אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סוף עידן ידין ענתבי: הרבה כוונות טובות, הביצוע קצת פחות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
גם פגיעה אנושה ברוכבי רכב דו גלגלי
ראיה צרה (של המפקח על הביטוח -מר ידין ענתבי)של שוק ביטוח החובה של רכב דו גלגלי,ללא התערבות נחוצה של שר התחבורה.תגרום לנטישת כלי רכב אורבני אידאלי ל"טובת " מכוניות. בפועל יהיו יותר מכוניות על הכבישים,יגדל גודש התנועה ,תתעצם בעיית החנייה (החריפה במילא) ויגבר זיהום האוויר. רוב מדינות המערב ,הפנימו את התועלת הגלומה ברכב דו גלגלי .רק בישראל (עם מזג אוויר אידאלי לשימוש ברכב דו גלגלי) מתכחשים לסוג הרכב הזה. עיוותים בחוק הפלת"ד ,דחפו חברי כנסת לפעול למען ביטוח חובה לרכב דו גלגלי ,הוגן וסביר.שינוי חוק "חלוקת הנטל" ליחס של 25/75% ,מעיד על הצורך הדחוף בתיקון העיוות. אנו מבקשים שעליית תעריפים דרמטית וקיצונית ,תקבל את אישור המחוקק/כנסת .
אליקו אלג'ם | 22.09.09
6.
ידין בחור מוכשר ביותר אבל תדאג לבעיית ריבוי ביטוחי מנהלים לאדם אחד
שלום במצב של היום בו אנשים מחליפים עבודות אך אין ביכולתם לרכז את הביטוח תחת קורת גג אחת מסיבות שונות יש אנשים שייש להם ביטוח מנהלים שנתיים בחברה X אח"כ 5 שנים בחברהY שהמדינה תדאג למצוא דרך בלי שהאזרח הפשוט ידפק.
אחד האדם | 21.09.09
5.
שכחתם עוד משהו חשוב
הוא הצליח להרוס במו ידיו את שוק הדו גלגלי בארץ על ידי מחירי ביטוח חובה מטורפים ובלתי הגיוניים רק מתוך רצון לפגוע ברוכבים וכדי לרצות את חברות הביטוח. כתוצאה מכך אלפי רוכבים נוסעים ללא ביטוח חובה. אבל מצד שני אני חייב להודות לו באופן אישי, כי הוא הסיבה עיקרית שבגללה פתחתי בהליכי הגירה למדינה מערבית נורמלית שבה אוכל לרכוב כאוות נפשי במחירים שפויים וכך המדינה מפסידה את המיסים שלי ושל משפחתי ואם ילדי הגדולים יתחתנו עם נוכריות, הרי שעוד דור של יהודים יעלם מהעולם. תודה ידין, המון תודה לך עבודתך הנפלאה בכך שהיית המשקל המכריע בעזיבתי את המדינה והלוואי ולא ניפגש לעולם.
עיתונאי צפוני | 21.09.09
4.
מכירת קרן גלעד לחברת הראל
לפי העיתונות , קרן פנסיה גלעד ,נמכרה לחברת הראל ב100 מליון ומנהל קרן גלעד עמד לקבל 10 מליון והיועצת המשפטית 1.5 מליון וזה נוגד את החוק. כמובן שלפי החוק היה אסור לתת למנהל והיועצת כספים. הנושא הגיע למפקח על הביטוח והוא העביר את הטיפול ליועץ המשפטי. וראה פלא , לאחר כמה חודשים , המפקח אישר את המכירה ולא היציע מכרז . היו לפחות 2 חברות ביטוח שהיו מעונינות לקנות , אולם , לא העיזו לפתוח את הפה. השאלות הנשאלות : 1. מדוע המפקח אישר את העסקה בזמן שמנהל הקרן והחברה הקונה עברו עבירה? 2. מה עלה בגורל מנהל גלעד שתיקו הגיע ליועץ המשפטי ? 3. האם יהיה מותר למפקח לעבוד בהראל , בעתיד? לסיכום : גילוי נאות צריך להיות גם למפקח . היכן העיתונות???????????????
אזרח | 21.09.09
3.
שהמחליף יטפל הנושא סיכון תוחלת חיים
את מחליפו של ענתבי צריך לתת את הדעת על נושא "סיכון תוחלת חיים", בפרט לגבי קרנות הפנסיה, שמהווה פצצה מתקתקת עבור עמיתי קרנות הפנסיה. מקדמי הקצבה עולים בקצב של כ1% בכל שנה, ונעמיתים עלולים למוצא את עצמם בעוד כ15-20 שנה במצב שהפנסיות שהם מקבלים יורדים באופן משמעותי ביותר, בלי כל הגנה, גם במהלך תקופת קבלת הפנסיה בפועל. אם אגף שוק ההון לא יטפל בנושא זה, אני צפויים למשבר חמור ביותר, בדומה בחומרתו לזה שהוביל להלאמת הקרנות הותיקות.
יונתן | 21.09.09
2.
אז מה הוא רוצה מהחיים שלנו רוכבי דו-גלגלי
הוא הולך למרר לנו את החיים להוריד מהכביש אלפי רוכבים בגלל הרצון המטופש שלו להעלות את תעריפי ביטוח החובה של הדו גלגלי ליצור עומס בכבישים , זיהום אויר, פחות חניה וכל זה בגלל שיגעון גדלות האם הגיוני לשלם 6500ש"ח לשנה ביטוח לאופנוע מעל 250 סמ"ק במקום לעודד ולהפחית עלויות הוא מעלה שיפרוש בשקט ויבטל את הגזרה המטומטמת כלכך
לקנר | 21.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת