אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ייצוגית: חברות הדלק מנפחות את התשלום עבור הדלק בתחנות

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
קרה לי פעם אחד - בסכום גבוה יותר
תדלקתי בתדלוק עצמי בתחנה מסויימת. הרמתי את הפייה מהמקום, ולאחר מס' שניות המונה החל "לרוץ", מבלי שיצא דלק מהפייה. רק לאחר 2.70 ש"ח המונה נעצר. היות והייתי זקוק לדלק בדחיפות (כבר נדלקה לי הנורה ברכב)... תדלקתי כרגיל. זו הייתה תחנה של תדלוק עצמי, ולכן לא היה אף אדם בתחנה לדבר איתו. התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת הדלק במטרה לקבל זיכוי, אבל טירטרו אותי והעבירו אותי מאחד לשני. בסוף וויתרתי.
חיים מאירי | 25.10.09
9.
ניתן לתיקון
אני מסכים עם התגובה האחרונה לגבי כיסי האוויר זה דבר שיכול להיגרם , אבל אפשר לפתור את בעיית החיוב בצורה פשוטה והגיונית וזה לעשות ממוצע של החיוב המיותר ולהוריד אותו מהחיוב הסופי וככה כולם יהיו מרוצים ואם ממש מתאמצים אז בטוח שאפשר למצוא פיתרון לניקוז אוויר מיותר מהמערכת.
מהנדס חשמל | 21.10.09
8.
אל מספר 7 - רואים שאינך עורך דין
אם הבעיההיא טכנית וידועה לחברות הדלק אזי מחובתן לגלות זאת לצרכן. עליהן לשים שלט גדול מעל כל משאבה ולהזהיר את הצרכן שייתכן והתופעה תתרחש ובמקרה כזה עליו לגשת למתדלק כדי שיאפס את המונה. זאת חובתן המינימלית של גלוי פגם בשירות. בנוסף, בעיה טכנית אין משמעותה שהחברות יכולות להמשיך ולגבות את ההפרש. יהיה עליהן להוכיח בבית המשפט שאין פתרון אחר לבעיה, אבל עדיין תחול עליהן חובת הגילוי.
צבי | 21.10.09
7.
לא קביל
התקלה נובעת מבעיה מכאנית שלא ניתן למנוע. מה שקורה, הוא שבמשאבה בה לא נעשה שימוש במשך זמן רב (98 בעיקר), מצטברים כיסי אויר בלחץ גבוה. ברגע שהמשאבה נפתחת, כיסי האויר משתחררים ומפעילים את המונה, שסופר את הלחץ שהשתחרר כאילו שוחרר דלק. כיון שהתקלה מכאנית, בלתי ניתנת לתיקון, ופרוסה בכל תחנות הדלק בארץ בצורה אחידה (גם בשאר העולם, ד"א), אין שום קבילות לתביעה. אז מה, תתבע עכשיו, תקבל פיצויים - וכיוון שהתחנות אינן יכולות לתקן את התקלה - אז תתבע גם בעוד שנה, וגם אז תקבל פיצויים? אין לזה בסיס, והתביעה הזו בחיים לא תעבור. אתה מבזבז את הזמן ואת הכסף שלך.
Free Minds | 21.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת