אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שיטת המימון הולכת ומתפשטת: BOT או לא להיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
עיר הבהדים כפרויקט BOT
שניגשים לBOT רצןי שבאותו תחום גם תהיה תחרות כי זה חשוב למחיר וגם ידע וניסיון שהמדינה תוכל לבחור גוף מפקח ומנהל אם הולכים למגה פרויקט כמו עיר הבהדיים ואיפה שאתה לא מסתובב כולל צהל אף אחד לא מצליח לאכול את הפרויקט בלי מלח מה יוצא מזה נראה לי שהמדינה וצהל בפרט כיונו גבוהה בעיר הבהדיים מטעמי מימון בלבד ספציפית אני חושב שבעיר הבהדים אין לאף אחד לא מהמציעים ולא למדינה {משרד הבטחון וצהל }את הידע לתכנן ולתכלל את העיר הזו ולהובילה לתפעול אופרטיבי כי זה הכי חשוב לאחר הכסף שבלעדיו לא יקום הפרויקט חשוב להבין לעומק הפרויקט טרום ההחלטה עם BOT או לא BOT על פי הפרויקט ולא על פי סכום הפרויקט
גרי | 10.04.10
5.
עו"ד לוי צודק - אסור לסמוך על פקידוני האוצר ,הבודקים דרך החור בגרוש
מי שיסתובב בכבישי הצפון 77,79 ו-70 לא יאמין למראה עיניו.הקבלנים עובדים בקצב רצחני,עם כמות כלים אדירה הגורסים הרים וממלאים עמקים,כשחלק מהעבודות מסתיימות לפני המועד.לא ראיתי בארץ קצב עבודה כזה וכמות כלים כבדה בהיקף כזה. כבישים אלה יהיו המשך לכביש 6 בקטע הצפוני ויקרבו את הפריפריה למרכז. בעבר פקידי האוצר דאגו רק לכבישי המרכז בין גדרה לחדרה,ומודיעין עם אוכלוסיה של 70 אלף נפש בלבד,קיבלה גם קו רכבת לת"א וגם מערכת כבישים מפותחת למרות קירבתה לת"א,בעוד שתקציבי הרכבת בצפון לכרמיאל ועפולה שאמורה לשרת אוכלוסיה של 700 אלף נפש קוצצו מ"חוסר כדאיות". אולי יש מקום לשקול הפרטה של משרד האוצר באנשים כמו מר לוי?
משקיף צפוני | 30.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת