אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס תציב תחנות הטענה גם בירושלים

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
הרהורים זריזים על הרכב החשמלי
מהו המודל העסקי של אגסי? למכור חשמל בצידי הדרך? האם נעצור ונמתין 5 שעות עד לטעינה מלאה? האם יציבו עמודי טעינה כמו מדחנים? זו עלות מטורפת? ואם כן למה לקנות חשמל מאגסי ולא מצביקה או יוסי או אחר? ולגבי תחנות החלפת הסוללות? אם אני נוסע פחות מ-150 ק"מ בשעות היום אז אטעין את הסוללה בחנייה בבית מבלי לבקר כלל בתחנות של אגסי? ממה הם ירוויחו? ומה קורה עם סוללות LIPO שטווח הפעולה שלהם רגיש מאוד לטפמפרטורת סביבה. איך העסק יעבוד בחודשי הקיץ החמים במיוחד בדרום הארץ? מכונית כבויה יכולה להגיע לטמפרטורה של 70 ויותר מעלות? לא ממש מבין את המודל העסקי! מודה
אדוארד אטלר | 25.10.09
17.
מנועים שעובדים על מגנטים
אני מעריץ את שי אגסי לאור הצלחותיו וכישוריו. אך עם זאת אני נוטה להסכים עם 11. מטעינים את סוללות הרכבים החשמליים ע"י חשמל, אבל הבעיה היא שרוב החשמל מיוצר ע"י אותו חומר מזהם (פחם, נפט וכדומה). אני מציע שנשתמש במגנטים ליצור אנרגיה. טסלה המציא הרבה שיטות לייצר אנרגיה בעזרת מנועים שעובדים על כוח מגנטי - כפי שידוע לי למגנט לא נעלם הכוח...(שזה מוזר בפני עצמו, כי זה נוגד את חוקי הפיזיקה שאין אנרגיה בחינם...).
שלומי | 25.10.09
15.
אכן זה יהיה פתרון ביניים
זה יהיה פתרון ביניים, אבל ל25-40 שנה, לפחות שזה הרבה- כל הטכנוגיות של מכוניות מימן ואחרות לא יהיו ישימות ב30-40 שנה הבאות, הבעיות הם הרבה יותר סבוכות ויצרני הרכב מבינים את זה היטב לאחר מכוניות הקונספט שלהם. שאפו לשי אגסי. יש לו אומץ וחזון ויכולת בערך פי אלף מאשרות הטוקבקיסטים הקטננים שקוטלים אותו !
דנידין  | 24.10.09
6.
אגסי עבר מה-הי-טק להיות טבח שקשוקה במטבחי האחים עופר
השקשוקה עובדת - אגסי והאחים אמרו שתהיה תחרות אבל כמובן קימבנו כבר חוק שלא ניתן יהיה לטעון בארץ כלי רכב חשמלי משקע חשמל ביתי - בניגוד לכל מקום אחר בעולם שם יש אפשרות כזו. את החשמל ה"ייחודי" בתחנות ההטענה שלהם ימכרו לנו ,איך לא, במחיר גבוה הרבה יותר מזה של החשמל הביתי. וכמובן ימכרו לנו הרבה יותר חשמל ממה שנצטרך עם המכוניות הבלתי יעילות שלהם, בדיוק כפי שעושים כבר 100 שנה ברוני הנפט ותעשיית הרכב.
 | 22.10.09
5.
קומבינה...
אגסי והחברה לישראל (השקשוקה) רוצים רק מונופול על החישמול ובעיקר על הקרקע שיקבלו (בחינם כמובן) מהמדינה לעמדות ההתקנה. למה אנחנו צריכים להיות שפני הנסיוניות? שינסו ביפן, התלויה בנפט יותר מאיתנו וגם היא אי. שם ניסן-רנו לא קיבלו אפילו רבע לגיטימציה. מעניין למה...
יואש | 22.10.09
4.
תקראו את מה שאני כותב ועוד שנתיים מהיום תיזכרו בי....
כל התחנות האלו זה בלוף אחד גדול כי מכונית חשמלית לא תיראו כאן ב 30 שנה הקרובות ואז כשזה יבוא כל הטכנולוגיה תיראה אחרת לגמרי. שי אגסי הוא המרוויח היחידי מכספי משקיעים שהכסף שלהם ילך לאיבוד לכיס של חולמי החלומות באספמיה האלו. או שאולי הם לא חולמי חלומות אלא נוכלים שרוכבים על הגל הירוק.
קובי | 22.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת