אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצעה: חברות הסלולר יעדכנו הלקוח על SMS שלא הגיע

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
למה הודעה חוזרת ולא ביטול חיוב?
עדיף לבצע ביטול חיוב מאשר הודעה חוזרת על אי קבלה. לא רואה את הפואנטה לחוק זה. סמס עולה בממוצע כ- 40 אג'. כמות המנויים שלא מקבלת הודעות היא קטנה במיוחד, עדיף לרכז אנרגיה בדברים בעלי משמעות מבחינת החשבון ולא בדברים ששואפים לעלות אפסית מבחינת החשבונית של הלקוחות...
טל | 11.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת