אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מסמך פנימי של רשת אוטוקלאב: כמה מוסכים ברשת סיפקו בעצמם שמני מנוע בניגוד להנחיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
אף אחד לא מפרסם מידע שהוא מעוניין להסתיר
אני מכונאי באחד ממוסכי הרשת, מוסך פרטי מורשה משרד התחבורה,אין לכם מושג איזה עלוקות המפקחים מטעם החברה , כל החלקים והנוזלים מסופקים ע"י החברה,ביקורות דקדקניות על מה בדיוק עושים תוך כדי עבודה,ניירת מפה ועד אמריקה , פשוט כאב ראש לנו במוסך ,אבל זה רק מראה שיש פיקוח, מעקב ואיכפתיות לרכבים,אם לא הייתי שכיר במוסך בו אני עובד הייתי גאה להצהיר כי מערך הפיקוח יושב לבעל הבית שלי על הראש וכל הכבוד. עצם זה שהמסמך פורסם מראה שאין מה להסתיר, כל הכבוד להנהלת החברה ומקבלי ההחלטות שם.
 | 26.10.09
10.
חמור ביותר - כמו לסוע ללא שמן.
השמנים בדרגת איכות גבוהה מתוכננים לעבוד במנוע כ- 15000 ק"מ. מי שאינו שם שמן ע"פ המלצת היצרן השמן יכול לשמור על המנוע 10K 8K או 3K ק"מ. לאחר מרחק זה כאילו אין שמן במנוע. השמן מתפחם. אגב יצא לי לראות מנוע מחברת לסינג כל שהיא שאת שמה אינני זוכר שכל הצנרת סתומה בגלל שימוש בשמן שאינו מומלץ. הקפידו להישמע להוראות היצרן זה יהיה יותר זול..
סובלימצה  | 21.10.09
4.
ולמה שבעצם ידאגו לשמנים מתאימים?
חברת הליסינג רוכשת מכונית מתוצרת אמינה, ועליה לדאוג שהמכונית תמשיך ותפעל רק במשך 36 חודשים. ניתן לקבוע בודאות כי רוב המכוניות היפניות או הקוריאניות, יצליחו לשרוד את כל תקופת הליסינג, מבלי שידאגו להחליף בהן ולו גם פעם אחת את השמנים,(אפשר רק להוסיף מעט שמן לזה שהמנוע צרך...) או אפילו רק את הפילטרים. אחרי תקופת ההשכרה? מה איכפת לחברות הליסינג !!! - זו כבר הבעיה של המסכן שרכש מהן את המכונית...
דן | 21.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת