אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איך לעשות מצגות כמו סטיב ג'ובס

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
והכי חשוב-פרומטר ומסך הצגת השקופית הבאה
שיהיה ברור לכולם-מצגות מעבירים עםן פרומטר ומסך שמציג את השקופית הבאה כדי שתדעו בדיוק לאן כל דבר הולך ומתי להעיביר שקופיות(על ידי שלט כמובן) גם בפרומטר לא צריך להופיע רק הטקסט אלא גם הסבר לך(בצורה שתהיה בטוח שאתה יודע לא לקרא את זה) על מה מדובר כדי שלא תתחיל לדבר על X ופתאום תראה במסך השקופיות שאתה היית צריך לדבר על Y רצוי גם שמסך השקופיות והפרומטר יהיו מסונכרנים ושתדע שרק בסיום קריאת הטקסט המופיע אתה צריך להחיליף שקופית. במצגות של אפל יש בדיוק את זה-2 מסכי שקופיות(על טלויזיות גדולות) מול הבמה ומעליהן פרומטר קטן יותר.
someone | 12.10.09
8.
מנסיון - הרבה אמיתות
אני שנים עובדת עם מנהלים מהרבה מדינות ותחומים מקצועיים כדי לשפר תקשורת והצגת מצגות. ואכן נכון - מעט מילים, מעט מספרים, והעיקר העיקר הקשר עם הקהל. השאלה היא איך יוצרים קשר כזה? בעיקר כשיש בקהל יותר מאדם או שניים. ולא מדובר ב"יצירת קשר עין" שזה דבר טכני (שמתקבל כטכני). מדובר ביצירת קשר אמיתי עם אנשים בקהל. כשמציגים מצגת או הרצאה, גם אם יש עשרות או מאות בקהל, אם באמת תצרו קשר אישי עם מישהו, תסתכלו עליו ותדברו איתו, תראו אותו כאדם, תדברו אליו כפי שמדברים אל חבר, ותקדישו לאדם אחד את מלוא תשומת הלב למשפט או שניים ותמתינו לקבל תגובה, הנהון, מצמוץ, משהו - תראו שכל הקהל ירגיש מחובר אלכים ושדיברתם אליהם. אם כך, לא צריך לסרוק את כל הקהל, כי - תפסת מרובה לא תפסת. העיקרון פשוט - משפט או נקודה אחת לאדם אחד. וכמו בשיחת חולין, המתינו לראות שהאדם אכן שמע והפנים. זה עקרון בסיס, אחד מתוך רבים שהדרך היחידה ללמוד אותם ולהפנים אותם היא על ידי חזרה ואימון.
אביגיל | 05.10.09
6.
ל 4 - לא הבנת את הכתבה.
האיש מחברת TCAST הוא יבואן אפור שמנסה להתחרות ביבואן הרשמי אבל בלי להשקיע במעבדות וכו'. ההמתנה המדוברת היא רק למי שקנה מחשב בחו"ל ומביא אותו לארץ. מי שקונה מהיבואן הרשמי מקבל שירות מהיר. גם ה 21 יום זה כיסוי תחת. בפועל זמן ההמתנה קצר בהרבה גם לקונים בחו"ל.
 | 05.10.09
5.
Nצגת שמצגת - בסוף רק אדיוט קונה משהו בלי לבדוק באמת את המוצר
רק מטמטם קונה משהו שאדם עם כריזמה הלהיב אותו לרכוש את המוצר. ממילא מרבית מתלהבי אפל כבר מכורים למוצר ולחברה גם אם היא תציע להם משהו שהם לא ממש צריכים. מעבר לאישיו סוחפת עומד מוצר ואם הוא לא שווה כלום -סופו להכשל בסופו של דבר.
שבירט | 05.10.09
2.
אכן נוכחתי וראיתי מצגות שלו
לאיש יש נוכחות,כריזמה, ויכולות במה לא מבוטלות, גם עם "המתכון" הנ"ל, כל חקיין, עדיין זה לא יהיה סטיב, בעיני הסגנון הזה משוייך לאדם אחד וזה סטיב ג'ובס. נקודה שניה, הוא תמיד מציג מצגות קלות, כלומר חידושים שקהל המעריצים של מוצרי אפל מפנטזים עליהם חודשים בפורומים השונים, וכמובן כל הקהל שם הוא ביתי, "מכור" (שלא נאמר פנאט) למוצרים ולחברה, די קל להציג מול קהל כזה ולא מול בעלי מניות, לקוחות, מנהלים שונים, או בכלל להציג כשלים ובעיות.
משה | 05.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת