אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ת"א: 2.9 מיליון שקל תמורת 77 מ"ר ברחוב הירקון

51 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

51.
אם לפחות היה להם נוף של ים אז אולי זה היה שווה אבל מלון דן מסתיר
הפרוייקט הנ"ל אומנם ממוקם ממש מול מלון דן ת"א היוקרתי, אבל הנוף בו הוא לא של ים וחוף כי אם של בתים ובניין המלון שיסתיר את רוב קומותיו של הבניין הנבנה... האם שווה את הכסף...? לא נראה לי... מותאם כנראה רק לתושבי חו"ל שלא מבינים בנדל"ן ופחות לישראלים שבמחיר הזה יקנו כבר דירה בצפון ת"א בגודל כפול עם נוף לים...
Gadi | 12.10.09
49.
ל - 42 כנס כנס
ת"א לא נמצאת 10 דקות מיבנה גם אם נוסעים ב 4 לפנות בוקר בפרארי. יאללה יאללה - עוד אחד שמנסה לנחם את עצמו שהוא גר קרוב לעיר הגדולה. אני משלמת הון בשביל לגור כאן - וזה שווה לי. (למרות שאין לי אף פעם חניה ליד הבית) מי שלא יכול או רוצה דברים אחרים מסביבת המגורים שלו - שלא יגור כאן.
אחת שגרה באמא של מרכז ת"א | 11.10.09
47.
זה מאוד פשוט, 90 אחוז משקיעים תושבי חוץ עשירים הרי ידוע שהיהודים הם מהעשירים בעולם
איפה שתזרוק אותם אז למה לא לקנות נדל"ן בארץ הקודש?....זה באמת מעניין אותם שהמחירים כאן מעל לכל פורפורציות.... להפך זה טוב בשבילהם.. מה שכן מלחמה קטנה הכל נופל אנחנו מדינה עם רמת סיכון בטחונית קיומית הגבוהה ביותר בעולם,אז כמו בעסקים מי שלא מסתכן לא מרוויח... שתהיה שנה טוב.
יזם | 11.10.09
41.
לכל הזוגות הצעירים תעברו לדרום ולצפון לא תאמינו מה אתם
יכולים לקנות במחיר של חירבה בתל אביב. היום יש כביש 6 יש רכבות תצאו מהקיבעון!!!! פשע לגדל ילדים בתל אביב. מחיה יקרה, פיח בכמויות שלא יאמנו, עיר בלי טבע כמעט. מה רע באשדוד? עיר מדהימה מה רע בבאר שבע?? עיר שמתפתחת בקצב מהיר מה רע בגן יבנה? מה רע בגדרה? מה רע באשקלון?? צאו מהבועה והקיבעון!!!!!!!! העתיד נמצא בפרפריות ולא בתל אביב שהולכת להיות בית אבות ענק לעשירים . לאזרח ישראלי נורמלי אין פשוט מה לחפש לגור בדירה בקומה רביעית בבניין של 40 שנה ללא מעלית ולשלם 2 מיליון. השתגעתם לגמרי!! צאו מהבועה ישראל זה לא תל אביב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דן | 09.10.09
38.
תל אביב אי של שפיות עולמית במדינה של חוסר שפיות מקומית
תפרגנו קצת אנשים מה אתם רוצים שהמחירים יהיו כמו בקהיר דמשק וביירות . איזה יופי שתל אביב מתחילה לידמות לעיר גדולה ויוקרתית מבחינת מחירים ואיזה יופי שמאמינים בה משקיעים מחול ולאלו שלא יכוליםלקנות דירה על הים (ואני בינהם)צאו לפריפריה אם בתל אביב (נווה שרת או שפירא) אם באזורי החוף או תנצלו את החיבור של כביש 6 -יש פתרונות לא כל אמריקאי גר במנהטן על ההאדסון..... ולאלו שרוצים לרדת-ביייי
אלון | 09.10.09
30.
☺☺פראיירים לא היתי קונה גם ב 200 אלף שקל חירבה מפויח לעומת זאת
אני קניתי בישוב 40 דקות מתל אביב, אוכלוסיה איכותית, וילה של 200 מטר בנוי על שטח של 600 מטר אזור עם רמת חינוך בין הגבוהים בארץ, בבוקר אני שותה קפה לקול ציוץ ציפורים ובריזה קלה על הפנים. וכל זה ב 1.4 מיליון בישוב להבים בנגב. את הוילה שלי אתם יכולים לראות בירחוני עיצוב ורק לבכות כמה אתם פראיירים שקונים בתים בבנינים שמיועדים להריסה. בכל מקרה מי שמגדל ילדים במקומות כאלו פשוט פושע!!☺☺
שפוי | 08.10.09
29.
תגובה ל28 - אתה צודק, אבל יש לי כמה הערות אליך ואל יתר המקטרים
1. תמשיכו להצביע לכנסת לפי מצע מדיני ולא מצע חברתי (אני לא אומר שאני סוציאליסט, יש כאלה שרואים בקפיטליזם ושוק חופשי את הדרך לקדם את המדינה הזו). הפלשתינים הם לא באמת איום קיומי על ישראל, וכך גם איראן. הקסמאים בדרום אכן מממרים את חיי התושבים בדרום, ולחיזבאללה יש קטיושות בצפון, אבל ראינו כבר שכל ראשי הממשלה כמעט בוחרים במדיניות של הבלגה, כן, כולל ביבי, כולל ברק, אולי אולמרט לא, אבל גם ככה הוא ידע שהוא לא צריך להבחר שוב, אז לא היה אכפת לו לצאת למבצע בעזה. 2. לאלה מכם שלא מצביעים - תמשיכו להבריז ביום הבחירות וללכת לעשות מנגל, אין בעיה, כנסת ישראל תמשיך ללכת ולהתעוות מבחינת ההרכב שלה, הרוב החילוני/דתי לאומי במדינה ימשיך לאבד מושבים לטובת ערבים,חרדים וכל האוכלוסיות שלא רוצות באמת בטובת המדינה, ואל תבכו אחרי זה שהכסף שלכם הולך למקומות הלא נכונים. 3. במליון שקל אתה גם יכול לקנות דירה בנתניה, ובחדרה - לדעתי הן עדיפות על בת ים, אבל כל אחד וטעמו הוא. 4. אני בטוח שאם תעבור על סעיפים של התקציב שלך עם מומחה לכלכלת בית תראו שאתם מבזבזים סתם דברים 5. אל תחשוב שהחיים בספרד (דיברת על ולנסיה, לא?) פשוטים יותר. בדרך כלל במדינות קתוליות באירופה תוכל למצוא גרעינים יותר קשים של אנטישמיות + מי אמר לך שבכלל תוכל להגר לספרד? יש לך דרכון אירופאי? מה לגבי המרחק מהמשפחה והחברים? נכון , ספרד יחסית קרובה, אבל אני רוצה לראות אותך פעם בחודש טס לישראל, אתה חושב שז כזה זול? שלא תבין לא נכון, אני מבין לליבך, וכואב את כאבך, וגם לי נמאס מהמצב. הציבור צריך לצאת מהאדישות שלו ולדרוש פיתוח מאסיבי של הצפון והדרום (המתנחלים יכולים להתנחל גם בנגב ובגליל, ועל ישובים ערבים וחרדים אין בכלל מה לדבר עד שלא יתנדבו לשרות לאומי/צבאי) ולדרוש הפשרת קרקעות מאסיבית. אני מסכים עם מגיב מספר 2 למשל, אפילו שאולי חלק מההצעות שהוא מציע הן דרקוניות.
מושון מחולון | 08.10.09
28.
אם אני לא אראה דרך לקנות דירה עוד שנה שנתיים, אין לי ברירה - אני ומשפחתי נרד מהארץ
אני לא רואה איך משפחה צעירה עם הכנסה חדשית של 14 אלף (נטו) מסוגלת לקנות דירה בישראל בצורה שקולה והגיונית (בלי לקחת משכנתא 900K ל-30 שנה). תחשבו שהיום אנו חיים בשכירות (מעל 3K בחודש), הוצאות על ילדה בחישוב גס (2K בחודש) הוצאות רכב (2K בחודש), מזון+קניות (2.5K בחודש), חשבונות (1.5K בחודש). תוסיפו לחישוב הוצאות על ביטוחים, YES (עוד אלפייה) ... בואו נגיד שבמקרה הטוב ניתן לסגור כל חודש 2K ואם להפסיק לחיות אז 3K בלחץ. בואו נחשב כמה זמן ייקח לנו לצבור הון של 500K? ניקח ממצוע חסכון של 2.5K בחודש. חישוב פשוט: 500K / 2.5 = לא יאומן... 16 שנים!!!! 16 שנים אני צריך לחסוך כל שקל בדם וביזע כדי להגיע למצב של לקיחת משכנתא של 400K או 500K! בינינו... היום מיליון שקלים יקנה במקרה הטוב דירת 4 ח' יד שניה בשכונה בינונית (מינוס) בבת-ים. אני מצטער, אני לא מסוגל נפשית לקחת משכנתא מעל 500K בשביל דירה מסכנה. נכון להיום, אני לא רואה את עתידי בישראל רק בגלל הסיבה הזו... במחירים של ישראל ניתן לקנות וילה קטנה עם מגרש טניס בעיירה מדהימה (15 דקות נסיעה מולנסיה)...
sad but true | 08.10.09
27.
מתי יבנו כבר דירות לעמך בת"א?
