אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך מעיפים מכאן את חוס הידינק הישראלי

63 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

62.
ל- 61 , מסכימה עם הכל אבל .....
אנחנו לא נפסיד , ננצח ובגדול , ונוכיח לכולםםםםםםםם אבל לכולםםםםםם , מה אנחנו שוות ומה היכולות שלנו וכמה הפרוייקט הזה חשוב , וכמה שכל ענף ספורט בארץ צריך לעבוד ולעבוד קשה כדי להגיע לתוצאות . ונוכיח שזה לא עניין של יכולת בארץ זה עניין של עבודה , ועבודה קשה , התמדה זמן וסבלנות
kan | 29.09.09
61.
גם אתה צודק
אתה צודק. 50 הוא גדול וצודק. העסקנים הישראלים הם הגורם המתחלף. כל דור של עסקנים באיגוד הכדורעף מנסה לפגוע בספורט יותר מקודמו. אתה לא מרגיש שיש פה תחרות סמויה -מי יהרוס יותר את הכדורעף ואו את מה שנשאר ממנו..... הן משתדלים לא להשאיר כלום לאלו שיגיעו אחריהם... אנחנו הספורטאיות לא נתן להם לשבור את רוחנו. נמשיך לשמור על כושר מינימאלי- וכשנופיע ביוני במבחנים הבאים ושחו"ח נפסיד בנקודה - נדע איזה עסקן להאשים.. אבל הוא כבר לא יהיה כאן....
ל-56 | 28.09.09
58.
שטופמן
נכשלת. בבקשה ממך תתחלף. אנחנו רוצים רוח חדשה. לא רוצים אותך!! את נכשלת. אם היה סיכוי כלשהו לענף עם זלינגר אז גם את זה אתה מחסל. שחקנים יקרים שקוראים את מה שאני אומר: קומו ותמחו נגד שטופמן. לא ייתכן שיהיה בן אדם 10 שנים בתפקיד וגורם לענף למות. רק לשחקנים ולמאמנים יש כוח. זה הזמן. אתה בלי כבוד תתפטר כבר-לא רוצים אותך.
רון | 28.09.09
57.
"כול הכבוד לאיגוד שעומד על שלו!!!!!!!"
איגוד עם מסורת,אנשים עם קבלות! יש שמועה שמספרת ששמעון מזרכי הגדול לא זז מטר בלי יעוץ ממובילי איגוד הכדורעף. השגים מרשימים לאורך השנים. הריסת התשתיות ברמה הארצית(מרשים), שבירת כול חלום הקשור לענף(עבודה של שנים)וליגה עם מספר צופים שעולה על כמות הסועדים בארוחת ערב בקיבוץ אחרי הפרטה! מדהים!!!! מגיע אחד חצוף,מבוגר עם ביצים של לוחם ענק, עקשן שלא אוהב קומבינות!!! רוצה להרוס את כול הפרויקטים של האיגוד. היהודי לא מבין, רק רציתי להגשים חלום, אולמפי?עולמי? אירופאי? לעבוד חמש שש שעות ביום! " לא אצלנו אדוני" הם אמרו, הצלחות ידידי ,לא אצלנו !!!1
D.V | 28.09.09
55.
אם זה לא היה אמיתי-כאן ועכשיו , זה היה ראוי לפרס ההזיה של השנה
לקרוא ולא להאמין. לא יכול להיות שזה קורה בישראל -הארץ המובטחת. הביאו את המאמן הכי טוב בעולם לנשים. התגייסו כל מוסדות הספורט ויזמים פרטיים למען ענף הכדורעף ומי רוצה לפרק את הכל ? ראשי ענף הכדורעף.... זה בטח רק חלקם -אבל האחריות הכוללת נופלת על כל חבר הנהלה. קראנו הרבה עתונים וספורים על מלחמת יום הכפור. מחדל פרוק הנבחרת הוא יום הכפור של הכדורעף הישראלי. תוקם מיד ועדת אגרנט ויודחו כל האשמים.
היינו כחולמים | 28.09.09
54.
היכן שרת הספורט ?
