אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן דרכים למיצובישי לאנסר: סוחבת דעה קדומה

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
נוסע במיצובישי כחודש וחצי וכ-2000 ק"מ
1. דבר ראשון: הרכב לא חלש בכלל ואם לא קרעו אותה ב-1000 ק"מ הראשונים - לא מבזבזת דלק - אני נוהג בצורה ספורטיבית ובמשולב מגיע לכ-8.5 ל100ק"מ. 2. ממהירות 0 - מאזדה יותר זריזה, אך בעליות - מיצובישי אוכלת אותה. 3. לגבי פלסטיק - לי הכל נראה בסדר לרכב בדרגה דומה - ישנם גם גרועים יותר. הרבה יותר משמעותי מבחינתי בטיחות, מרווח וחיסכון ובזה מאזדה 3 נופלת... 4. לגבי קרוז: רכב מצויין, חוץ מ 2 מינוסים: אמינות (כבר החזירו כמות גדולה של רכבים לתיקון) וצריכת דלק... אז פה מבחינתי קרוז נפסלת לחלוטין... 5. לגבי מראה חיצוני: קרוז נראת מצויין וכך גם מאזדה 3 החדשה, אבל אם מישהו נסעה פעם ישר אחרי מאזדה 3 החדשה, רואה במקום בגאז' חתיכת ארגז עם פס באמצע... בכל מקרה, פה המיצובישי לוקחת. אתם תאשו חשבון באצמכם ותחליתו, מה חשוב יותר...
א.א. | 19.10.09
9.
היו לי פוקוס, מאזדה 3 ועכשיו את הלאנסר.
יש לי אותה כחודש. סחיבה - יותר טובה מהפוקוס, פחות טובה מהמזדה. מרחב פנים לנוסעים - המאזדה לא בליגה בכלל. מקדימה יתרון למיצובישי, מאחור לפוקוס. נוחות - שוב לצערי המאזדה לא בליגה - שוברת את הגב. הפוקוס "מגהצת" כבישים בינעירוניים אבל במהירות עירונית עם כביש משובש ופסי הרעדה הלאנסר עדיפה. אבזור - המיצובישי גם ברמת הליסינג מאובזרת בנדיבות רבה יותר (במיוחד כשמדובר באבזור בטיחות). לפוקוס אין אפילו תאורת פנים מאחור. צריכת דלק - לפחות 10% פחות לטובת המיצובישי מול השתיים האחרות. תא מטען - פוקוס מנצחת בגדול. חסרונות קטנים שמצאתי במיצובישי: - הגה כמו בפלייסטיישן. - הפעלה מאוד לא נוחה של מחשב הדרך (במיוחד נושא צריכת הדלק המתאפסת מעצמה לאחר 4 שעות. במאזדה, אגב הבעיה לא קיימת בהיעדר מחשב דרך, ובפוקוס יש פחות פונקציות) - מחליף מהר מאוד מראשון לשני - בעיה בצבירת תאוצה בעליות. - גלגל ספייר בייגלה. - אין טיפטרוניק. יתרונות: - תגובה מהירה ל"קיק דאון". אל תנסו בפוקוס. - גיר חכם שנועל בעצמו על הילוך נמוך בירידות.
שאול | 14.10.09
7.
שטויות
הכתב התעלם מ2 רכבים: א. סובארו נותנת את אותו מנוע. סובארו לא פחות טובה מלאנסר למרות שכולם כאילו מתעלמים ממנה. ב. טויוטה עולה על כולם בכמות הכ"ס והיא 1.6. היא גם נוחה גדולה ומרווחת והנסיעה שקטה להפליא. יש לי איתה קרוז קונטרול והנסיעה בה רגועה להפליא. שינתה לי את כל הרגלי הנהיגה.
Dr. Spoke | 12.10.09
3.
דעה והשוואות
המחיר של המזאדה הוא 115,000, והמחיר של המיצובישי הוא 114,000 לפי הכתב המיצובישי כמעט טובה כמו המאזדה (" שעדיין אינם מיישרים קו עם מכוניות כגון מאזדה 3 החדשה"), אבל היא "תעמוד בכבוד במטלות היומיום למשך שלוש השנים" אז לפי הכתבה אין שום סיבה להעדיף את המיצובישי. אגב לדעתי המיצובישי היא הכי יפה שיש היום על הכביש, בין היפניות המשפחתיות, אבל זאת לא תחרות יופי... הלכתי לבדוק את המפרטים כמעט זהה הכל, רק צריכת הדלק טובה יותר במיצובישי (הנתונים של המזאדה ראשונים) מהירות מירבית 177 178 100-0 (שניות) 13.1 14.3 צריכת דלק בעיר 9.6 11.2 צריכת דלק בין עירונית 16.1 16.7 צריכת דלק ממוצעת 13 14.3 למיצובישי יש גם שליטה העל הרדיו מההגה, וכיסויי הגה סה"כ החיסכון במחיר הדלק יוצא לא מאוד משמעותי, למי שנוסע 17000 ק"מ בשנה זה יוצא הבדל של 118 ליטר לשנה, כלומר כמה מאות שקלים.
 | 12.10.09
2.
רכב פשוט מעולה
לדעתי- נותן תמורה מלאה לכסף ויותר מכך, כל התוספות מתקבלות כחלק מהבסיס, במכוניות אחרות דורש תוספת תשלום נכבדה, חיסרון קל יש לרכב בתיבת ההילוכים האוטומטית הרציפה, אם תעביר לחצי אוטומט כמעט כל הרכבים יראו את הגב שלך כשאתה עולה את שער הגיא, לסיכום לדעתי הרכב הזה יחזיר את הלנסר לשוק...בגדול.
אבי | 12.10.09
1.
אל תסתכלו בפחית...
"100 סמ"ק, כשליש מנפחה של פחית שתייה, בקושי שתי לגימות לא כולל הבועות" מה זה? ואם היה מדובר בפחית שתיה שלמה אז זה היה משמעותי בעינך? ממתי מודדים בפחיות שתיה? מה עם לדבר על טכנולוגיה? יש מנועי 1400 (TSI) שיביישו את רוב מנועי ה1600 שאנחנו מכירים. אבל עם 14.3 ל100 קמ"ש... שתתבייש. "במטלות היומיום היא עומדת בכבוד", באמת תודה. היא תעשה ספונג'ה? לא רציני. מועדון השלוש - מאזדה 3.
תום | 12.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת