו ועל סנדביץ 6 אירו ,טעות ,בחו"ל מרוויחים ומשתכרים באירו ואצלנו בשקלים החזקים והיפים של שכר ממוצע שנע סביב 1,500 אירו ברוטו במקרה הטוב ......חברים באו שבעים והצטיידו בסנדביצים מהבית.
נוסע מתמיד | 17.09.09
20.
נתב"ג הוא שדה יפה ושערורייתי
הדיוטי פרי הוא אחד היקרים בעולם. ובדרך כלל יקר יותר מקניה ב"סתם" חנות בארץ. ידעת שאתה משלם כדי שהעשירים ומיוחסים יקבלו תור מקוצר ויחס מועדף? כולנו משלמים אגרת נוסע שכלולה במחיר הכרטיס. ואז אנחנו עומדים זמן ארוך בבדיקה הבטחונית . ישעתם שקוני כרטיס ביזנס מקבלים תור מקוצר? איך? ע"י הקצאת כח אדם מיוחד שיטפל בהם. אותו כח אדם שיכול היה לטפל בנו ולקצר לכולם את התור עומד שם ומחכה רק למיוחסים. למה? ככה. כי חברות התעופה לחצו. ולא, המיוחסים לא משלמים אגרה גבוהה יותר. בדיוק כמונו הם משלמים את ה 13 או 15 דולר או כמה שזה יהיה. אנחנו שותקים בתור והם עוברים חולפים על פנינו בחיוך. ילפני כשנה העלתה הרשות את מחיר החניה לטווח ארוך. למה? כי אפשר. כי עושים רווח עצום עלינו. קיבלנו משהו נוסף בתמורה? לא. סתם משלמים יותר על אותו דבר בדיוק. אבל תהיו סמוכים ובטוחים שכמה מאפיונרים של הרשות נסעו לחול ללמוד על איזו שטות שאותה ימליצו לקנות אחר כך ולספר לנו על התייעלות רשות שדות התעופה הרסה את השדה הכי יפה בארץ
יוסי | 17.09.09
14.
נתב"ג = קניון עם מגרשד חניה למטוסים. ולמה בשבת אין אף מסעדה פעילה ?
אני לא מכיר עוד שדה תעופה בסדר הגודל של נתב"ג שבו צריך ללכת כל כך הרבה כדי להגיע למטוס (נכון, בהיתרו בלונדון או ב JFK הולכים יותר אבל הם גדולים פי כמה וכמה מנתב"ג). ולגבי השירותים לנוסע - המצב בשבתות בנתב"ג הוא פשוט שערוריתי. מי שטס מנתב"ג בשבת או בחג לא יכול לקבל ארוחה חמה ואפילו לא קפה נורמלי. במקום זה יש דוכן עלוב של ארפה שמציע כריכים קרים ונס קפה. אני טס הרבה (כולל בסופי שבוע) וראיתי שם לא פעם תיירים שתכננו לאכול במקום לפני הטיסה ונדהמו כשראו שכל המסעדות סגורות. הסיבה? כמובן - כשרות ולכן ממציאים המצאות כמו הדוכן הנפרד שכאילו אינו חלק מהמסעדה שזה בכלל מגוחך: אם הוא אינו חלק מהמסעדה - למה הוא לא יכול למכור מאכלים חמים וקפה נורמלי? ואם הוא כן חלק מהמסעדה - איך הוא יכול להיות כשר? והבדיחה הכי גדולה היא שהמסעדות סגורות אבל הדיוטי פרי עובד כרגיל שהרי "פיקוח כסף דוחה שבת". בושה.
א. | 17.09.09
13.
קניות בדיוטי פרי
לידיעת כל הנוסעים לחו"ל, אומנם בחנויות הפטורות ממכס מוכרים לכם סיגריות,משקאות חריפים , ובשמים בכל כמות שתירצו, הריני להביא לידיעתכם כי אומנם מותר לקנות כמה שרוצים אך במכס יהיה עליכם להצהיר על כל הכמות ורק מה שמותר לכם במסגרת הפטור לא תשלמו מסים ואילו על יתר הכמות העודפת תחויבו בתשלום מסים, ובמידה וגם לא הצהרתם על הטובין במסלול האדום תחויבו גם בתשלום של קנס מינהלי . ראו הוזהרתם
התייר המתמיד | 17.09.09
9.
החניות במתחם השדה
ציפיתי שכשאבוא ברכבי לשדה ואחנה את הרכב ,לא יגזלו ממני כעבור 4 וחצי ימים בלבד סכום לא פרופורציונלי של 200 שקלים.. הרי אני משלם את כל ההיטלים למיניהם ומשלם את הכרטיס ,אז לפחות שהחניה תהיה במחיר נורמלי ולא אבסורדי! מהיום אם אטוס אני אגיע רק ברכבת.
שלמה לב ארי | 17.09.09
7.
לא לקנות מוצרי חשמל
אל תחשבו שמחירי חנות החשמל זולים יותר מבארץ, איך נפלתי בדרך לחופשה: המצלמה המשפחתית התקלקלה ומכיוון שידענו שאנו טסים לחופשה, החלטנו לקנות מלצמה בדיוטי פרי, לא יאמן מחירים גבוהים בעשרות אחוזים מהמחירים בארץ. ולשיטת החנות...... מביאים דגם בלעדי שלא נמכר בארץ, וכך לא ניתן להשוות מחירים. אבל אם בוחנים דגם זהה באיכות ובפונקציות מגלים.... שצריך לחייך טוב טוב כשמצלמים אותנו כי.... אכלנו אותה ובעשרות אחוזים. טיפשים בחנות החשמל, כי עלע אפשר לעבוד פעם אחת ואני לשם לא חוזר
אבי | 17.09.09
6.
חשבתי שאנו עומדים לקבל שדה תעופה חדיש קבלנו קניון שיש לו שדה תעופה
המרחקים הגדולים ברגל שנוסע צריך לעבור מביקורת הדרכונים ועד לאולם ההמתנה לא נעשו לטובת הלקוח אלא לטובת הפעילות המסחרית . אני מצטרף לכל אלפי הנוסעים העייפים שצריכים לגרור עצמם בדרך הארוכה מהשרוול עד לביקורת הדרכונים ותוהים למה לכל הרוחות רשות התחבורה שאמורה לעסוק בתחבורה ולהקל על הניזקקים לשירותיה עוסקת במסחר על חשבון הנוחיות של הנוסעים אנירשות תחבורה אמורה לעסוק בתחבורה ולא במסחר
יוסי מור | 17.09.09
5.
התיעלות
1.אין סיבה שהמחירי השרותים בנדב"ג יהיו גבוהים ומופרחים, כל איזורי המסחר ובתי האוכל נהנים ממונופול ובלעדיות וההרגשה של הנוסע היא של ניצול ציני של בתי העסק בעידוד הנהלת שדות התעופה ( מ ק ו מ ם) 2. לבדוק אפשרות שיפור השירות בדלפקי חברות התעופה , ההתנהלות לי הדלפק ארוכה מידי מסורבלת ולוקחת זמן רב
רוזנפלד גיורא | 17.09.09
2.
קניות בדיוטי פריי - אזהרה
לכל הנוסעים - שימו לב בקנייה בדיוטי פריי למבצעים , ישנה תקלה שלא מבצעת את ההנחה של המבצעים של הבשמים, לדוגמא 3 בשמים והרבעי חינם.טסתי ב2 ל ספטמבר לחול וקניתי מוצרים שבמבצע ,בטיסה התברר לי שלא התבצעה ההנחה למוצר הרביעי,זוג חברים נוסף שעשה קנייות ושילם בקופה אחרת גם בחשבונו לא התבצעה ההנחה.בבפנייה לשירות לקוחות נאמר שלא ידוע על פניות מסוג זה.אז לפני שעולים למטוס אנא תבדקו את החשבוניות נראה שהדיוטי עושה קופה על חשבוננו אם כל הפרסומים.פניתי לשירות לקוחות מייד שחזרתי ועד היום לא יצרו קשר. שתהיה לכם נסיעה טובה
משה רבי | 17.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת