2. ל-1: אל-על איננה חברת התעופה "שלנו". היא חברה העובדת על גבול המותר בסחיטת ציבור הנוסעים. לדוגמה: היא משלמת לחברת Air India כדי שלא יטוסו לארץ ויתחרו בה על הקו להודו, כדי שיוכלו לגבות מחירים גבוהים. הם נהנים מהגנה חסרת תקדים בכל חברה פרטית מצד משרד התחבורה (היתכן שזה קשור להמוני כרטיסי החינם שהיא מחלקת לבעלי קשרים, על חשבון אלה שמשלמים ?) בקיצור: חברה גרועה, תמיד מאחרת, מחירים מופקעים, שרות מתחת לכל ביקורת, רישום יתר (מוכרים את הכסא שלך לעוד מישהו). נקווה שיעלמו כמה שיור מהר לטובת ציבור הנוסעים. נוסע לשעבר באל-על | 22.09.09 (ל"ת)
1. טימטום אין מדינה יותר טיפשה ששמה רגל לחברות התעופה שלנו רגל מאשר מדינת ישראל במקום לעזור להם שמים להם רגלים ומה אם יהיה להם הסכמים זה רק יעזור להם לשרוד בשוק המטורף הזה מספיק כבר עם הרשות להגבלים עסקים אתם צרכים להבין שיש תחרות אז קדימה אל על עלו והצליחו משה רבנו | 18.09.09 (ל"ת)
אל על סיימה את הסכמי ה"קוד שייר" עם חברות התעופה של דרום אפריקה ובלארוס
2 תגובות לכתיבת תגובה