בכל חור שבו הורסים בניין ישן כדי לבנות אחר תחתיו, נוצר "פרוייקט יוקרה" לעשירים. התוצאה: מגרשים את תושבי ת"א לפריפריה, משום שאלה אינם מצליחים למצוא דירה חלופית במחיר סביר, ונשארים לגור בביתם עד יום מותם, אז נכנסים לדירה צעירים וסטודנטים בשכ"ד. כך ב"פרוייקט אנטוקולסקי" ה"יוקרתי" שהופך ל"בניין בוטיק" (מה זה לעזאזל.), כך ב"פרוייקט בזל", גם הוא יוקרתי, כך יהיה ב"פרוקייקט ז'בוטינסקי" (יוקרתי, אלא מה?), וכך בכל מקום אחר בעיר. אגב, רחוב הירקון איננו נחשב "צפון ישן" כלל וכלל, אף כי הוא מאוד ישן, אבל הוא כן רחוב הזונות לשעבר, ומי בכלל רוצה לגור במתחם של בתי מלון וליד אוטוסטראדה סואנת? רק כאלה שלא ממש גרים בעיר הזאת! כשיבנו יותר דירות מגורים בסטנדרט עממי לעמך, אולי העיר העברית הראשונה תקבל צורה של עיר שאפשר לגור בה בלי שהרחובות יהיו רחובות רפאים בלילה.
צפונפונית | 08.10.09
23.
המחיר בו נמכרו הדירות......
זול ביחס למה שתוכנן וזה מוכיח שאנו בכיוון של ירידות מחירים.בכדי לזרז הוזלה אני מציע מזה זמן לא לקנות דירות יד שנייה שגילן מעל 20 שנה וחסרות ממד ותקן רעידת אדמה.ואם לקנות אז לשלם 30 אחוז פחות ואז או שהמוכרים בלית ברירה יסכימו ואם לא יסכימו ישארו עם דירתם והביקוש לדירות חדשות יקטן והן תוזלנה כך שהטקטיקה הזו תלחץ את מחירי הדירות הן החדשות והן הישנות כלפי מטה.זו דעתי.
איתמר בן אבי | 08.10.09
18.
רוצה שכנים ולא רוחות רפאים
גרתי שנים רבות באחד המגדלים מול גן סאקר המאוכלסים בתושבי חוץ, וברחתי משם, כי היה זה מדבר ולא היה אפשרי לדפוק על דלת ולבקש ללוות בוס סוכר או ביצה. כך ירגישו שתי המשפחות היקראליות שקנו דירה ברחוב הירקון 96 במחיר מאוד מפולפל. וכשיגיעו לגבות את מיסי ועד הבית, יגלו לפתע שהשכנים "נעלמו".טוב לגור ליד הים, אבל רק עם שכנים טובים.
כוס סוכר | 08.10.09
2.
הצעות לחוקים להורדת מחירי הדירות
* לאסור רכישת דירה על תושב חוץ שאינו שוהה בארץ לפחות 10 חודשים בשנה. ניתן להגביל את זה לאיזורי המרכז ואיזורים אחרים בהם יש מצוקת דיור גדולה. * לאסור רכישת דירה שנייה. (מקסימום דירה אחת לכל אזרח בישראל) מיסוי על דירה שנייה לא יעזור כי הקונים מגלגלים את זה על השוכרים. אם הורים רוצים לקנות דירה לילדים שלהם שירשמו אותה בטאבו על שם הילדים ולא על שמם. * לחוקק חוק שקובע שקרקע שמיועדת לבניית דירות שלא קמים בה דירות תוך 5 שנים עוברת ללא תשלום לבעלות אחרת שמתחייבת לבנות בה. המטרה: למנוע מצבים שבהם קרקע שמיועדת לדיור - לא מנוצלת לדיור. * שיפור התחבורה הציבורית כדי למנוע ריכוזיות של מגורים במקומות שבהם כרגע יש יותר מקומות עבודה. לדוגמא: במקום לגור בתל אביב כדי להיות קרוב לעבודה שתהיה רכבת מיהוד לתל אביב ובחזרה. אפשר גם קו אוטובוס בתנאי שהוא עובר בכל מקום ביהוד ומגיע לכל מקום בתל אביב. רכבת תחתית בכל עיר ורכבת קלה בין כל עיר תביא לירידה בגודש התחבורתי במרכז ותביא לכך שנסיעה מנתניה לתל אביב לא תיקח שעה וחצי ולכן המרחק של הפריפריה ממקום העבודה כבר לא ימנע רכישת דירות בפריפריה. * דרך עקיפה: לפתח את הצפון והדרום כדי ליצור ביקוש דומה לזה שבמרכז. הבעיה העיקרית במחירי הדיור במרכז נובעת מכך שהמרכז מפותח הרבה יותר משאר הארץ. צריך לפתח את הצפון והדרום: ליצור מקומות עבודות, לשפר את מוסדות החינוך, להילחם בפשע. אין סיבה שמצפה רמון לא תהיה מפותחת כמו ראשון לציון. אין סיבה שמטולה לא תהיה מפותחת כמו רעננה.
 | 08.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת