15. אף אחד לא מפרסם מידע שהוא מעוניין להסתיר אני מכונאי באחד ממוסכי הרשת, מוסך פרטי מורשה משרד התחבורה,אין לכם מושג איזה עלוקות המפקחים מטעם החברה , כל החלקים והנוזלים מסופקים ע"י החברה,ביקורות דקדקניות על מה בדיוק עושים תוך כדי עבודה,ניירת מפה ועד אמריקה , פשוט כאב ראש לנו במוסך ,אבל זה רק מראה שיש פיקוח, מעקב ואיכפתיות לרכבים,אם לא הייתי שכיר במוסך בו אני עובד הייתי גאה להצהיר כי מערך הפיקוח יושב לבעל הבית שלי על הראש וכל הכבוד. עצם זה שהמסמך פורסם מראה שאין מה להסתיר, כל הכבוד להנהלת החברה ומקבלי ההחלטות שם. | 26.10.09 (ל"ת)
14. איך אפשר לשים שמן שלא מתאים????? כמה נבער אפשר להיות??? לא יודעים, מתייעצים, זה רכב של בנאדם! | 25.10.09 (ל"ת)
13. זה השפיץ של קצה הקרחון- תיבדקו מה קורה שם עם רפידות בלם סוג שלא תירצו לדעת קצין בטיחות | 22.10.09 (ל"ת)
12. מוסכי חברות הליסינג כל הכבוד לשלה שמלצר על הגילוי הנאות שלמה איש יקר שוב פעם איגוד המוסכים מכניס לך בקטן הגיע הזמן אסוף את המוסכים של הרשת הגש מועמדות וסלק את היו"ר מהאיגוד המכתב ששלחת למוסכים הופץ דרך האיגוד לנקום בך אישית צדי | 21.10.09 (ל"ת)
11. ומה שמים ברכב הפרטי שלכם מוסך ששם שמן לא מתאים ברכב ליסינג תהיו בטוחים שהו שם גם ברכב שלכם שמן לא מתאים לניו קופל יש מערך פיקוח מוסכים מקצועי לכן הם יכולים לגלות את זה אז מי שלא מבין שגם לא יכתוב (ואני לא עובד של ניו קופל) דני | 21.10.09 (ל"ת)
10. חמור ביותר - כמו לסוע ללא שמן. השמנים בדרגת איכות גבוהה מתוכננים לעבוד במנוע כ- 15000 ק"מ. מי שאינו שם שמן ע"פ המלצת היצרן השמן יכול לשמור על המנוע 10K 8K או 3K ק"מ. לאחר מרחק זה כאילו אין שמן במנוע. השמן מתפחם. אגב יצא לי לראות מנוע מחברת לסינג כל שהיא שאת שמה אינני זוכר שכל הצנרת סתומה בגלל שימוש בשמן שאינו מומלץ. הקפידו להישמע להוראות היצרן זה יהיה יותר זול.. סובלימצה | 21.10.09 (ל"ת)
9. אזהרה: לא לקנות רכב מהשכרה/ליסינג ! משום חברה !!!!! אל תאמינו לטענות על טיפולים ושמירה על הרכב. מנסיון | 21.10.09 (ל"ת)
8. עכשיו אני מבין למה היבואן לא מבין מאיפה התקלות שנגרמות רק במכוניות של ניו קופל! עכשיו זה ברור לוי בר דוד | 21.10.09 (ל"ת)
7. הליסינג הביא לפריחה של יבוא של שמנים וחלפים זבל שבזבל. לחברות אין אינטרס שהרכב יחזיק מאות אלפי ק"מ. מספיק להם שיחזיק 100 אלף ק"מ ושלוש שנים בלי תקלות יקרות יותר מדי, ואחר כך - מצידם שיתפגר. אז יאללה, רוצו לקנות מכוניות מליסינג ב"מבצעים" שלהם. פראיירים... | 21.10.09 (ל"ת)
6. עוד פעם ניו קופל אני כלקוח רכשתי מהם רכב מליסינג וממש לאחר חודש ימים החלו תקלות שנבעו מהמנוע. בבדיקה במוסך גילו שהכניסו לשם שמן באיכות ירודה וחלפים משומשים שלא הוחלפו מעולם. כמובן שאין עם מי לדבר בניו קופל לאחר הרכישה .... כולם שם רמאים !! אבי | 21.10.09 (ל"ת)
5. זה בסדר... אל דאגה. אח"כ דוחפים את הרכבים האלו לפריארים. שבאים לקנות רכב "מטופל ומתוחזק" ברמה גבוהה, עם היסטוריית טיפולים מלאה. הציבור מטומטם, לכן הציבור משלם... (כמה חכם המשפט הזה, ויותר חכם, הוא כותבו המקורי). | 21.10.09 (ל"ת)
4. ולמה שבעצם ידאגו לשמנים מתאימים? חברת הליסינג רוכשת מכונית מתוצרת אמינה, ועליה לדאוג שהמכונית תמשיך ותפעל רק במשך 36 חודשים. ניתן לקבוע בודאות כי רוב המכוניות היפניות או הקוריאניות, יצליחו לשרוד את כל תקופת הליסינג, מבלי שידאגו להחליף בהן ולו גם פעם אחת את השמנים,(אפשר רק להוסיף מעט שמן לזה שהמנוע צרך...) או אפילו רק את הפילטרים. אחרי תקופת ההשכרה? מה איכפת לחברות הליסינג !!! - זו כבר הבעיה של המסכן שרכש מהן את המכונית... דן | 21.10.09 (ל"ת)
3. מעניין שהכתבה באה אחרי הידיעה אתמול על יבוא מקביל לרכב,!!! הישראלי לא טיפש תמיד יש מישהו שבוחש בצלחת לא יאמן כמו מוני פאנו בחש ובחש ובסוף התאבד ולא חבל עליו אמיר | 21.10.09 (ל"ת)
1. כן - ככה זה בכל חברות הליסינג חוסכים בטיפולים, שמנים ואחר כך באים בטענות למה הרכבים במצב ירוד.. אין שום פיקוח על איכות העבודה. ושירות מתחת לכל ביקורת. בעל רכב ליסינג | 21.10.09 (ל"ת)
מסמך פנימי של רשת אוטוקלאב: כמה מוסכים ברשת סיפקו בעצמם שמני מנוע בניגוד להנחיות
15 תגובות לכתיבת תגובה