27. ל-16 כמה דברים לא נכונים אפשר לרשום ב-4 שורות? מסקנה: הרבה! אם תעשה בדיקה קצת יותר מקיפה - או בדיקה בכלל... אז תגלה לדוגמא: שלפורד פוקוס 2009 בליסינג יש 6 כריות אויר... ולא 2 או whatever שכתבת... וכמובן בקרת יציבות - ESP (ועל ABS לא נדבר -זה בדיפולט כבר לא מעט זמן) בטוחני שגם למקבילות (2009) יש +/- אותם דברים (לקורולה למזדה 2,3 וכן מאגן ו-C4) אז במקום להקליד שטויות... ועוד להקליד אותן עם שגיאות כתיב (קריות?! מה?! אהה.. כריות!) אהה, כן וגם לטעון שאתה עובד באמדוקס...(לטובתם - מקוה שלא) תן במה לנשים שמבינים קצת...(הרבה) יותר ממך... כאלה שיש להם ליסינג ( ולא רק מדברים על זה) NG | 25.10.09 (ל"ת)
26. סלט תשובות -) עדיף אוטובוס - אבל אין תחבורה ציבורית סוזוקי - רכב לא בטיחותי , זולל דלק (בושה לכזה רכב 15 ק"מ /ליטר, מנוע ישן) חייטקיסט מרוויח מספיק כסף גם למעסיקיו וגם למדינה שמאכילה 2 מיליון אוכלי חינם) אז הוא יכול להרשות לעצמו רכב 1.6 אוט' מעפן - למה שלא תקנו באנשי קבע שנוסעים לקיריה או לפיקניק יום ספורט ותופסים חניה של 100 דונם כנרא באירופה יש רק מתומתמים -), אלא הם מקדמים דיזל החסכוני, עם מנועים נקיים יותר,אצלנו זה פסה, אני מעדיף רכב ליסינג עם ESP, 6 קריות אוויר וכל טוב מאשר רכב ב 40000 עם 2 ק"א וABS ורח סיגריות וקיא של תינוקות יד 2 או 3 באותו מחיר (אני משלם נטו ולא ברוטו -) אז שכל אחד יהיה חכם בביצה שלו ari | 25.10.09 (ל"ת)
25. ומה לגבי בטיחות הנוסעים לא הכל מתבטה בגודל הרכב וצריכת הדלק שלו, צריך לחשוב גם על בטיחות הנוסעים בו מה שהאלטו לא מספקת לחלוטין! יראון | 25.10.09 (ל"ת)
20. מי שנשאר עם ליסינג פראייר! בדקתי את הכדאיות של הליסינג מול רכישת רכב. חבל על הכסף. אם תעשו חישוב תראו שאתם תשלמו מינואר( לאחר העלאת שווי המס שוב) כ- 3000 נטו!!!!!- רק מי שנוסע מעל 25000 ק"מ בשנה ואין לו מגבלות וקנסות על הליסינג שישאר. | 23.10.09 (ל"ת)
19. גם במאזדה 3 ופוקוס פוקוס יש 6 כריות אויר. תעיף מבט על הטסט.. ואני מדבר על גירסאות הליסנג. כמובן שיש כאלו שאין כמו הטויוטה קורולה אשר היבואן היקר שלה הוזיל אותה ע"י הורדת 2 כריות אויר. אבל וזה כבר יותר מהאלטו המיוצרת בהודו. (סתם שתדע שהמיכל דלק משתרע לאורך רגלי הנוסעים). רכב זה מתהדר בהיותו זול אך בד בבד לא בטיחותי, עובדה. בקיצור תשתדל לנסוע בזהירות, ותעיף מבט על סרטוני התרסקויות ביו טיוב. מיכה | 22.10.09 (ל"ת)
18. נהגי ההי טק נוסעים יותר ק"מ ממונית הרכב אצל המשפחה בנסיעות כל היום בזמו שהם בעבודה חמימו | 22.10.09 (ל"ת)
16. ל-7 "הקצין רכב עלק" אם היית מבין משהו ברכבים היית גם יודע שברכבי הליסינג יש במקרה הטוב יש 2 קריות אויר ובמקרה הפחות טוב גם שמו לך את השקיות של הסופר,וכל זה ע"מ להוריד את השווי מס,אז אל תבלבל לי את המוח על בטיחות כי ידוע לכל ילד שסמארט זה רכב יותר בטוח מטויוטה קורולה או מאזדה 3 מליסינג,אז אולי סוף סוף את העודף ישקיעו בבטיחות. דני מאמדוקס | 22.10.09 (ל"ת)
14. עובדים על אנשים אם מחיר זול של רכב הם לא לקחו בחשבון עלות טיפולים באלטו הטיפולים עולים פי שניים מרכב רגיל בדקנו ראובן | 22.10.09 (ל"ת)
12. לכל החכמולוגים הקנאים עובדי ההיטק משלמים ה-מ-ו-ן כסף בשביל רכבי הליסינג האלה. אני רוצה לראות אתכם מסתדרים עם משפחה של 2-3 ילדים בקופסאת הגפרורים הזאת (עזבו שיש לה 3 כוכבי בטיחות). אז תפסיקו ליילל ותתעסקו בעיניינים שלכם עובד הייטק | 22.10.09 (ל"ת)
11. עזבתי את הליסינג ואני חוסך כסף עלות הרכב הליסינג הייתה עבורי כל כך יקרה שעברתי לרכב פרטי ואני חוסך ירון | 22.10.09 (ל"ת)
10. ל-4: לא בטיחותית?!? למכונית יש בקרת יציבות ו4 כוכבים במבחני ריסוק (וזה הרבה יותר ממה שאפשר לומר על רבות ממתחרותיה). | 22.10.09 (ל"ת)
8. סוזוקי אלטו ?! כנראה שמטריקס ממש שונאים את העובדים שלהם! סוזוקי זה הכי זבל שיש... סוזוקי אלטו-זאעכן | 22.10.09 (ל"ת)
7. או במילים אחרות: אוטו דגם 2009 עם בטיחות של 1999 אחלה דיל: האוטו ירוק וחסכוני בדלק, כן אבל בתאונה - ישמור אותנו אלוהים. (ביחס כמובן לרוב המכוניות החדשות שמוכרים כיום). ישימו בתוכו מדבקה: "במקרה של תאונה יש לפגוע רק ב- DL. קצין הרכב. " לא לי | 22.10.09 (ל"ת)
6. כן רק לגבי שלמות גופם של העובדים אחרי תאונה במכונית הזו אני לא בטוח.. 3 כוכבי בטיחות עומר | 22.10.09 (ל"ת)
5. עוד לא הבנתי למה כל פלצן בהייטק צריך רכב אוטומטי? למה ילד שגמר קורס תכנות מקבל טויטה אוטומטית? יכול לנסוע גם ברנו קליאו ידנית לא יקרה לו כלום ואפילו ייהנה יותר מהנהיגה בד בבד החברה תחסוך מליונים מחסכון בדלק פ. לצן | 22.10.09 (ל"ת)
2. הגיע הזמן שנקנה רק מכוניות ירוקות נמאס מהגזים הרעילים שהמכוניות המזהמות פולטות אלי | 22.10.09 (ל"ת)
1. אמרו בהתחלה כשהציעו את הרפורמה, שתפקידה ליצור תחרות בין היבואנים שלאיצמידו את מחיר הרכב, למחיר תקרת המדרגה - ומה שקורה בפועל - שכמו תמיד דופקים את הצרכן הסופי. לא מבין.... | 22.10.09 (ל"ת)
בלעדי - המהפכה הירוקה בדרך: חברות הייטק עוברות למכוניות קטנות יותר
28 תגובות לכתיבת תגובה