גבירתי השרה, 4 שותפים התאגדו לשותפות עסקית-ספורטיבית תודות ליוזמתו של יזם כלכלי מזהיר -ישראלי - ששם מכספו חצי מיליון דולר כל שנה !! כן חצי מיליון $ לענף הכדורעף !! ליזם יש "חטא קדמון" -אליבא דאיגוד הכדורעף- הוא מכיר ומעריך את זלינגר והישגיו הבינלאומיים והוא אף ידידו (שומו שמים) היזם התנה את כניסתו לפרויקט בכך שגם השותפים יתקצבו את הפרויקט -ויקימו שותפות אמת. מתוך הכרת סגולותיו של המאמן הדגול הצטרפו בחדווה הועד האולימפי בראשותו של היו"ר- צ. וורשביאק (שלא מצטרף בקלות ליזמויות כאלו),ראש מינהל הספורט של מדינת ישראל -דר. אורי שפר בגייסו גם את המועצה לקדום ספורט נשים, וכן -גם איגוד הכדורעף הוא שותף מתוקף אחריותו על הענף. היחס התקציבי של ההשקעות הוא שהאיגוד הוא השותף הפינאנסי הקטן ביותר בפרויקט זה. סדר גודל של 10-15% זוהי השקעת האיגוד (אותה הוא מקבל בין השאר מהקצבות הטוטו לאיגודים ומהאגרות שהוא גובה מהמועדונים והספורטאים ) כלומר - שלושה שותפים חיצוניים לאיגוד מקצים לו 85-90% מפרויקט זלינגר. והנה אחרי שנה וחצי-שנתיים , החליט אחד מארבעת השותפים -איגוד הכדורעף לעשות צעד חד-צדדי(אפילו ללא החלטת הנהלת רשמית בעת המעשה) , לפזר את הנבחרת עד להודעה חדשה מתוך תקווה שדר. א. זלינגר יתייאש מהעסקנות הישראלית המצויה ואו אולי דר. קובי ריכטר יתייאש ויפסיק להשקיע... אם קובי יישבר, אזי אף משקיע פוטינציאלי אחר לא יסכים לעשות בעתיד פרוקיט משותף עם איגוד ספורט כלשהוא-כי תמיד הוא יהיה נתון לחסדיו של העסקן הישראלי הגחמן, שברגע שלא בא על סיפוקו מסיבה כלשהיא -הוא יעשה הכל להוכיח שבענף אחד אולימפי יש לנו מדליות זהב קבועה בכל אולימפיאדה - ענף העסקנות השלילית. גבירתי שרת התרבות והספורט -קומי ועשי מעשה. # החזירי באופן מיידי את פעילות נבחרת הבנות המושבתת מזה שבועות רבים # השעי את איגוד הכדורעף מתפקוד-בשל הפסקה חד צדדית של הפרויקט ללא התייחסות לשותפים. # קיראי את 4 השותפים אליך למפגש בהול ואל תתני להם לצאת מהחדר עד שיגיעו להסכמה # אם איגוד הכדורעף לא ישתף פעולה, מיצאי את הדרך החוקית לעצור לו תקציבים ולפזרו לקראת בחירות חדשות # גבירתי -למספר חברי איגוד נדמה שהענף שייך להם , והם לא מבינים שזהו פקדון זמני בלבד לנהול, ואם נכשלו בפרויקט הדגל -יש להראות להם את הדרך החוצה ויפה שעה אחת קדם..
מצביע דמוקרטי | 28.09.09
53.
תשובה למס' 14 פולי ארזי
לפולי האם את מכחישה שזלינגר ואגוד הכדורעף זומנו לדיון על פיטורי שחקנית בהריון ובית הדין לעבודה פסק לרעת האיגודוזלינגר? והרי האיגוד ביקש מזלינגר לא לפתר כי זה מנוגד לחוק ועוד הערה אף אחד לא טען כי אסור להעסיר בעל של שחקנית בטיפול בתינוקת אך לפטרו ואח"כ שוב להעסיקו ללא הסכם,ללא חתימה על טופס 101 וללא קבלת שכר זה מנוגד לחוק אבל מה זה חשוב נהול תקין וחוק. זלינגר מאמן מהדרגה הראשונה וצריך להמשיך הפרויקט אבל צריך לבצע הפרדה זלינגר מנהל הצד המקצועי ומישהוא אחר מנהל הצד הארגוני כולל חתימה על חוזים וכ"ו נקווה כי כולם יהיו פתוחים לשינויים
צפוני | 28.09.09
52.
איגוד הכדורעף
כמו כל האיגודים כדורגל כדוריד הכי מושחת 18 חברים איפוטנטים בראשות דורון שמיחי ויוסי גבע הליצנים וכמוכן איגוד הכדורעף שהיור מרגיש לא רלבנטי זה הסוף עסקנים בגרוש מנהלים את הספורט חבורה של כלומניקים שינוי דחוף כל הספורטאים בכל הענפים צרכים להתאחד לשנות את שיטת האגודות והעסקנים ויפה שעה קודם
רן | 28.09.09
51.
האיגוד הזה חבורה של חובבנים
זו ההגדרה המתאימה מגיע אליכם מאמן ברמה עולמית עם הישגים מוכחים ואתם-החובבנים-שלא היה לכם שום הישג-אומרים עליו שהוא לא יודע לאמן?שהשיטות שלו לא מקובלות עליכם? אוקיי-בשיטות שלכם-איזה הישגים הישגתם? מה מודל החיקוי שלכם-נבחרת הכדורגל הכושלת שלא מגיעה מאז 1070 לשום מונדיאל ושום אליפות אירופה? יותר טוב שאדון שטוקמן יקח סיכה ויוציא את כל האוויר מהבלון הנפוח שלו יש לי רעיון טוב יותר-תמנו את שטוקמן למאמן ונראה לאיזה הישגם תגיעו?!!! אני חושב שבני הזוג ריכטר צריכים לפתוח את הפה על האיגוד. אגב-גברת לימור לבנת-איפוא את בעניין הזה? או שאת רק בעניין של לקבל שכר של שר בממשלה בלי לעשות שום דבר לטובת הספורט!!!
יוני | 28.09.09
50.
גדעון יביא לכם את אותם הישגים שהביא לחדרה
אוהדי כדורעף יקרים, מי זה העסקן גדעון רוזנשטיין הזה שהחליט לנקום בזלינגר ? רוצים לשמוע מי זה גדעון ? תשאלו את דוד כפרי המוכר לחובבי הענף שעבד אצלו בעונה הקודמת... מה גדעון הביא לנו בחדרה אחרי אלפיים שנות עסקנות ..... קבוצת נשים שהבת שלו משחקת בליגה השניה? או השלישית? קבוצת גברים בליגה השלישית שמככב בה אליעזר כגן שהיה כוכב המעפיל בשנות ה-70 ו-ה-80של המאה הקודמת... הבנו כבר שיו"ר הענף תלוי בו-כי גדעון הוא הנאמן היחידי והאחרון שנותר לו ממרכז מכבי... עד כמה גחמה פרטית של עסקן אחד מחדרה יכולה לשתק ענף ספורט שלם ? שטופמן -תתנער מנאמנך מחדרה . הענף חשוב יותר מגדעון ואם לא תצליח להתנער ממנו הוא יגרור את שניכם החוצה. יום כפור לא יספיק לכפר על חטא זה של הפסקת פעילות הבנות והנסיון לפרק את הפרויקט.
פעיל לשעבר בחדרה | 28.09.09
49.
תנו לזלינגר לפעול - שיפטו אותו על סמך התוצאות לא הדרך
קראתי את התגובות של הבנות, כולל השחקנית שנכנסה להריוןקראתי גם תגובות של מגיבים אחרים, שכנראה משקרים במצח נחושה או סתם בעלי אינטרס. אני שופט את אריה זלינגר על סמך ההישגים שלו והם עצומים - הפרוייקט שלו עם נבחרת הולנד היה לא נורמלי. הבנאדם חי כדורעף והוא מאמן בחסד. במקום להתעסק בשטויות (הטענה שאין תכנית עבודה) תנו לו לרוץ עם הפרוייקט ודברו עם התקשורת אחרי 2012. יש לי הרגשה שעם העסקנים יפסיקו לשים מקלות בגלגלים של כל פרויקט, אריה זלינגר ינצח ויגבש סביבו חבורת בנות מקצועניות שישימו את הכדורעף שלנו על מפת העולם.
עוז | 27.09.09
48.
בעד הפרויקט
מרצוני לציין שנסיון למצוא בייביסיטר לבת של שחקנית אשר היא אחת השחקנית המובילות בנבחרת הוא מעשה מכובד ומבורך!!!! אריה מאמן קשוח ודורש מאתלטיות שלו השקעת על ועבודה על סף היכולות של בן אדם. והוא גם דואג בכל שלב שראש ולב של שחקניות שלו יהיה שקוע רק בעבודה. ואם הוא התחשב וניסה למצוא פתרון לילדה באותה תקופה (חגים וחופשים) זה רק תרם לקבוצה לעבוד בשלמותה. גמר חתימה טובה!!
טניה | 27.09.09
46.
הגיע הזמן לבקש סליחה מהבנות ומזלינגר
לכל אנשי האיגוד - כולנו קראנו את המסמך שפרסמתם באתר האיגוד על כך שאתם ממש לא רוצים לסגור את הפרויקט אתם רק רוצים שהוא יתנהל בדרך אחרת.... על מי אתם מנסים לעבוד? הרי כולם יודעים שאין שום קשר בין מה שאתם אומרים ומה שקורה בפועל! זה כמו שלפעילי ימין קיצוני ממש אין בעיה עם ערבים, הם רק אוהבים אותם בצד השני של העולם. מה כבר קרה שאתם כל כך רוצים לסגור את הפרוייקט? גידעון רוזנשטיין פתאום מרגיש שהוא מאבד את השליטה שלו בענף? כי הוא הרי איש כדורעף בעל עבר מזהיר נכון?! פשוט בדיחה... אבל כל הכבוד לו- הוא מצליח לסובב את שטופמן על האצבע הקטנה שלו ולהגיד שזלינגר עושה מה שהוא רוצה וזלינגר לא טוב לכדורעף וכו וכו, ושטופמן כמו בובה עושה מה שגדעון אומר. כריזמטי הגדעון הזה אה? רק חבל שאין לו מושג בכדורעף והוא דואג רק לכסף שלו ולעמותות שלו. וזה בדיוק הסיפור כאן למי שלא יודע, לכל העסקנים הקטנים שמסתובבים באיגוד נמאס לראות שהכסף של קובי ריכטר הולך למקום טוב! שממנו אפשר באמת לפתח את הכדורעף, ושהכסף מגיד סוף סוף לשחקניות ולא לעסקנים. אסור לוותר להם! לכל האנשים הקטנים שאין להם מושג. גדעון ושטופמן - זה הזמן שלכם לבקש הרבה סליחות! במיוחד מהבנות, מזלינגר ומקובי.
אחת שיודעת! | 27.09.09
44.
ככה זה שנותנים לפוליטיקה קטנה ומלוכלכת לשלוט באיגוד
לו ידעתם איך אנשים טובים עם עבר עשיר כשחקני כדורעף, גורשו כאשר הם באו לתרום מזמנם וניסיונם (וללא כל בקשה לתמורה כספית) ע"י הפוליטיקיים הקטנים ששולטים באיגוד. הייתם מאמצים הגדרות חדשות על הערכים "פוליטיקה" ו"לכלוך"
 | 27.09.09
43.
הערה לכותב
קראתי שוב את הכתבה שלך. היא מעולה ואמיצה ומעתה אעקוב אחר כתבותיך. אנא נסה לפרסם כתבה זו ביחד עם התגובות במדור הספורט. חסר רק להדגיש שני דברים קטנים: 1. "עשיית דברים משונים" כמו שטוען שטופמן כנגד זלינגר אין משמעם שחיתות (יתכן והקורא אינו מצוי בפרטים). זלינגר- ריכטר הם ישרים כסרגל ומקוריים כמו שרק הם יודעים. כך לדוגמא נסיעה ליפן שנראתה לאיגוד "ביזבוז כסף" (מזל שלריכטר יש באיגוד מישהו שיחסוך את כספו ) הם גאוניים מבחינה מיקצועית ויוצרים זיקה עמוקה בין שחקנית ישראלית אשר מצוייה בתהליך של שינוי לבין הבנה שלמה של מהי מקצוענות ולאן יש לשאוף 2. יש מקום להדגיש שתפקיד האיגוד בהגדרה לשרת את הספורטאי מאמן על כל גחמותיהם ומניהול האיגוד עולה כי הספורטאיות והמאמן תפקידם אחד- לרצות את מר שטופמן שכאמור אין לו מושג מיקצועי אלה רק רדיפת כבוד עלוב. בכל מקרה, תודה לך כתב יקר.
ברק | 27.09.09
42.
אנו זקוקים לאנשים שידחפו את הספורט!
איגוד הכדורעף מכיל בתוכו עסקנים הלא ראויים להשתייך לגוף מסוג זה. כמו בכל איגוד יש ניגודי אינטרסים פנמיים ואנשים דוחפים לכיוונים שונים אבל אם נסכום את הכיוונים צריך לקבל כיוון כללי שהוא קידום הענף!!! מה שקורה פה זה יריה ברגליים של ענף הכדורעף. לא יתכן שהאינטרסים האישיים של העסקנים יגברו על טובת הספורט. ידוע כי כך קורה בענפי ספורט רבים בישראל אבל אני שקרוב לענף ספורט זה, יכול לספר כי פעם אחר פעם איגוד הכדורעף קוצץ, לנו השחקנים, את הכנפיים ולא מאפשר לענף להתקדם.
שחקן כדורעף | 27.09.09
41.
תודה מכל הלב!
פתחנו קבוצת תמיכה בפייסבוק "גם אני בעד המשך פעילות פרויקט זלינגר" בשלושה ימים הגענו ליותר מ400 תומכים אנא הצטרפו ועיזרו לנו להגדיל את מספר המצטרפים. תודה לכל המגיבים,התרגשתי לקרוא את התגובות המדהימות שלכם,המשיכו כך זה נותן לנו את הכח להמשיך להלחם ולהחזיר את הפרויקט של חיינו. אנחנו ננצח!!! צום קל וגמר חתימה טובה לכל בית ישראל.
קוקי | 27.09.09
40.
ל 3 לפרויקט יש מנהלת
קשה להבין כיצד מתעלמים מהעובדה, שלפרויקט מונתה מנהלת בה יש רוב לאיגוד הכדורעף. כל ההחלטות על נושאים הקשורים בפרויקט נתקבלו במנהלת והן דוגמה למינהל תקין. כיצד אם כן, מתקבלת החלטה אחת - "להפסיק לאלתר את פעילות הנבחרת", מבלי להביאה לדיון והחלטה במנהלת? האם זהו מינהל תקין? מיותר לכנות את מהלך העניינים "ברדק" וגם מאוד חשוב ליודעי דבר לדייק בכל הפרטים; מה שרחוק מאוד מדבריך, מס' 3. גמר חתימה טובה והמשך קידום נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף.
 | 27.09.09
39.
פניה ותודה
לכל התומכים והתומכות,שחקני הליגה ונבחרת הגברים, מי בכתבה או בחתימות על מכתבי תמיכה ומי בהצטרפות לקבוצת הפייסבוק שתומכת בפרויקט (אליה הצטרפו עד כה כ-420), אנחנו מודות לכם על התמיכה המדהימה ורוצות להודיע ש אנחנו לא מתכוונות לוותר עד שנחזור לאימונים והשותפים יכנסו לתהליך הסדרת חילוקי הדעות בינהם. אין לנו כלום נגד האיגוד, רק מבקשות להפסיק עם תנאים מוקדמים חד צדדיים, שבו נציגי האיגוד עם מינהל הספורט, ועד אולימפי וקובי הספונסר האדיר שלנו ותסדירו את העניינים לשביעות רצון כל הצדדים, ומעל הכל ולפני הכל תנו לנו לחזור מידית, אחרי כיפור. לאימונים סדירים
שחקניות | 27.09.09
37.
בושה!!!
זה הסיבה שהספורט שלנו נראה כך, העסקנים רוצים לזקוף כל דבר לזכותם ולהיות בעלי השליטה והמילה האחרונה אך הם לא מבינים שום דבר בספורט, כדי להצליח צריך להשקיע ובספורט מדובר ב10 שנים באופן מקצועי ,ברוב בענפים, ואין אבקת קסם אלה עבודה קשה יום יומית, ולכן עד שנופל לידיים של ענף הכדורעף פרויקט רציני כמו זה, העסקנים, יורקים ובועטים לבאר שהם שותים . ובאוירת יום הכיפורים , לכל העסקנים תעשו חשבון נפש , תגייסו משקיעים וספונסרים בצעו תוכניות רבות שנים , במתקנים , מאמנים ואימונים במקום לתרפד אותם... גמר חתימה טובה. ht
ht | 27.09.09
36.
תנו לאריה להצעיד קדימה את הכדור עף
כשחקן הנבחרת יחד עם אריה, עקבתי בגאווה כיצד הפך למאמן מוביל בעולם הכדורעף,כאשר בו בזמן מנגנון העסקנים של האיגוד נישראלי הצליח להרדים את הענף. צמחה לפני אוהדי הענף הזדמנות נדירה - מאמן צמרת עולמי, עצמנו ובשרנו, בלווית תורם משלנו שאיננו גאידמק ודומיו, שכוונותיו נקיות, חברו יחד כדאי לפתח את הענף בקפיצת מדרגה. אנא. אל ניתן לחבורת העסקנים של האיגוד לחבל בהזדמנות - אם ישנם לקויים -חזקה על צוות הפרויקט ומנהיגי הספורט שידעו לתקנם, הרמזים של אנשי האיגוד שביכולתם לשפר את הפרויקט - שויים בדיוק להישגיהם בעשרות השנים האחרונות. אנא, תנו לאריה וקובי -לעבוד בשביל כולנו.
מיכה מילשטיין | 27.09.09
34.
תמיכה בפרויקט!!-אסור שהפרויקט יסגר!!
כתבה מעולה שמשקפת בדיוק את האבסורד שקורה בענף הכדורעף.. במקום להודות על המתנה שהענף קיבל,מאמן ענק וספונסר נדיב האיגוד עסוק בלשים רגלים לעצמו ולמוטט את נבחרת הנשים.. חברי האיגוד צריכים לתמוך בכל כוחם באריה זלינגר בקובי ובראש ובראשונה בשחקניות הנבחרת כדי להביא השגים!!!
נועה | 27.09.09
33.
מר יעקב שטופמן היקר
מציעה לך , רק למען שמך הטוב , לחזור לדרך הישר . אתה בצרות , תקרא את התגובות הנ"ל , הפרוייקט ימשיך בכל מקרה , איתך או בלעדיך , ואם תמשיך ללכת בדרכך תישאר לבד ושמך יישא הרבה השמצות , הדבר היחיד שיוציא אותך מזה , יהיה ללחוץ יד ל ד"ר אריה זלינגר וריכטר היקרים, יום כיפור היום, עוד לא מאוחר להגיד - אני מצטער טעיתי , אני איתכם . בנות , תמשיכו לעבוד אני מאחוריכם. לטובתך , עשה את הצעד החכם ולא הצודק.
אחת שאכפת לה  | 27.09.09
31.
בנות אנחנו איתכן לאורך כל הדרך
למי שלא מכיר... הלב הכחול הוא מועדון המעריצים של הנבחרת שהולך איתה מהיום הראשון של פעילות הנבחרת, וימשיך ללכת עוד הרבה שנים (לידיעתך שטופמן!). אנחנו אוהדי כדורגל וכדורסל מושבעים, סוף סוף מצאנו קבוצה, נבחרת לאומית שמראה שבאמת אכפת לה ומשקיעה את כל הזמן והמאמצים להצליח בניגוד לשאר הנבחרות הלאומיות שלנו בארץ.... האמת, לפני שהתחיל הפרויקט לא ממש הכרנו כדורעף וגם לא עניין אותנו. אבל מאז שהכרנו את הבנות וראינו איך זלינגר עובד - התמכרנו!!! בנות, אנחנו לא נעזוב אתכן ונעשה כל מה שצריך כדי לא לתת לפוליטיקים קטנים להרוס לכן את כל העבודה הקשה! ההשקעה שלכן ושל זלינגר היא משהו שכל קבוצה בארץ צריכה ללמוד ממנו!!! (כל הכדורגלנים בינכם שקוראים.... לכו תלמדו משהו) לך שטופמן, תתחיל להוריד את האף. אז מה עם קוראים לזה פרוייקט זלינגר ולא פרויקט שטופמן? אנחנו יודעים שאתה רוצה לחקות את הכדורגל בארץ ובגלל זה אתה מרגיש שאתה חייב להתערב בעניינים... כי הכדורגל נכשל אז אתה מרגיש שאתה חייב להכשיל את הכדורעף גם. שכל הפוליטיקאים יבינו שהם צריכים לעזור לספורטאים ולא להכשיל אותם! תחשוב על זה שטופמן... בנות, אתן גדולות!
הלב הכחול | 27.09.09
30.
הנהלת איגוד הכדורעף -חישבו טוב טוב עוד לפני כניסת יום הכפור.
הביאו את גדול מאמני הנשים בעולם לישיראל -דר. אריה זלינגר. קראתי עליו זה עתה בגוגל. לאיש -"רק" 2מדליות אולימפיות , ו-15 אליפויות וגביעינשים של יפן. איזה מזל שאת הקריירה שלו הוא עשה בשלוש מדינות -שם אפשרו לו לעבוד. ומה עושים חלק מעסקני האיגוד - הם ילמדו אותו איך לאמן. הם יראו לו שהאגו שלהם יותר חשוב מקדום הספורט. הם העסקנים הישראלים במירעם. שנו דרככם עוד לפני כניסת יום הכפור , כי למעלה כמו גם אנחנו למטה -רואים ויודעים את כל מה שאתם עושים. עוד לא מאוחר. הוציאו הודעה עוד לפני כניסת החג על החזרה לאימונים. הוציאו הודעה כי במוצאי יום הכפור אתם נפגשים עם כל שותפי הפרויקט ומוצאים את הנוסחה להצלת הפרויקטת והענף והספורט כולו המביט אליכם.
אוהב כדורעף | 27.09.09
29.
שטופמן
שטופמן נו באמת קשה לך עם עשייה ,10 שנים אתה יושב ולא מצליח וגם לא עושה כלום עם הענף...פתאום מגיע זלינגר ומצליח ורוצה ועושה אז אתה בכח מנסה לעצור את הכל .אריה היה ונשאר מאמן ענק ,אריה מציב רף אולי גבהה מדי בשבילך ואתה מעקב ומעקב.שטופמן אתה פשוט כנראה קטן מדי בשביל היכולות של אריה אז בבקשה פנה מקומך לאנשים עם אופקים גדולים יותר גבההים יותר וקצת יותר איכפתם ממך.שבאמת רוצים בהצלחת הענף,סוף סוף נעלה על המפה העולמית.
ריבי | 27.09.09
28.
כל כך נכון
כתבה יפה וכל כך נכונה! כשסופסוף עושים משהו כמו שצריך, ובאים אנשים טובים שמוכנים להשקיע הרבה ומעבר לכספם הפרטי, אז באים הקנאים אוכלי הנבלות... אולי במקום לכעוס על כך שדאגו לביביסיטר לילדה, כדי שאמא שלה תוכל לעשות קרירה במקצוע בו היא בין הטובות, אם לא הכי טובה בו בארץ, שיעודדו גישה כזו, מקצוענות מכל הבחינות, בכל ענף ספורט, בעיקר אצל נשים! ואז אני מבטיח לכם הספורט בארץ יעלה מדרגה!
אנדרי | 27.09.09
27.
הוא עושה את הלא יאומן- אל תתנו שזה ייפסק!
הוא לקח בנות , גם כאלה שמעולם לא שיחקו, והפך אותן תוך שנים ספורות לשחקניות ברמה עולמית. הפרוייקט של זלינגר הוא מכונה משומנת שענפי ספורט אחרים יכולים רק לחלום לזכות להתקדמות אסטרונומית שכזו בזמן כה קצר. כדורעף הנשים הישראלי הולך ונהפך רלוונטי בעולם, והפירות יגיעו בקרוב. הקפאת הפרוייקט היא פגיעה באינטרס של המדינה ואזרחיה, אבל כמו תמיד ברור כי הפוליטיקאים -נבחרי הציבור- שוכחים לשם מה הם נבחרו.
כדורעף | 27.09.09
26.
אחד שיודע היטב
אין זה סוד שהאיגודים הורסים את הספורט. יושבים בראשם עסקנים קטנים אשר בטוחים שהספורטאים נועדו לשרת אותם ולא ההפך. תפקיד האיגודים הוא אחד ויחיד לשרת את הספורטאים והמאמנים. נכון לעיתים הספורטאים הם לא שיגרתיים וכך גם המאמנים אך רק כך ניתן להגיע ולהגיע רחוק. יושבי הכורסא האוחזים בסיגר צריכים להיות בעל חזון ולהבין את הייחוד גם אם לפעמים נראה מוזר. כך למשל ד"ר זלינגר בעל 2 מדליות אולימפיות (אין עוד כזה בארץ) מצליח להוציא מהשחקניות איכפתיות ומסירות ללא גבול גם אם לעיתים הוא נדרש (שלא לשמחתו) להמשיך לשלם לשחקנית שניכנסה להריון על מנת שזו תשוב אליו לאחר הלידה. ומלבד זאת האם זה לא חוק במדינה שאסור לפטר אשה בהריון???. זלינגר היה שמח אילו הכסף הזה היה מוקדש לדברים אחרים אך מצנעת הפרט לא אפרט את הישתלשות האירועים. לכל פעולה של זלינגר יש הסבר וסיבה. הוא רחוק מלהיוץ מושחת. נכון הוא שונה, הוא דורש, הוא קשוח אך אינו מושחת. תבינו, תפנימו ואל תהרסו!!! תשבו איתו הבינו את מישנתו ושימו את האגו הענק שלכם כגודל הסיגר בצד.
יאיר | 27.09.09
23.
יעקב שטופמן תעצור
שטופמן אתה צריך להיזהר מחבורת האינטרסנטים שלידו, שמספרים לך ולהנהלת האיגוד חלקי אמת וגם היא מסולפת, הם מובילים אותך באף למקומות שבסוף יפתרו בבית משפט על הוצאות דיבה, תעצור, תחשוב, אולי תבין מי מוביל אותך לטופ האירופאי ומי ביגון שאולה מספיק, כדורעף חופים הרסתם, כדורעף בליגה ברמה נמוכה, יש אולי תיקווה בנבחרות, שמענו גם שהספונסר אמר שיעזור גם לגברים, אל תהרוס את החלקה האחרונה
אלי | 27.09.09
21.
העסקנו והפוליטקה מסרסות
יש לכן מאמן על יש לכן ספונסר ויש לכן את החזון והיכולת להצליח אז שימופס על כל העסקנים מלאי האגו שיושבים שם באיגוד ונפגעו שלא ממש עירבו אותם במה שמתרחש. ולכו למאמן האגדי הזה ותגידו לו אנחנו איתך בו ותעשה מאיתנו הגדולות בעולם. וכל השאר לא רלונטי.
 | 27.09.09
19.
אריה אריה הוא לא ישתנה לעולם
סיפור זה מורכב משני דברים עיקריים הראשון הוא שאסור להפסיק את הפרויקט היפה הזה ושני הצדדים חיביים למצוא את הדרך להמשיך אותו, הפרויקט הזה יכול למנף את כל הענף החלק השני הוא שאין ספק שמר שטופמן לא הצליח להרים את הענף הכי יפה בארץ והגיע הזמן שהוא יפנה את מקומו ,אם אני לא טועה הוא כבר יושב שם יותר מעשר שנים שבהן לא ראינו איזה קפיצת מדרגה של הענף תנו לאריה לעשות את זה בדרכו.... אריה אריה הוא לא ישתנה לעולם גמר חתימה טובה
 | 27.09.09
18.
למה כולם מתפלאים?
למה כולם מתפלאים? אנשים לא קוראים את מדורי הספורט בבוקר? זה לא רק איגוד הכדורעף. זה גם איגוד הג'ודו, איגוד ההתעמלות, איגוד השייט, איגוד האתלטיקה, ההתאחדות לכדורגל ועוד. כל איגוד עם השערוריות שלו. אחר כך מתפלאים שמורידים את סף הכניסה למכללה למורים לחנ"ג בוינגייט. אף אחד לא רוצה לעסוק בספורט כי זה רק לעסקנים. השרה לבנת: זה מיועד אליך. עד שלא תזגרי את המרכזים ותקימי מנהלות בכל ענף - לא יקרה כאן כלום, וחבל על כספי הציבור. גמר חתימה טובה...
משה | 26.09.09
14.
אוהבת ומתגעגעת
אני שומרת לי את הזכות לומר מפורשות מבלי להיכנס לפרטים שאינם מעניין הכלל, כי בשום מצב לא פוטרתי וגם לא אחותי מהנבחרת נהפוך הוא! אין אני יודעת מי אתה או את מס' 9 אך ברור שאין לך שמץ של מושג וכל מי שחושב שמותר לו להכניס דברים ועוד לטעון כי הן העובדות אז ראשית שיזהה את עצמו ושנית שיחשוף את מקורותיו. תפסיקו לכתוב שטויות זלינגר הינו אגדה בחייו ורק קנאה וצרות עיין היא זו שמכתיבה לכל הפוסלים! צאו ולימדו, בתור מי שקשרה את חייה במדינה הקטנה הזו, יש דבר המייחד אותה והוא קיצורי הדרך שאנשים מנסים לעסות על חשבון הניסיון רב השנים של אחרים, צאו לימדו חיזרו אחרי 2012 ואז נדבר. זלינגר אתה גדול! בנות מתגעגעת אליכם אחזור מייד אחרי הלידה אם יתאפשר.
פולי | 26.09.09
12.
תנו לנו לחזור להתאמן !!!!!
המצב הזה הוא פשוט ביזיון ואני מסכימה עם כל מילה של הכתב , אני לא מבינה את האינטרס להפסיק את האימונים . מאז שהתחלנו לעבוד עם ד"ר אריה זלינגר אנחנו יותר חזקות יותר אתלטיות יותר אוהבות את הכדורעף ואת הספורט בכלל, אנחנו רוצות להשתפר , אנחנו מאמינות בעצמנו , וסוף סוף יש מישהו שמאמין בנו ומוכן להשקיע בנו, תנו לנו רק זמן , ותנו לנו לעבוד . הפסקת האימונים היא מכה בשבילינו , אנחנו מתנוונות ככה . אני מבקשת מכל מי שיש לו השפעה שיעזור לנו זה החיים שלנו זה האהבה שלנו זה הדבר שגורם לנו לממש את הפוטנציאל שלנו לעשות דברים שלא חלמנו שהגוף יכול לעשות , והשמיים הם הגבול , רק עבודה קשה , התמדה וזמן יכולים להראות שגם ישראל יכולה להיות במפה העולמית .
גלית | 26.09.09
11.
שטופמן = אלוהים !
מדי פעם צץ, בעיקר בספורט אבל לא רק, איזה פקידון שמישהו מתישהו מינה ליו"ר ותופס תחת כאילו הוא אלוהים או לפחות סגנו. פעם קוראים לו רענן ורשביאק (התעמלות) ופעם שטופמן (כדורעף). לא ברור לי למה רק רצונו של היו"ר קובע. האם אין הנהלה לאיגוד ? האם חברי ההנהלה נבחרו כדי לקבל כיבודים למיניהם ולאשר כל גחמה של היו"ר ? בפני מי צריך מיסטר שטופמן למסור דין וחשבון מנומק על החלטותיו ? עד שאנשים מסוגם של שטופמן, רענן ורשביאק ודומיהם לא יועפו, רצוי בבעיטה, מכיסאותיהם לא תהיה תקנה לספורט הישראלי. כבר נאמר: פני הדור כפני הכלב - פני הספורט הישראלי כפני עסקניו. בושה.
ז'יטלני | 26.09.09
9.
לדייק עם העובדות
לצערי רובכם כולל הכתב אינו מכיר המצב לאשורו,איגוד הכדורעף תומך בפרויקט אך דורש מספר דברים שיאפשרו ניהול תקין למשל תוכנית עבודה למשל תקציב למשל חוזי עבודה למשל שהמאמן יתעסק בדבר שהוא טוב בו באימון ולא בניהול האם ידעתם כי האגוד משלם בגין כך שזלינגר פיטר שחקנית בהריון,האם ידעתם כי זלינגר העסיק את בעלה של אחת השחקניות ללא חוזה טופס 101 ולא קיבל שכר אלה הם רק חלק קטן מהפרשיות שמלוות נבחרת זו. יש הסכמה על פרויקטור שינהל הנבחרת צריך רק להסכים לניהול תקין והכרה באגוד הכדורעף כארגון מייצג והפרויקט יוכל להמשיך
יודע דבר | 26.09.09
8.
האם זו הבעיה היחידה בענף הכדורעף ?
אני מודע לפרוייקט , ואני מכיר את ענף הכדורעף עשרות שנים, ואיני מבין מדוע כותב הרשימה כה מתרעם ? ...:) האם הוא אינו מבין שהצלחתו של אריה זלינגר שהרים כמעט לבד את הפרוייקט תוך השגת משאבים למימושו , יביא את עסקני האיגוד שרובם הינם מינויים פוליטיים של מכבי והפועל למצב של חוסר רלוונטיות מוחלט ? מי בכלל בדק את כישוריו של יו"ר האיגוד או של המזכ"ל , כדאי להתחיל משם ואז הכל לפתע יופיע כתמונה עגומה ביותר. חיסול פרוייקט זלינגר יאפשר להם להמשיך ולשבת ולא לעשות מאומה , כי אחרת הענף היה נראה כפי שהוא נראה כיום ? חישבו על כך ויפה שעה אחת קודם
שי | 26.09.09
7.
למספר 3
אם אתה לא מכיר את העובדות אל תשחק אותה כאילו אתה יודע הבנות חתמו על חוזי עבודה, ומה לעשות שמי שמתאמן כל יום 4 שעות ובעצם משקיע בפרוייקט את מיטב זמנו לא יכול לקבל את המשכורות המגוחחות הנהוגות בכדורעף הישראלי כי אם הן היו מקבלות את השכר הרגיל בכדורעף הישראלי אז לא היה ניתן לקיים את הפרוייקט כייון שאז הוא היה לא מקצועי ומקצועני כי בנות לא היו יכולות להתחייב והיו חייבות לעבוד במקום אחר כדי להביא פרנסה לפתח ביתם אבל אתה עוד אחד מהגאונים הקטנים שיודעים הכי טוב כמו שטופמן הרי אתם אלו שהייתם באולימפיאדות באליפויות עולם ועוד.... במקום להגיד תודה קם המלפפון ומכה את הגנן לסיכום דבר לי אלייך אל תנסה לצייר עובדות אם אתה לא יודע אותן ומתבסס על כתבה העיתון ועל תגובה של השפן הקטן הזה שטופמן הרי כולם יודעים שאם לפרוייקט היו קוראים פקרוייט שטופמן ולא פרוייקט זלינגר הכל היה בסדר. אני באמת מקווה שהפוליטיקאים באיגוד יעשו חושבים ביום כיפור ויבינו שהם כורתים את הענף שעליו הם יושבים. גמר חתימה טובה
למספר 3 | 26.09.09
4.
כדורעף בישראל
כמו בכל ענפי הספורט בישראל גם כאן אנו רואים שאין שום דבר כזה שנקרא ספורט!!! בישראל. מה שכן יש זה חבורה של פוליטיקאים ועסקנים שלא קיבלו ציון מספיק!!! בשיעורי חינוך גופני (ספורט לא קיים בישראל)... אז בואו ונפסיק להאמין שמשהו ישתנה בארץ הכל כך מובטחת ......
מתן | 26.09.09
3.
מי רוצה בכלל להפסיק
כמאמן כדורעף ותיק ושחקן עבר שעבד בעבר הרחוק עם האיגוד מספר הערות: נכון שזלינגר מאמן גדול וכולי וכולי אבל צריך לקרוא טוב את המכתב שהוציא האיגוד וחבל שמטעים את הציבור: האיגוד לא רוצה להפסיק ולעצור את הפרויקט אלא להעביר אותו להתנהלות טובה בניגוד להפקרות שיש שם היום, כאשר רוב הכסף מחולק למשכורות והמעט שנשאר לא יספיק להגיע לשום מקום האיגוד טוען שאין תקציב וזה חמור אין תכנית עבודה וזה חמור אין חוזי עבודה וזה חמור מאוד אין התחיבות להעביר כסף ולא ברור לי איך האיגוד הסכים לזה עד היום יש עוד דברים אבל בינתיים גם זה מספיק בשביל לעצור ולעשות סדר בברדק דרך אגב, הייתי לפני שנתיים וחצי בוינגייט כשהפרויקט התחיל ובמסיבת הפתיחה שמענו כולם את זלינגר מבטיח: אליפות אירופה 2009, אליפות עולם 2010 ואולימפיאדה 2012 איפה זה ואיפה אנחנו ועכשיו מתחילים לגמגם ולהבטיח שאם לא 2012 אז 2016 - הזכרון קצר משום מה , כשהעובדות לא מתאימות לרוח הכותבים
 | 26.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת